برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت با رویکرد جذب مشتری

emra_666

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
4
سن
36
محل سکونت
تهران
a%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C.jpg

طراحی سایت با رویکرد جذب مشتری

سلام و درود به شما دوست عزیز که وب سایت و تیم شرکت طراحی سایت مبنا را به عنوان همراه و مشاورطراحی سایت برای خود انتخاب نمودید.

در اینجا چند نکته را به شما گوش زد می نماییم که اگر هدف شما جذب مشتری و مخاطب از طریق اینترنت می باشد، در انتخاب سبک طراحی سایت خود حتما آن را لحاظ کنید.

AAEAAQAAAAAAAAcdAAAAJGRhODQ1YmU2LWZlMTEtNDgyYy05NjM5LTUyOTA0YWQ5NjQ2ZQ.jpg


این یک راهنمایی ست برای طراحی سایت مفید برای شما :

برای اینکه بتوانیم از اینترنت برای جذب مشتری استفاده نماییم، مهمترین نکته همانطور که می دانیم رسیدن به صفحه اول گوگل در سرچ کلمات کلیدی هر شغلی خواهد بود پس باید با مفهومی به نام سئو در کنار کار طراحی سایت آشنا شد و آن را در کنار طراحی بر روی سایت اعمال کرد.

اگر شما دوستان می خواهید وب سایتی داشته باشید که در جذب مشتری به شما کمک نماید ابتدا باید از شروع روند طراحی سایت و کد نویسی سایت موارد سئو را لحاظ نمایید. و سپس بر روی محتوا و تبلیغات سایت کار نمایید.



شاید به شما بگویند که با هر سبک طراحی می توان نتیجه صفحه اول گوگل بودن را تجربه کرد

اما من به شما می گویم حتما هر کاری امکان پذیر است اما قطعا کسی یا شی یا وسیله ای که با موتور و قدرت کمتر شروع به کار می نماید حتما باید انرژی بیشتر و تلاش بهتری انجام دهد تا بتواند از نفری که وسیله ی قوی تری دارد سبقت بگیرد.

و این تفاوت و مزیت طراحی سایت با روش حرفه ای نسبت به روش های تکراری و نرم افزار و سیستم های آماده ای مثل جوملا و وردپرس می باشد.

AAEAAQAAAAAAAAPdAAAAJDVhM2YzODFlLTA3NGItNDJjNS1iMDg0LWNhOTU0YmUwZmUxMg.jpg


AAEAAQAAAAAAAATlAAAAJDg5YWEzYTVlLWI1M2EtNDE2Ny1iYjQyLTEyMjg0MTQwNzcyNA.jpg


رسیدن به نتیجه اول گوگل یک رقابت است و مستلزم یک روند حرفه ای برای سایت از طراحی تا جذب مخاطب می باشد.



ما برای شروع کار با توجه به تحقیقات چند ساله سبک کدنویسی با تکنولوژی ASP.net را برگزیدیم چون مطمئنیم می توانیم طراحی سایتی حرفه ای را آغاز کنیم که کاملا اثر بخش باشد برای کسانی که قرار است از سایت بهترین استفاده را نمایند.



درسته هزینه های طراحی اختصاصی و کدنویسی سایت به مراتب بالاتر از هزینه های طراحی سایت با نرم افزار ها و سیستم های آماده می باشد،

اما مطمئن باشید ما بی دلیل سختی کدنویسی را به خود تحمیل ننموده ایم !!!

و مطمئن باشید به قول قدیمی ها هیچ ارزانی بی دلیل نیست !!!



البته حتما به شما سفارش مینمایم اگر دستیابی به جذب مشتری از طریق اینترنت و سایت برای شما مهم نیست و فقط هدفتان داشتن یک آدرس سایت و نمایش محصولات برای کاربرانی که قرار است مستقیما آدرس شما را تایپ نمایند، می توانید با سیستم های آماده طراحی سایت، وب سایتی ارزان سفارش دهید که دچار هزینه های بالایطراحی سایت نشوید.



البته این وظیفه را در خود می بینم که به شما گوش زد نمایم ، حدود %40 مشتریان سالهای گذشته ما، کسانی بودند که با سبک های آماده و پکیج های آماده کار طراحی سایت را انجام داده بودند و به علت پشتیبانی نا مناسب و کامل نشدن نیاز آنها، با ارتباط با ما سایت جدیدی را طراحی نمودند.

پس اگر می خواهید دچار هزینه های دوباره نشوید در انتخاب خود دقت کنید.

ما اصراری نداریم که حتما شرکت مبنا را به عنوان طراح سایت انتخاب نمایید اما برای اینکه دچار مشکلات و هزینه های دوباره و حتی حس بی اعتمادی به قشر طراح سایت نشود،

خواهشا و لطفا در انتخاب سبک و طراح سایت خود دقت نماید.





با آرزوی شادی و موفقیت و دستیابی به روند فروش بهتر و جذب مشتریان بیشتر برای شما عزیزان

در آخر:

چند مثال زیر را می توانید در گوگل سرچ نماید و با مشتریان ما نیز ارتباط برقرار نمایید و میزان رضایتشان از سایت وافزایش تعداد مشتریان را از آنها جویا شوید - اینها البته بخش اندکی از نتایج بدست آمده وب سایت های طراحی شده توسط تیم مبنا می باشد؛ برای مشاهده سایر نمونه کارها و نتایج سئو به منوی سئو و طراحی سایت مراجعه نمایید.



نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

با آرزوی شادی و پیروزی برای تمامی دوستان و حتی دشمنان
 
بالا