برگزیده های پرشین تولز

behnam666

همکار بخش سبک زندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,746
لایک‌ها
754
سن
37
محل سکونت
خونمون
در سالهای اخیر بازار ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته و افراد زیادی را با دارایی های کم و زیاد به خود جذب کرده است. یکی از قدمهای اولیه برای ورود به این بازار، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است تا از طریق پلتفرم آنلاین آن امکان معامله ارزهای دیجیتال را داشته باشید. صرافی های زیادی در سطح بین المللی و ایران وجود دارند که هر روز نیز به تعدادشان افزوده می شود.
داتیکس ترید یک صرافی ارزهای دیجیتال فارسی زبان هست که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.
صرافی ارزهای دیجیتال داتیکس ترید
داتیکس ترید یک پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال هست. هم بصورت P2P از طریق بازارهای ریالی، تتری و جفت ارز و هم از طریق خرید و فروش فوری با هسته‌ی مرکزی سایت امکان معامله تعداد زیادی ارز و توکن را فراهم کرده است.

در داتیکس ترید امکان کمک گرفتن از اهرم معاملاتی برای سود بیشتر در نظر گرفته شده است. همچنین در انواع بازارها امکان مشخص کردن حد سود و ضرر فراهم شده.

پرداخت و تسویه در داتیکس ترید هم به صورت ریالی و از طریق پرداخت شتابی، کارت به کارت و هم از طریق درگاه ارزی پرفکت مانی و وب مانی امکانپذیر خواهد بود.

همچنین کاربرانی که مدتی قصد فعالیت و ترید کردن نداشته باشند می‌توانند سود سپرده ریالی دریافت کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با لینک اختصاصی بازاریابی خود اقدام به تبلیغ کنند و تا پنجاه درصد و تا هفت نسل بعدی کاربری سود دریافت کنند.

مورد بعدی که داتیکس ترید را یک صرافی ارز مناسب ارزیابی می‌کند، امنیت بالای صرافی است.

کیف پول‌های کاربران به شکل کلد ولت در سرورهای مجزا از سایت نگهداری می‌شوند و امنیت سرورها به شکل ۲۴ ساعته بررسی و مدیریت می‌شود.

صرافی ارزهای دیجیتال داتیکس ترید دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و تیکت می‌باشد و همچین ارتباط در شبکه‌های اجتماعی امکانپذیر خواهد بود.

همچنین برای دریافت اخبار و آموزش میتوانید به وبلاگ صرافی ارزهای دیجیتال داتیکس ترید داتیکس ترید مراجعه بفرمایید.
 
بالا