برگزیده های پرشین تولز

صفحه اول گوگل - چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

seokar1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
2
سن
44
صفحه اول گوگل
صفحه اول گوگل برای همه کسب و کارهای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله 10 تکنیک قرار گرفتن در صفحه اول گوگل معرفی شده است.
صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد.

برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما بستگی دارد.

در این مقاله آموزش سئو، قصد داریم که ده تکنیک را به شما کمک می کند تا لینک سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار بدهید، بیان کنیم.

ده تکنیک برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل

نام دامنه وب سایت
نام دامنه باید کوتاه باشد. البته همیشه این مساله امکان پذیر نیست، برای مثال سایت www.boardgamegeek.com هرچند دارای نام دامنه بلند است، اما ازنظر مفهوم کمک بسیاری می تواند به برندینگ آن کند.

اما مهمتر از کوتاه بودن نام دامنه، تطابق مفهومی آن با محتوای سایت است، یعنی استفاده از کلمات کلیدی اصلی به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند تا بتوانند علاوه بر فهمیدن موضوع صفحه، راحت تر آن را به حافظه بسپارند. امروزه موتورهای جستجو علاوه بر اینکه محتوای سایت شما را در هنگام جستجوی کاربر بررسی می کنند، دامنه را هم نیز مورد کاوش قرار می دهند. استفاده کلمات کلیدی معادل انگلیسی آن، به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، زیرا اولین مکانی که گوگل بررسی می کند، نام دامنه است تا اگر اسپم باشد آن را نشان ندهد.

برای مثال ما در سایت سئوکار، نام یکی ازصفحه ها، http://seokar.com/news/what-is-linkedin است. در این صفحه ما در خصوص شبکه اجتماعی لینکدین توضیحاتی را ارائه کرده ایم. همانطور که مشاهده می کنید علاوه بر کلمه فارسی که در عناوین داخلی به کار رفته است، در نام دامنه که البته توصیه می شود خیلی کوتاه باشد، کلمات کلیدی معادل آن را نیز به کاربرده ایم. این مساله کمک بسیاری به مالکان می کند تا سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار بدهند.

متا تگ عنوان

یکی از مهمترین متاتگ در سئو که تاثیر مهمی برای قرار گیری سایت در صفحه اول گوگل دارد، متاتگ عنوان یا همان title است. یکی از اولین مکان هایی که هم توسط گوگل بررسی می شود، عنوان صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 تا 600 کاراکتر باشد و کلمات کلیدی اصلی نیز در آن به کار رود. بهتر است که بین کلمات کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا | فاصله انداخته شود.

اگر این متاتگ را خالی بگذارید، گوگل براساس محتویات شما عبارت خاصی را حدس می زند و جایگزین می کند. همچنین سعی کنید بیشتر از 60 کاراکتر نشود، زیرا گوگل 512 پیکسل برای این مکان در اختصاص داده است و بیشتر از آن نیز باعث نشان دادن به صورت نقطه چین خواهد شد. البته تا 65 براساس آخرین بروزرسانی هایی که انجام شده است هم می توان استفاده کرد.

متا تگ توضیحات

متا تگ توضیحات در صفحه سایت شما نشان داده نمی شود اما یکی از عوامل مهم در قرارگیری آن در صفحه اول گوگل است. این متاتگ فقط در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود و باید در آن شما بیان کنید که محتوای اصلی این سایت در مورد چه چیزی است.

طول کاراکتر این متا تگ باید که بین 70 تا 150 کاراکتر باشد و بیشتر از آن باعث نمایش آن به صورت نقطه چین خواهد بود و تاثیر منفی می تواند در رتبه شما برای قرارگیری درصفحه اول گوگل باشد. هچنین بهتر که کلمه کلیدی اصلی را دوبار در آن به کار ببرید.

تگ عنوان H1

این عنوان مقاله شماست و در بالا محتوای سایت قرار می گیرید مانند عنوان همین مقاله. این باید با متاتگ عنوان شما متفاوت باشد و نباید به صورت سئو نوشته شود، البته کلمه کلیدی باید در آن نوشته شود اما باید کاربرپسند باشد.

نکته خیلی مهم، این است در هر صفحه باید فقط یکبار از تگ H1 استفاده کنید و برای زیر عنوان ها به ترتیب از h2 و h3 استفاده می شود. تگ H1 به گوگل و کاربران سایت بیان می کند که محتوای سایت شما در خصوص چه چیزی است و اگر مکان متاتگ تایتل را خالی بگذارید، گوگل به صورت خودکار آن در نتایج جستجو نشان خواهد داد. در واقع یکی از تگ های اولیه و مهم در محتوای سایت که تاثیر بسزایی می تواند برای نشان دادن سایت شما در صفحه اول گوگل داشته باشد، تگ H1 است.

کلمات کلیدی داخل متن

مهمترین مساله برای افزایش رتبه سایت و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل، استفاده مناسب ازکلمات کلیدی در متن است. چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت خیلی مهم است. استفاده بیش از حد، مورد جریمه گوگل می شود و استفاده خیلی کم هم اثری در سایت شما برای قرار گیری در صفحه اول گوگل نخواهد داشت.

محتوا حداقل باید 500 کاراکتر باشد تا گوگل آن را به عنوان یک مقاله در نظر بگیرد ولی اصولا توصیه می شود که اگر می خواهید نتیجه بهتری از گوگل دریافت کنید، تعداد کاراکترهای محتوا بهتر است بین 1200 تا 1600 باشد. همچنین، چگالی کلمات کلیدیباید بین 1 تا 3 درصد باشد و تمرکز استفاده از آن ها در پاراگراف های اولیه هرچه بیشتر باشد، بهتر است.

تگ ALT برای عکس ها

تگ alt مشابه متا تگ عنوان و توضیحات است. این تگ به گوگل برای جستجوی عکس ها کمک می کند. هنگامی که کاربر عکسی را در قسمت image گوگل جستجو می کند، این شانس برای شما وجود دارد عکس شما در قسمت های ابتدایی نشان داده شود.

مهمترین نکته این است که حتما محتوای این تگ و عکس ها مرتبط با موضوع اصلی سایتتان باشد و همچنین کلمات کلیدی اصلی که مربوط به این مقاله است را در آن به کار ببرید. زمانی که عکسی بارگذاری نشود، این متن به جای آن نشان داده خواهد شد و از این رو باعث کمک به سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل می شود. نکته خیلی مهم این است که تگ های alt هر عکس باید با یکدیگر متفاوت باشد.

لینک های داخلی

لینک های داخلی در واقع لینک های هستند که باعث اتصال داخلی صحفات مرتبط سایت به یکدیگر می شوند. به نوعی آن ها را نوعی بک لینک به حساب می آورند اما بک لینک داخلی. نکته ای که باید در آن ها در نظر بگیرید، این است انکر تکست لینک های داخلی باید کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باشد و همچنین ارتباط محتوایی بین صفحات ارتباط داده شده باشد. مهمترین مزیت لینک های داخلی، باعث راحت تر شدن پیمایش کاربران در سایت می شود که این میتواند تاثیر مهمی در قرارگیری سایت شما در صفحه اول گوگل باشد.

لینک های خارجی

لینک هایی هستند که شما به دیگر سایت ها می دهید یا از دیگر سایت ها دریافت می کنید. تاثیر این لینک ها برای صفحه اول گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک های داخلی است، مخصوصا اینکه اگر از شبکه های اجتماعی باشد. هرچه محتوای سایت شما مناسب باشد، شانس دریافت لینک های خارجی به سایت شما بیشتر خواهد بود.

سرعت سایت

سرعت سایت از عوامل مهمی است که نقش تعیین کننده در قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل دارد. حتی اگر تمامی موارد به خوبی رعایت شود اما سرعت بارگذاری سایت بالا باشد، نتیجه منفی برروی رتبه شما خواهد داشت. سرعت بارگذاری زیاد نه تنها تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد، بلکه باعث ترک کاربران خواهد شد. حتی تاخیر 1 ثانیه ای در بارگذاری، نتیجه به مراتب منفی خواهد داشت.

نقشه سایت

این نکته را در نظر داشته باشید که شما سایت خود را برای موتورهای جستجو اول از همه باید بهینه کنید و این کار به خوبی انجام نمی شود مگر با داشته یک نقشه سایت که به آن ها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی کنید.

از این رو نقشه سایت باید واضح، قابل خوانا و به روز باشد و هر تغییری که در سایت لحاظ می کنید سریعا در فایل sitemap به روز شود و قرار گیرد. داشتن نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

منبع:http://seokar.com/news/first-page-of-google
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
این تگ اچ یک خودش روی عنوان هست یا باید اضافه شه؟! یعنی عنوان هست تگ اچ یک هست و یک بار هم کلمه کلیدی در اول متن باید باشه اینطوری میشه سه بار تکرار که درست نیست متن تکراری میشه
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
این تگ اچ یک خودش روی عنوان هست یا باید اضافه شه؟! یعنی عنوان هست تگ اچ یک هست و یک بار هم کلمه کلیدی در اول متن باید باشه اینطوری میشه سه بار تکرار که درست نیست متن تکراری میشه

:) با سلام و درود

:) تگ های heading جایگاه های بر اصول طراحی سایت شما میباشد .

:general709: اهمیت تگ های h1,h2,h3,h4,h5,h6 در چینش صفحات وب سایت

بسیاری از طراحان وب سایت بر این عقیده هستند که کسب کردن استانداردهای طراحی وب سایت در استاندارد بودن کدهای HTML است وValidate بودن کدهای HTML به تنهایی نشان دهنده استاندارد بودن وب سایت طراحی شده توسط آنهاست . اما باید بدانید این تازه اول راه است !?

همه طراحان وب سایت از اهمیت تگهای Heading در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو آشنا هستند اما آیا کاربرد این تگها فقط در بهینه سازی وب سایت خلاصه شده است ؟ آیا از ابتدا این تگها فقط برای بهینه سازی وب سایت طراحی شده اند ؟


مفهوم و اهمیت استفاده از تگهای Heading که شامل تگهای h1,h2,h3,h4,h5,h6 می شود و به ترتیب از درجه اهمیت بیشتر به کمتر می رسند چیزی فراتر از استفاده آنها فقط برای بهینه سازی وب سایت است .

هر صفحه از وب سایت میتواند یک ساختار و چهارچوب فرضی بر اساس درجه اهمیت مطالب داشته باشد که تگهای Heading می توانند در ایجاد این ساختار در هر صفحه وب سایت نقش اصلی را داشته باشند . اهمیت استفاده از تگهای Heading بیشتر در صفحات ساخته شده بر اساس محتوای متنی پر رنگ تر خواهد بود .

نمونه ای بسیار مناسب از چینش صفحات با محتوای متنی را میتوان در روزنامه ها و مجلات مشاهده نمود . استفاده مناسب از سر فصل ها و چینش مناسب ستون ها میتواند بیننده و مخاطب را نسبت به درجه اهمیت مطالب آگاه سازد و مخاطب به صورت ناخودآگاه یک ساختار از درجه اهمیت مطالب را در ذهن خود ایجاد نماید . برای شما پیش آمده است که در برخورد با یک صفحه مبتنی بر متن و یا حتی یک روزنامه فقط سرفصل ها را خوانده باشید و یا قسمتهای را خوانده اید که با فونت متفاوت ( ضخامت و رنگ ) نوشته شده اند .

دسته بندی مطالب بر اسا اهمیت میتواند مخاطب را در بهتر خواندن مطالب و محتوای صفحه شما کمک کند و باز دید کننده وب سایت شما از خواندن این مطالب لذت ببرد . در مورد موقعیت عناصر در سند HTML و نمودار درختی در این نوع از سندها قبلا مطلبی نوشته شده است . اکنون به بررسی نمودار درختی تگهای Headingg در یک صفحه از وب سایت می پردازیم .

heading-tag-tree.jpg

heading-tag-structure.gif

با توجه به نمودارها درک این قضیه بسیار ساده تر خواهد شد . نمودار درختی نشان دهنده درجه اهمیت هر یک از تگهای h1,h2,h3,h4,h5,h6 را مشخص نموده است و در نمودار و شکل دوم یک تقسیم بندی فرضی از یک صفحه وب سایت بر اساس درجه اهمیت مطالب و استفاده از تگهای Heading مشخص شده است .

درجه اهمیت مطالب در یک صفحه را میتوان به صورت آبشاری در نظر گرفت . به این صورت که درجه مطالب از بالا به پایین تغییر میکنند و طبیعتا سر فصل ( h1 ) در ابتدای صفحه و مطالبی با درجه اهمیت کمتر که ممکن به یک ، دو و یا چند قسمت تقسیم بندی شده باشند در پایین سر فصل قرار می گیرند . به همین ترتیب مطالب با درجه اهمیت کمتر به صورت تو در تو و آبشاری در یک صفحه وب چیده خواهند شد . مطالب می توانند از درجه اهمیت یکسانی برخوردار باشند و در اینجا در یک سطح ( با توجه به درخت ) قرار خواهند گرفت و در سر فصل آنها از تگهای heading یکسان و هم سطح استفاده خواهد شد . هر کدام از قسمتهای دارای درجه اهمیت یکسان نیز میتوانند به زیر مجموعه های متفاوتی تقسیم بندی شوند .به این نکته توجه داشته باشید که تگ h1 بهتر است فقط یک بار در صفحه وب سایت و به عنوان سر فصل کلی مطالب در آن صفحه مورد استفاده قرار گیرد .

از انجام اشتباهات زیر در استفاده از تگهای Heading اجتناب کنید
با ورود CSS به دنیای طراحی وب سایت قدرت طراحان وب سایت در تغییر تگها به شکلهای متفاوت بیشتر شده است . این نکته را به خاطر داشته باشد که این تغییرات همیشه هم خوب نیستند . به طور مثال استفاده از یک تگ p به جای یک سرفصل یا تگ Heading اصلا توصیه نمی شود . این مشکل در زمانی نمود پیدا خواهد کرد که کد های CSS در وب سایت شما به هر دلیلی اعمال نشوند . در اینصورت خواننده و مخاطب نمیتواند محتوای وب سایت شما را از نظر درجه اهمیت دسته بندی نماید و سرفصل ها مشخص نخواهند بود . ( به طور مثال در فید و یا مرورگرهای متنی و در مواردی ایمیل )

دلیل دیگر نیز اهمیت تگهای Heading برای موتورهای جستجو است که دیگر همگی با این موضوع آشنا هستیم و از اهمیت این تگها برای موتورهای جستجو با خبریم . یک تگ p تغییر شکل یافته نمیتواند نقش یک تگ Heading را برای موتورهای جستجو داشته باشد .

ساختار نا مناسب و غیر آبشاری در رعایت درجه اهمیت تگهای Heading و محتوای وب سایت علاوه بر گیج کننده بودن برای مخاطب میتواند موتورهای جستجو را نیز گیج کند و این باعث خواهد شد که مهمترین مطالب وب سایت شما مورد توجه یک موتور جستجو قرار نگیرد و یا یک موضوع با درجه اهمیت کمتر برای شما به طور اشتباه برای یک موتور جستجو دارای درجه اهمیت بیشتری گردد .

استفاده بیش از حد و غیر استاندارد نیز میتواند باعث گیج کننده شدن محتوا برای مخاطبان گردد و همچنین باعث جریمه شدن وب سایت شما برای موتورهای جستجو .سعی کنید از اندازه های استاندارد تعریف شده برای این تگها به صورت استاندارد استفاده کنید . به این معنا که تگ h1 از نظر اندازه و رنگ باید بزرگ ترین و پررنگ ترین باشد و این درجه به ترتیب تا تگ h6 ادامه یابد . یکسان نمودن تگهای Heading از نظر اندازه و گاهی رنگ و فونت می تواند برای مخاطبان شما گیج کننده باشد . این اندازه و درجه اهمیت باید به صورت یکسان در وب سایت اعمال شود .
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
:) با سلام و درود

:) تگ های heading جایگاه های بر اصول طراحی سایت شما میباشد .

:general709: اهمیت تگ های h1,h2,h3,h4,h5,h6 در چینش صفحات وب سایت

بسیاری از طراحان وب سایت بر این عقیده هستند که کسب کردن استانداردهای طراحی وب سایت در استاندارد بودن کدهای HTML است وValidate بودن کدهای HTML به تنهایی نشان دهنده استاندارد بودن وب سایت طراحی شده توسط آنهاست . اما باید بدانید این تازه اول راه است !?

همه طراحان وب سایت از اهمیت تگهای Heading در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو آشنا هستند اما آیا کاربرد این تگها فقط در بهینه سازی وب سایت خلاصه شده است ؟ آیا از ابتدا این تگها فقط برای بهینه سازی وب سایت طراحی شده اند ؟


مفهوم و اهمیت استفاده از تگهای Heading که شامل تگهای h1,h2,h3,h4,h5,h6 می شود و به ترتیب از درجه اهمیت بیشتر به کمتر می رسند چیزی فراتر از استفاده آنها فقط برای بهینه سازی وب سایت است .

هر صفحه از وب سایت میتواند یک ساختار و چهارچوب فرضی بر اساس درجه اهمیت مطالب داشته باشد که تگهای Heading می توانند در ایجاد این ساختار در هر صفحه وب سایت نقش اصلی را داشته باشند . اهمیت استفاده از تگهای Heading بیشتر در صفحات ساخته شده بر اساس محتوای متنی پر رنگ تر خواهد بود .

نمونه ای بسیار مناسب از چینش صفحات با محتوای متنی را میتوان در روزنامه ها و مجلات مشاهده نمود . استفاده مناسب از سر فصل ها و چینش مناسب ستون ها میتواند بیننده و مخاطب را نسبت به درجه اهمیت مطالب آگاه سازد و مخاطب به صورت ناخودآگاه یک ساختار از درجه اهمیت مطالب را در ذهن خود ایجاد نماید . برای شما پیش آمده است که در برخورد با یک صفحه مبتنی بر متن و یا حتی یک روزنامه فقط سرفصل ها را خوانده باشید و یا قسمتهای را خوانده اید که با فونت متفاوت ( ضخامت و رنگ ) نوشته شده اند .

دسته بندی مطالب بر اسا اهمیت میتواند مخاطب را در بهتر خواندن مطالب و محتوای صفحه شما کمک کند و باز دید کننده وب سایت شما از خواندن این مطالب لذت ببرد . در مورد موقعیت عناصر در سند HTML و نمودار درختی در این نوع از سندها قبلا مطلبی نوشته شده است . اکنون به بررسی نمودار درختی تگهای Headingg در یک صفحه از وب سایت می پردازیم .

heading-tag-tree.jpg

heading-tag-structure.gif

با توجه به نمودارها درک این قضیه بسیار ساده تر خواهد شد . نمودار درختی نشان دهنده درجه اهمیت هر یک از تگهای h1,h2,h3,h4,h5,h6 را مشخص نموده است و در نمودار و شکل دوم یک تقسیم بندی فرضی از یک صفحه وب سایت بر اساس درجه اهمیت مطالب و استفاده از تگهای Heading مشخص شده است .

درجه اهمیت مطالب در یک صفحه را میتوان به صورت آبشاری در نظر گرفت . به این صورت که درجه مطالب از بالا به پایین تغییر میکنند و طبیعتا سر فصل ( h1 ) در ابتدای صفحه و مطالبی با درجه اهمیت کمتر که ممکن به یک ، دو و یا چند قسمت تقسیم بندی شده باشند در پایین سر فصل قرار می گیرند . به همین ترتیب مطالب با درجه اهمیت کمتر به صورت تو در تو و آبشاری در یک صفحه وب چیده خواهند شد . مطالب می توانند از درجه اهمیت یکسانی برخوردار باشند و در اینجا در یک سطح ( با توجه به درخت ) قرار خواهند گرفت و در سر فصل آنها از تگهای heading یکسان و هم سطح استفاده خواهد شد . هر کدام از قسمتهای دارای درجه اهمیت یکسان نیز میتوانند به زیر مجموعه های متفاوتی تقسیم بندی شوند .به این نکته توجه داشته باشید که تگ h1 بهتر است فقط یک بار در صفحه وب سایت و به عنوان سر فصل کلی مطالب در آن صفحه مورد استفاده قرار گیرد .

از انجام اشتباهات زیر در استفاده از تگهای Heading اجتناب کنید
با ورود CSS به دنیای طراحی وب سایت قدرت طراحان وب سایت در تغییر تگها به شکلهای متفاوت بیشتر شده است . این نکته را به خاطر داشته باشد که این تغییرات همیشه هم خوب نیستند . به طور مثال استفاده از یک تگ p به جای یک سرفصل یا تگ Heading اصلا توصیه نمی شود . این مشکل در زمانی نمود پیدا خواهد کرد که کد های CSS در وب سایت شما به هر دلیلی اعمال نشوند . در اینصورت خواننده و مخاطب نمیتواند محتوای وب سایت شما را از نظر درجه اهمیت دسته بندی نماید و سرفصل ها مشخص نخواهند بود . ( به طور مثال در فید و یا مرورگرهای متنی و در مواردی ایمیل )

دلیل دیگر نیز اهمیت تگهای Heading برای موتورهای جستجو است که دیگر همگی با این موضوع آشنا هستیم و از اهمیت این تگها برای موتورهای جستجو با خبریم . یک تگ p تغییر شکل یافته نمیتواند نقش یک تگ Heading را برای موتورهای جستجو داشته باشد .

ساختار نا مناسب و غیر آبشاری در رعایت درجه اهمیت تگهای Heading و محتوای وب سایت علاوه بر گیج کننده بودن برای مخاطب میتواند موتورهای جستجو را نیز گیج کند و این باعث خواهد شد که مهمترین مطالب وب سایت شما مورد توجه یک موتور جستجو قرار نگیرد و یا یک موضوع با درجه اهمیت کمتر برای شما به طور اشتباه برای یک موتور جستجو دارای درجه اهمیت بیشتری گردد .

استفاده بیش از حد و غیر استاندارد نیز میتواند باعث گیج کننده شدن محتوا برای مخاطبان گردد و همچنین باعث جریمه شدن وب سایت شما برای موتورهای جستجو .سعی کنید از اندازه های استاندارد تعریف شده برای این تگها به صورت استاندارد استفاده کنید . به این معنا که تگ h1 از نظر اندازه و رنگ باید بزرگ ترین و پررنگ ترین باشد و این درجه به ترتیب تا تگ h6 ادامه یابد . یکسان نمودن تگهای Heading از نظر اندازه و گاهی رنگ و فونت می تواند برای مخاطبان شما گیج کننده باشد . این اندازه و درجه اهمیت باید به صورت یکسان در وب سایت اعمال شود .
وقتی عنوان هست تگ اچ یک هم جدا باید بزاریم؟! اینطوری دو تا عنوان تکراری که میشه. وردپرس خودش رو عنوان نمیزاره؟
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
:) درون قالب نگاه کنید اگر دیدین تگ H1 درون قالب هست پس دیگر قرار ندید لینک قرار بدید مشاهده کنم فکر کنم بهتر هست .
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
خودم هم نمیفهمم اچ یک هست نیست یا لازمه جدا بزارم ؟!
ولی اچ دو خودم میزارم داخل مطالب
مشاهده پیوست 1004275
http://arzunkadeh.com/ریش-تراش-پریتیچ/

;) خوب شما درون قالب پیشفرض که قرار دادید به صورت خودکار قرار داده شده نیاز به قرار دادن تگ نیست و H1 شما درون فایل Singel قرار دارد .
 
بالا