برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت حرفه ای وبلیان

bloodthirstyb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2015
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
0
سن
29
طراحی سایت حرفه ای رایگان
در: مقالات طراحی سایت حرفه ای

اهمیت داشتن سایت امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست.هر کس برای کسب و کار خود سعی در راه اندازی وب سایت حرفه ای دارد.بعضی از افراد حاضر هستند هزینه های هنگفتی برای طراحی سایت حرفه ای خود انجام دهند ، اما در این میان افرادی هم پیدا خواهند شد که به دنبال راهی بدون هزینه و رایگان برای طراحی سایت حرفه ای خود باشند.اگر شما هم از این دسته افراد هستید ما مژده طراحی سایت حرفه ای رایگان را به شما خواهیم داد.تیم وبلیان به مناسبت شب یلدا تصمیم به طراحی سایت حرفه ای رایگان برای هم وطنان عزیز کرده.در ادامه بیشتر با امکانات این پکیج آشنا خواهیم شد.

هاست رایگان برای طراحی سایت حرفه ای
اگر با واژه هاست آشنا نیستید باید بگوییم که هاست در اصل به معنی فضای میزبانی سایت شما خواهد بود.برای طراحی هر سایت ما نیاز به فضایی خواهیم داشت تا سایت را برای نمایش روی آن قرار دهیم که به این فضا هاست یا فضای میزبانی میگویند.هاست ها را میتوان از شرکت های هاستینگ خریداری کرد.البته ما برای طراحی سایت حرفه ای شما از هاست رایگان سی پنل ( CPANEL ) که توسط خودمان ارائه خواهد شد و دارای کیفیت و آپتایم بسیار بالایی نیز میباشد استفاده خواهیم کرد.

طراحی سایت حرفه ای با دامنه رایگان
بعد از هاست شما نیاز به یک دامنه برای سایت خود خواهید داشت.دامنه به معنی آدرس سایت شماست که میتواند شامل پسوند های IR , COM , ORG , NET , GA , ML , TK و … باشد.ما برای طراحی سایت حرفه ایرایگان از دامنه های رایگان GA , TK , ML بنا به سلیقه خودتان استفاده خواهیم کرد.آدرس سایت شما نیز توسط خود شما انتخواب خواهد شد.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس
در پکیج طراحی سایت حرفه ای رایگان از مدیریت محتوای وردپرس برای سایت ها استفاده خواهد شد.وردپرس یک نوع مدیریت محتوی بر پایه پی اچ پی ( PHP ) میباشد که با استفاده از آن میتوانید سایت حرفه ای طراحی کنید و تمام قسمت های آن را مدیریت کنید.قالب وردپرس زیادی در بستر اینترنت موجود میباشد. ما برای طراحی سایتشما از قالب های رایگان موجود استفاده خواهیم کرد.البته این به معنی کیفیت پایین قالب ها نمیباشد.

طراحی سایت حرفه ای رایگان در زمان کم
طراحی سایت حرفه ای شما در زمانی بسیار کم انجام خواهد شد.از زمان ثبت سفارش تا دریافت سایت توسط شما حداکثر سه روز زمان خواهد برد.البته میانگین زمان تحویل سایت ها یک روز میباشد.

سفارش طراحی سایت حرفه ای رایگان
برای سفارش سایت خود میتوانید به قسمت قیمت طراحی سایت مراجعه کنید و با پر کردن فرم مربوطه سفارش خود را ثبت بفرمایید.توجه فرمایید که در قسمت توضیحات حتما واژه ” طراحی سایت حرفه ای رایگان ” را ذکر کنید.تشکر

منبع :

طراحی سایت حرفه ای وبلیان
 

workwood98

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
35
هزینه طراحی سایت در کرج بسته به نوع سایت و امکانات مدنظر و همچنین خدماتی که شرکت ما می دهد برآورد می گردد. قیمت مهم است، اما باید درست و بجا و در جهت رسیدن به هدف کارفرما هزینه شود. شما اگر اشتباه هزینه کنید، حتی ۱۰۰ هزار تومان هم ۱۰۰ هزار تومان است و آن را دور ریخته اید. پیشنهاد ما این است که ابتدا قبل از انجام هر کاری با متخصصین ما در این حوزه تماس بگیرید. اینکه هر شرکت یا شخصی یک قیمت به شما ارائه می دهد شاید شما را سردرگم کند که کدام شرکت یا فرد را انتخاب کنید تا کار طراحی سایت شما را در کرج انجام دهد.
برای استفاده از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت در کرج حتما از سایت پلن سایت دیدن بفرمایید.
 
بالا