برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت رستوران

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
نیازهای یک وب سایت رستورانی
طراحی سایت برای رستوران
مهمترین مسئله در طراحی سایت برای رستوران ، جذب مشتریان از طریق اینترنت است و مدیران رستوران می توانند با طراحی سایت برای رستوران انواع غذاهای رستوران خود را به مشتریان معرفی کنند.

طراحی سایت برای رستوران باید شامل صفحاتی مانند صفحه اصلی ، منوی غذا ، درباره ما و فرم تماس با ما باشد قرار دادن منوی غذای رستوران می تواند به بازدیدکنندگان در انتخاب رستوران مورد نظرشان کمک کند ، همینطور بروز بودن قیمت های نوشته شده در منو برای بازدیدکنندگان سایت مفید است و باعث می شود مشتری با آسودگی خیال و اطلاعات کافی به رستوران بیایند .

مشتریان می توانند از طریق سایت رستوران غذای خود را رزرو و سفارش دهند و با پرداخت آنلاین صورت حساب ، غذای خود را دریافت نمایند و از تردد داخل ترافیک شهر برای رفتن به رستوران اجتناب کنند.

یکی از شیوه های بازاریابی اینترنتی برای رستوران ها قرار دادن کدهای تخفیف می باشد که باعث جذب مشتریان بیشتری می شود گالری تصاویر در طراحی سایت برای رستوران بسیار اهمیت دارد زیرا با نمایش تصاویر اشتها آور غذا و همچنین زیبایی و متناسب بودن رنگهای بکار برده شده در سایت رستوران مشتریان زیادی جذب می شوند. یک روش دیگر جذب مخاطب برای سایت نوشتن دستور غذاهای جدید و بروز دنیا در سایت می باشد.



restaurants-site.jpg



طراحی سایت برای رستوران
در طراحی سایت برای رستوران آدرس کامل با نقشه گوگل و اطلاعات تماس رستوران قرار داده می شود همچنین سرعت بارگزاری بالا، سازگاری با انواع مرورگرها، ایجاد باشگاه مشتریان و سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از جمله نکات کلیدی در طراحی سایت برای رستوران محسوب می شود.

گرافیک سایت در طراحی سایت برای رستوران اهمیت بالایی دارد چرا که که رعایت آن در دیده شدن سایت موثر است معمولا از چهار رنگ اصلی قهوه ای، سفید، قرمز و مشکی در طراحی سایت برای رستوران استفاده می شود .

عکس و تصاویر بخش های مختلف رستوران را در اسلاید های سایت به نمایش بگذارید تا بازدید کننده با قسمت های مختلف رستوران آشنا شود همچنین محتویات هر غذا را نیز به طور مختصر در کنار تصویری از آن قرار دهید

طراحی سایت رستوران شما باید شامل یک فرم تماس با ما باشد همچنین استفاده از نقشه و کروکی محل رستوران در صفحه تماس باعث می شود تا مشتریان براحتی رستوران را پیدا کنند.



resturent-site.jpg

طراحی سایت برای رستوران


همچنین میتوانید شعبه ها و نمایندگی های رستوران خود را به همراه آدرس کامل و شماره تلفن در سایت معرفی نمایید تا بازدیدکنندگان بتوانند یا به صورت آنلاین با تبلت و موبایل اقدام به این رزرو غذا نمایند.

در طراحی سایت برای رستوران جهت ارتباط بهتر با مشتریان گذاشتن بخش دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنان مفید است و یکی از راه های جدید جذب مشتری به رستوران ها ، ارائه بن ها و کدهای تخفیف در سایت های رستوران ها است که کاربر را تشویق به دریافت این بن ها و سفارش غذا از رستوران مورد نظر از طریق سایت می نماید .
 
بالا