برگزیده های پرشین تولز

kooshaweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
امروزه اینترنت نقش مهمی در معرفی خدمات و محصولات شرکت های تولیدی، تجاری، بازرگانی و غیره دارد و کاربران از طریق وب سایت ها کالاها و خدمات خود را می یابند.شرکت هایی که دارای وب سایت های تخصصی در حوزه فعالیت خود داشته باشند می توانند نقش بسزایی در ارتباط با مشتریان داشته و از این طریق کاربران با شما آشنا شوند و تماس برقرار کنند.

وب سایت های شرکتی با اهداف مختلفی طراحی می شوند که برای نمونه می توان به چند نمونه از آن اشاره کرد: ایجاد کاتولوگ آنلاین، آشنایی با خدمات و محصولات جدید، پشتیبانی محصولات و دیگر سرویس های ویژه .
این روش از بسیاری از تبلیغات آفلاین شامل چاپ بنر،کاتولوگ و… که بسیار زمان بر و پر هزینه است جلوگیری می شود. از آنجاییکه روز به روز کاربران موبایلی بیشتر میشود این نیاز احساس می شود که سایت شرکتی واکنشگرا (ریسپانسیو) باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصولات یا خدمات از طریق موبایل دسترسی داشته باشند و هم چنین سایت از جذابیت گرافیکی بالایی برخوردار باشد.

یکی از روش های بسیار مهم معرفی کردن وب سایت های شرکتی به دیگران این است که سایت برای موتورهای جستجو بهینه و سئو آن رعایت شده باشد که کارشناسان و طراحان کوشا وب این خدمات را در بهترین زمان به شما ارئه خواهند داد.
 
بالا