برگزیده های پرشین تولز

صرافی ارز دیجیتال تاج کوین

tajcoin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 فوریه 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
33

صرافی ارز دیجیتال تاج کوین

یکی از بهترین سایت ها برای معامله

از کجا شروع کنم؟

-
برای شروع معامله در تاج کوین نیاز است که ثبت نام کنید و سپس ایمیل خود را تایید نمایید؛ پس از این که تایید بخش احرازهویت و ثبت کارت شما توسط کارشناس با موفقیت انجام شد، می توانید در سایت اقدام به معامله کنید. معامله در تریدر به دو صورت امکان پذیر است، معامله با قیمت بازار و معامله با قیمت ثابت که در این قسمت می توانید با قیمت دلخواه خود سفارش ثبت کنید.

چرا احراز هویت نیاز است؟

-
به دلیل ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در تاج کوین و ماهیت آن ها که می تواند برای جرایم زیادی مورد استفاده قرار گیرد و همچنین عدم سواستفاده کلاهبرداران اینترنتی که اقدام به دزدیدن اطلاعات کارت ها می کنند، نیاز است که هر فرد تنها با هویت و کارت بانکی خود اقدام به معامله و واریز و برداشت نمایید تا از این گونه مشکلات جلوگیری شود.

چگونه می توانم ارز خود را به تاج کوین واریز کنم؟-شما می توانید وارد بخش کیف پول شوید و پس از انتخاب ارز خود، از قسمت واریز، اقدام به ارسال ارز خود به آدرس دریافت شده کنید.

برداشت از کیف پول چگونه است؟-شما می‌توانید وارد بخش کیف پول شوید و پس از انتخاب ارز خود، از قسمت برداشت، اقدام به ارسال ارز خود به آدرس کیف پول خارجی کنید. ( دقت داشته باشید جهت واریز و برداشت ارز باید شبکه مبدا و مقصد یکی باشد )

تاریخچه معاملات چیست؟-از قسمت تاریخچه معاملات می توانید گزارش و فاکتور معاملات خودتون رو مشاهده کنید. معاملات خرید و فروش شما به صورت مشخص و براساس تاریخ در تاریخجه معاملات قابل مشاهده است.

حداقل مبلغ خرید از سایت چقدر است؟-حداقل مبلغ خرید از وب سایت با توجه به محدودیت های وب سایت های خارجی در زمان ارسال کوین یا تبدیل کوین 'معادل تقریبی ۱۰ دلار به ریال' است که در زمان خرید اگر کمتر از آن باشد به شما پیام اخطار نمایش داده می شود

کیف پول داخلی تاج کوین چیست؟-کیف پول داخلی این امکان را به تاج کوین شما می دهند که بدون محدودیت زمانی و با امنیت بالا تمامی کوین هایی که قابل خرید و فروش در تاج کوین هستند را نگهداری کنید و بدون هزینه اضافی و با اطمینان کامل و بدون ترس از تحریم به خرید و فروش بپردازید یا وجوه خود را برداشت کنید. توجه داشته باشید که استفاده و واریز و برداشت از این کیف پول کاملا اختیاری بوده و از امنیت بالایی برخوردار است . برداشت ها از 'کیف پول داخلی تاج کوین آنی می‌باشد.البته اگر به دلایلی مانند شلوغ بودن شبکه برداشت شما زمان بر شد، هیچ جای نگرانی نیست و در صورت عدم واریز به کیف خارجی شما، ارز مورد نظر به کیف داخلی تاج کوین شما واریز خواهد شد.

مدت زمان ارسال کوین خریداری شده به کیف پول ما چقدر است؟-مدت زمان ارسال کوین ها به کیف پول شما ، به صورت آنی و پس از خرید می باشد اما به صورت کلی تمامی ارزهای دیجیتال جهت انجام پروسه تایید تراکنش در بلاک نیازمند مدت زمان خاصی می باشند که این مورد می تواند از ۱ دقیقه تا ۲ ساعت یا بیشتر بسته به نوع کوین متفاوت می باشد، به صورت کلی می توانید، مراحل ارسال و لینک تراکنش را از طریق بخش 'تاریخچه خرید' و فاکتور خود مشاهده و پیگیری نمایید.

اگر آدرس کیف پول خود را اشتباه وارد کنیم چه اتفاقی می افتد؟-به صورت کلی چندین مورد اشتباه در واردکردن کیف پول امکان پذیر است 1- کیف پول مربوط به کوین دیگری است اما سایت آن را ارسال کرده است در این صورت دیگر امکان پیگیری میسر نیست و شما باید با شماره تراکنش خود به پشتیبانی والت یا اوکی اکسچنج پیگیری کنید 2- آدرس درست است اما آدرس دوم یا ممو(Destination tag) را وارد نکردید در این چنین موارد کوین مورد نظر شما گم می شود و قابل پیگیری نیست..

آیا امکان لغو فروش پس از ارسال کوین به کیف پول شما برای فروش میسراست؟-خیر ! به دلیل اینکه تمامی کوین ها در قسمت فروش بلافاصله به دلار تبدیل می شود این امکان فراهم نیست .

حداقل مبلغ قابل فروش به وب سایت چقدر است؟-حداقل مقدار فروش به وب سایت برای ارزهای دیجیتال 'معادل تقریبی۱۰ دلار به ریال' خواهد بود و در بخش فروش در صورتی که کمتر از آن وارد کنید، پیام خطای 'حداقل مبلغ قابل قبول' را می توانید مشاهده کنید .

ورود دو مرحله برای چه استفاده می شود؟-ورود دومرحله ای به شما این امکان را می دهد که در صورتی که رمز خود را از دست دهید، نگرانی ماهیت حساب خود را نداشته باشید؛ زیرا شخصی دیگر قادر به ورود به حساب کاربری شما نخواهد بود و حتما باید به گوشی شما و کد دو مرحله ای دسترسی داشته باشد.

تاج کوین پیشرفته ترین سایت صرافی دجیتال با قابلیت خرید و فروش تمامی ارزهای موجود در صرافی بایننس.

در لحظه هر ارزی که دوست دارید را بخرید یا بفروشید. تبادلات با تضمین و امنیت بالا و احراز هویت

محیط ساده و کاربردی تاج کوین، معامله ارزدیجیتال را برای شما لذت بخش خواهد کرد.

اولویت تاج کوین امنیت است. با خیالی آسوده و بدون نگرانی خرید و فروش کنید.

تنوع رمزارزها و سرعت معاملات، تاج کوین را جزو بهترین بازارهای آنلاین قرار داده است.

مدیریت موجودی کیف پول

رمزارزهای دیجیتال محبوب را خرید و فروش کنید و در یکجا وضعیت موجودی خود را دنبال کنید.

پرداخت با کارت‌های شتاب​

معامله انواع رمزارز با تومان از طریق واریز و برداشت با کارت‌های بانکی عضو شتاب

کیف پول امن​

رمز اختصاصی کیف پول شما به صورت آفلاین نگهداری می شود و در برابر هک ایمن خواهد بود

کارمزد رقابتی

کارمزد خرید و فروش در تاج کوین بسیار کم است و با بالاتر رفتن حجم معاملات کاهش می‌یابد

قرعه کشی سایت تاج کوین یک سکه بیت کوین.فقط کافیه عضو کانال تلگرام ما با آدرس https://t.me/ir_tajcoin بشید و پیج ما را در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/tajcoinorg

دنبال (فالو) کنید و در سایت ما ثبت نام کنید و پس از احراز هویت شماره موبایل خود را به صورت دایرکت در اینستاگرام بفرستید.

کارمزد خرید و فروش در تاج کوین بسیار کم است و با بالاتر رفتن حجم معاملات کاهش می‌یابد

لینک سایت:

https://tajcoin.org

وبلاگ سایت:

https://tajcoin.org/blog

مدیریت:09186992127

تلفن ثابت: 4453160

مالی: 09192604906

تلگرام:

https://t.me/ir_tajcoin

اینستاگرام:

https://instagram.com/tajcoinorg

https://instagram.com/ir_tajcoin
 
بالا