برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت مشهد سئو و بهینه سازی وب سایت در مشهد

miladyazdan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2010
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
2
محل سکونت
مشهد
شرکت طراحی سایت مشهد مجری و مشاور در زمینه طراحی سایت سئو سایت و بهینه سازی سایت

sitemashhad.ir


در بازاریابی اینترنتی ، مثل بسیاری از رشته های دیگر، اولین مرحله ها همیشه چالش برانگیزترین مرحله ها هستند.
اما شما می توانید به طراحی سایت مشهد که همه چیز را برای ساخت سایت به شما می دهد تکیه کنید.
کسی که وارد سایت شما می شود به دنبال زیبایی و یا مشاهده یک سایت با طراحی خاص نیست. این شخص فقط به دنیال این است که به ساده ترین شکل ممکن به مطالبی که مد نظرش است دسترسی پیدا کند. هر چه قدر طراحی سایت شما دارای پیچیدگی بیشتری باشد امکان خروج کاربر از سایت شما بیشتر می شود. هرچند جذابیت در طراحی سایت اهمیت بسیاری دارد اما نه به این قیمت که برای کاربر دردسر ایجاد کند. اما اینکه دردسر برای کاربر به چه معنی است در مقاله ای با عنوان دردسرهایی که برای کاربران خود ایجاد می کنیم توضیح داده ایم. بنا بر این طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد کاربر به راحتی بتواند اطلاعات خود را بدست بیاورد، اصطلاحا طراحی سایت باید کاربر پسند باشد.
طراحی سایت

همانطور که میدانید معمولا هدف از طراحی سایت های تجاری انجام بازاریابی بهتر و رسیدن به فروش بیشتر است.آیا شما از طراحی سایت هدف دیگری دارید؟مسلما هدف شما هم از طراحی سایت چیزی جز بازاریابی بهتر برای فروش کالا و خدماتتان نمی باشد. اما آیا فقط داشتن یک وب سایت می تواند به بازاریابی بهتر و فروش بیشتر شما کمک کند ؟ خیر !برای رسیدن به این هدف در اولین قدم باید به کیفیت طراحی سایت خود توجه کنید. یکی از مهمترین عوامل در کسب نتیجه مورد نظر از طراحی سایت برای هر کسب و کاری کیفیت سایت طراحی شده از بسیاری جهات است.اما سوال اینجاست یک طراحی سایت خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ به عبارتی کیفیت در طراحی سایت به چه معنی است؟ آیا یک سایت زیبا می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند؟ آیا یک طراحی سایت خاص نتیجه ای قابل قبول به همراه دارد؟ خیر ! کاملا اشتباه است!کسی که وارد سایت شما می شود به دنبال زیبایی و یا مشاهده یک سایت با طراحی خاص نیست. این شخص فقط به دنیال این است که به ساده ترین شکل ممکن به مطالبی که مد نظرش است دسترسی پیدا کند. هر چه قدر طراحی سایت شما دارای پیچیدگی بیشتری باشد امکان خروج کاربر از سایت شما بیشتر می شود. هرچند جذابیت در طراحی سایت اهمیت بسیاری دارد اما نه به این قیمت که برای کاربر دردسر ایجاد کند. اما اینکه دردسر برای کاربر به چه معنی است در مقاله ای با عنوان دردسرهایی که برای کاربران خود ایجاد می کنیم توضیح داده ایم. بنا بر این طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد کاربر به راحتی بتواند اطلاعات خود را بدست بیاورد، اصطلاحا طراحی سایت باید کاربر پسند باشد.

اما وب سایت کاربر پسند باید چه ویژگی هایی داشته باشد. برای پاسخ به این سوال یک راه حل ساده به شما ارائه می دهیم. خودتان جای کاربری که وارد سایت شما می شود قرار دهید. شما می خواهید که ( پنج مورد از مهمترین ها ) :وب سایت اطلاعات خوبی به شما ارائه دهد
دسترسی به این اطلاعات و پیدا کردن آنها ساده باشد
سرعت لود سایت بالا باشد
عکس ها بنر ها و حرکت های اضافی در سایت نباشد
با دستگاه شما سازگار باشد لپ تاپ ، تبلت یا گوشی موبایل
خوب چگونه می توانید چنین وب سایتی داشته باشید؟ مشتری های چه انتظاری از وب سایت شما دارند. تلاش کردیم در مقاله چه سایتی مناسب شما است؟ تا جای ممکن به این موضوع پاسخ دهیم.
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در حالت ایده آل، مقداری از ترافیک وب سایت از نتایج موتور جستجو حاصل میشود. این یک منبع قابل اعتماد و ثابت ترافیکی است که به طور مداوم دسترسی شما به مخاطبین جدید را گسترش میدهد.
برای اطمینان از اینکه محتوای شما به طور برجسته ای در نتایج جستجو نمایش داده شده است، نیاز به بهینه سازی سایت خود دارید (بهینه سازی موتور جستجو).

مهمترین قاعده این است که جستجوگرها بخشی از روال شما باشند، نه چیزی که فقط یکبار قبل از راه اندازی سایت انجام دهید. به طور منظم در جستجوگرها سرمایه گزاری کنید و قطعا نتیجه را خواهید دید. حتی میتوانید با این اقدامات سئو در کمتر از یک ساعت پیشرفت های زیادی داشته باشید.

طراحی سایت مشهد با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت خدمات کامل برای توسعه آنلاین کسب و کار شما ارائه میدهد.
طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت خدماتی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت گالری عکس
طراحی سایت رستوران
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت نمونه کار و روزمه
طراحی و برنامه نویسی اختصاصی وب سایت در مشهد
سئو و بهنیه سازی سایت در مشهد
سئو و بهینه سازی محلی در مشهد
طراحی واکنشگرا1 سایت در مشهد
استفاده از سرورهای قدرتمند جهت میزبانی وب سایت ها
HTML + CSS + JavaScript + PHP

مسلما هدف شما هم از طراحی سایت چیزی جز بازاریابی بهتر برای فروش کالا و خدماتتان نمی باشد. اما آیا فقط داشتن یک وب سایت می تواند به بازاریابی بهتر و فروش بیشتر شما کمک کند ؟ خیر !
برای رسیدن به این هدف در اولین قدم باید دقت کنید که سایت شما طبق اصول بازاریابی اینترنتی طراحی شده باشد. . یکی از مهمترین عوامل در کسب نتیجه مورد نظر از طراحی سایت برای هر کسب و کاری کیفیت سایت طراحی شده از بسیاری جهات است.
 
بالا