برگزیده های پرشین تولز

طراحی آرم و لوگو

designestan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
25
چه چیزی باعث می شود برخی لوگو های شرکت ها ماندگار شوند؟ چگونه می توان یک شرکت طراحی لوگو در کرج را برای این منظور انتخاب کرد؟

در این مقاله به دو مقوله می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چطور یک لوگوی خوب و در شان برند خود طراحی و انتخاب نمایید. همواره انتخاب لوگو برای شرکت های نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهایی برند آن شرکت در بین رقبا باید بدرخشد.

شما باید در انتخاب طراح لوگوی خود وسواس بیشتری داشته باشید چون وجه تمایز شما با سایر رقبا از همین لوگو شروع می شود و شمات می توانید از طریق یک لوگوی خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهید.

داشتن یک لوگوی خوب و عالی و خلاقانه می تواند در ذهن مشتریان نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد و آن ها با دیدن لوگوی شما نام برند و محصولات شما را نیز به یاد خواهند آورد.

البته همانطور که گفته شد این امر خیلی مهم است که شرکت طراحی لوگو یک شرکت قوی باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شرکت شما یک لوگوی عالی را طراحی نماید. قوانین طلایی طراحی لوگو در کرج و دیگری فاکتورهای موثر برای انتخاب یک طراحی لوگو در کرج و محل کسب و کار را بررسی می کنیم.

یکی از اساسی ترین گام ها قبل از شروع هر کسب و کاری طراحی لوگو می باشد. این موضوع تا آنجا اهمیت دارد که یک تصمیم قوی برای طراحی لوگو می تواند در موفقیت شما در آن کسب و کار نقش تعیین کننده ای را ایفا کند.
طراحی لوگو می تواند ارتباط بین شما و مشتریانتان را مانند یک زنجیر محکم نماید. لوگری شما می تواند در کاتالوگ ، تیزر تبلیغاتی ، عکس صنعتی یا هر جای کسب و کار شما استفاده شود.

طراحی لوگو به شکلی است که یک بیننده و یا یک مشتری شما وقتی با آن روبرو می شود می بایست به نحوی در ذهن او نسوخ نماید که درمکان ها ی مختلف بتواند بین رقبا ی شما بدون مکث شما را انتخاب کند. البته همخوانی یک طرح لوگو با تخصص و پیشه ی شما این کار را راحت تر می کند.

اهمیت طراحی لوگو
لوگو در واقع یک اثر هنری ماندگار است که می بایست یک شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر کرج توجه به این موضوع از تابلو های فروشگاهها یا تبلیغات صاحبان و مدیران کسب و کار دیده می شود. رقابت در کرج برای داشتن یک لوگوی زیبا وارد دوره ی جدیدی شده است.
برای طراحی لوگو در کرج باید به فاکتور های مختلفی اهمیت داد. اهمیت طراحی لوگو در کرج تا اینجاست که به علت همجواری با پاییتخت برخی از مشتریان شما می توانند به راحتی شما و رقبایتان را در کرج کنار گذاشته و یک مجموعه تهرانی را انتخاب نمایند.

ساخت بهترین لوگو
برای انتخاب یا طراحی یک لوگو به موارد زیر حتما دقت کنید:
۱- قبل از مشورت با طراح یا شرکت خود کمی تحقیق کنید
۲- برای انتخاب مجموعه ای که طراحی لوگو در کرج را انجام می دهد کمی تحقیق و بررسی کنید
۳- چند نمونه سبک طراحی شده مشابه سلیقه ی خود به طراح ارائه دهید
۴- به خوانایی و رسایی لوگو دقت کنید
۵- همکاران و رقبای خود در کرج را بررسی و لوگوی آنها خوب نگاه کنید
بهترین گرافیست و شرکت طراحی لوگو در کرج
هدف یک طراحی لوگو ایجاد یک شاهکار نیست با توجه به اینکه بعضی از افراد به دنبال یک لوگو سریع و ارزان هستند و نه تنها بهایی برای آن نمی پردازند بلکه در کمترین زمان ممکن بهترین لوگو را می خواهند و همانطور که گفته شد این یک روش غلط است چون طراحی یک لوگوی خوب می تواند در افزایش قدرت برند شما اثرگذار باشد.
قبل از معرفی فاکتور های انتخاب یک شرکت طراحی لوگو در کرج باید چند نکته را بیان کنیم:
۱- حتما برای طراحی لوگوی خود وقت مناسب را در نظر بگیرید . صبر باعث می شود طراح شما چه در کرج و چه در شهر یا منطقه ی دیگر خروجی رضایتمندی را تحویل دهد. چون باید همه مولفه های موجود را بررسی و سپس شروع به طراحی نمود.
۲- برخی انتظارات خود را از طراح شفاف بیان کنید. همه چیز را به طراح لوگو نسپارید. مخصوصا اگر به دنبال سبک یا موضوع خاصی هشتید. در بعضی مواقع یک سری اطالاعات از رقبا و حتی نوع محصولات شما می تواند در نوع طراحی لوگو تاثیر گذار باشد.
۳- حتما خروجی های یک طراح یا نمونه کار های گرافیست را مشاهده کنید تا ببینید انتظار شما قابل برآورده شدن است یا خیر.
بعد از اعلام آمادگی شما گام بعدی تحلیل و بررسی یک شرکت طراحی لوگو در کرج است.
قیمت طراحی لوگو در کرج:
قبل از پاسخ دادن به هر سوالی برای این منظور باید دانست که لوگو یک اثر هنری مانند یک تابلوی نقاشی است. با توجه به اینکه در اتحادیه طراحان گرافیک هزینه ی ثابتی تعیین شده است اما قیمت های مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارد. قیمت طراحی لوگو در کرج هم از این موضوع مستثنی نیست.
قیمت طراحی لوگو در کرج به مدت زمان و تعداد اتود نیز بستگی دارد.
تحلیل و بررسی یک شرکت طراحی لوگو
انتخاب یک طراحی لوگو در کرج را با توجه به گستردگی شرکت های طراحی با عجله انجام ندهید. بسته به بودجه ی شما و هدف شما می توانید از برگزاری یک مسابقه با یک جایزه ی وسوسه انگیز شروع کنید و از همه ی طراحان دعوت به همکاری و شرکت در مسابقه را داشته باشید.
یا با تحقیق در باره یک شرکت طراحی لوگو در کرج و دیدن نمونه کارهای اجرا شده نسبت به عقد قرارداد اقدام کنید. در این بخش شما باید با دید کامل و تحقیق زیاد شرکت طراح لوگو را انتخاب نمایید چون انتخاب شرکت طراحی لوگو در کرج می تواند به شما کمک کند تا قوی شوید و رشد کنید. استفاده از مشاوره می تواند مسیر جدیدی را برای شما در فضای رقابتی ایجاد نماید.
رسام تصویر
 
بالا