برگزیده های پرشین تولز

وضعیت
موضوع بسته شده است.

آیدا رحیمی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2018
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
محل سکونت
تهران
طراحی سایت شرکتی یک سرمایه گذاری با ارزش و طولانی مدت است که موفقیت شما را تضمین می کند. به گفته 38 درصد مردم، آنها سایتی را که ظاهر جذاب و دلچسب نداشته باشد، دنبال نمی کنند. طراحی وب سایت شرکتی خوب به طور غیرمنتظره ای درآمد شما را ارتقا می دهد. مشتریانی که وارد وب سایت شما شده اند، مشتریان بالقوه ای هستند که ظاهر و امکانات وب سایت شرکتی شما تاثیر بسزایی در تصمیم گیری آنان در مورد کسب و کار شما خواهد گذاشت. وب سایت شرکتی بهترین شانس شما برای ایجاد اولین و ماندگارترین ذهنیت برای مخاطبان شماست. از جهتی یک وب سایت ضعیف اعتبار و ارتباط شما را در بین مخاطبانتان تحت تاثیر قرار می دهد. وب سایت طراحی شده برای شرکت تان بیش تر از آنچه شما تصور می کنید، در جذب و ماندگاری مشتریان موثرست.

هیچ شکی نیست که هدف شما مشتریان بیشتری است. ما در این مقاله با توجه به این نکته به بررسی الزامات طراحی وب سایت شرکتی می پردازیم:



گام اول- شروع با یک استراتژی قدرتمند:
درک بازار و مشتریان، مخاطبان و کاربران اولین گام در طراحی وب سایت است. ضروریست که از خود بپرسید که چه افرادی و چگونه بازدیدکنندگان وب سایت شما را تشکیل می دهند؟ هر کاربری که وارد سایت شما می شود به دنبال کسب اطلاعات یا حل یک مشکل است. آیا وب سایت شما قادر به حل آن هست؟

تمرکز و هدف خود را از طراحی سایت ارایه محصول با ارزش، محتوای منحصر قرار دهید. وب سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که مشتریان موجود و بالقوه در سریع ترین زمان و به شکل کارآمد و مفید به اطلاعات دست یابند.

طراحی یک سایت شرکتی قدرتمند برای موفقیت نیاز به استراتژی بازاریابی اصولی دارد.



گام دوم- کاربران خود را بهتر درک کنید:
با درک تمایلات و خواسته های مشتری، انگیزه، چگونگی و پروسه تصمیم گیری آنان، به جزئیات پرسنای شخصیتی خریداران برای انواع مشتریان دست خواهید یافت. براساس اطلاعات بدست آمده، صدای وب سایت خود را به گوش کاربران بالقوه و مشتریان ایده آل برسانید. به نیازهای مخاطبان پاسخ دهید و آنان را وادار به فعالیت در سایت نمائید. این فرایند می بایست قبل طراحی سایت انجام شود نه پس از آن.

شرکت طراحی سایت طلوع کاملا از نیازهای مشتریان و تفاوت آنان آگاه است. بجای طراحی یکسان، دیزاین و امکانات دقیق و متناسب با کاربران هر شرکت را ارایه می دهد. ما آگاه هستیم که هر چه درباره مشتریان خود و نحوه ی عملکرد آنان بیشتر بدانید، بهتر می توانید نیازهای آنان را پاسخ دهید.

دیدگاه و نظرات شما به عنوان یک فرد با تجربه و حرفه ای در شغلتان با کاربران عادی کاملا متفاوت است. با چشم های مشتریان به وب سایت خود نگاه کنید و با کفش های او در صفحات سایت به گشت و گذار بپردازید.



گام سوم- امکانات سایت شرکتی
رنگ بندی و ظاهر سایت
متناسب با فضای کسب و کارتان، وب سایت شرکت خود را سفارش دهید. سایت های شلوغ و پیچیده تاثیر معکوس در جذب مخاطب دارند. روانشناسی رنگ ها برای انتخاب رنگ بندی سایت به یاری شما می آید، رده سنی مخاطبان، جنسیت، رسمی یا غیررسمی بودن حوزه کاری تان را در نظر بگیرید. می توانید رنگ پایه وب سایت خود را با رنگ کارت ویزیت، لوگو و رنگ سازمانی هماهنگ نمائید. برای مثال رنگ سبز برای محصولات زیست محیطی و فضای سبز ایده آل است، نارنجی یک رنگ سرگرم کننده است که می تواند حس نشاط و شادابی ایجاد کند. طراحی بصری، انیمیشن و تصاویر زیبا همیشه می تواند یک وب سایت را ارتقا دهد، اما باید در نظر داشته باشید که رسالت و پیام کسب و کار شما نیز در این طراحی در نظر گرفته شده است.

جستجو و ناوبری
اطمینان حاصل نمائید که استفاده از وب سایت شما آسان است. مهم است که کاربران تجربه ای کارآمد و دلپذیر از کار با سایت داشته باشند. جستجو، منوی ناوبری در سایت به تجربه کاربری (UX) کمک می کند. اینترنت مملو از وب سایت های فراوان و گوناگونی است. وب سایت شرکتی خود را به یکی از پرکاربردترین ها و قابل استفاده ترین ها تبدیل نمائید و مخاطبان را جذب و روابط پایدار با مشتریان خود ایجاد نمائید.

نمایش در انواع دستگاه های دیجیتال
در طراحی سایت شرکتی کاربرانی که از تلفن همراه و تبلت برای گشت و گذار های آنلاین استفاده می نمایند، فراموش نکنید. کاربران دستگاه های دیجیتال روز به روز افزایش می یابد و درصورتی که سایت شما قابلیت مشاهده در موبایل و تبلت را نداشته باشد درصد زیادی از کاربران را از دست می دهید. 40 درصد کاربران دنیای مجازی از تبلت و تلفن همراه خود برای خرید و یافتن سرویس هایی که به دنبال آن هستند استفاده می کنند. اگر وب سایت شما با چندین هزار صفحه با موبایل سازگار نباشد، احتمالا بازدید کنندگانی که به وب سایت شما می آیند، به سرعت از آن خارج می شوند، زیرا وب سایت شرکت شما بر روی موبایل به درستی بارگیری نمی شود.



گام چهارم- تولید محتوا و بروزرسانی سایت
کار طراحی وب سایت، ظرف مدت یک ماه و یا حداکثر سه ماه به پایان می رسد. اما بروزرسانی سایت، امری دائمی و بدون وقفه می باشد که تا پایان حیات وب سایت ادامه دارد. برخی مدیران خود بروزرسانی سایت انجام می دهند یا بعهده منشی یا کارمند خود می گذارند اما برخی نیز با یک شخص یا شرکت تولید محتوا و دانش سئو قرارداد بسته و از بابت بروزرسانی سایت خیالی آسوده دارند.



نتیجه گیری:
بسیاری از وب سایت های شرکتی روح ندارند. آنها تمایل دارند از اصطلاحات تجاری، محتوای استاتیک که در وب سایت عمومی رایج است، استفاده کنند، که این کار تجربه کاربری را تضعیف می کند. سایت شرکت شما نقش کلیدی در جذب مشتریان تان به عهده دارد و به عنوان رابط بین مشتریان تان و شرکت، محصول و خدمات شما عمل می کند. بهترین راه برای ایجاد یک تجربه کاربری دلچسب همراه با نام تجاری مثبت این است که خودتان باشید، شفاف باشید، با مشتریان خود در ارتباط باشید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا