برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت و کسب درآمد از آن:

sh369

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
5
سن
33
هدف بیشتر شرکت ها از طراحی سایت ایجاد پایگاه اطلاعاتی قوی و کسب درآمد از است. کسب درآمد از سایت معمولاً با جذب مشتریان جدید به مجموعه صورت می گیرد. امروزه، به روند جذب مشتری برای سایت، بازاریابی اینترنتی می گویند. طراحی وب سایت جزو فعالیت های تبلیغاتی شرکت ها است و از طریق آن شرکت های قادر هستند فعالیت ها، خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و به این ترتیب مشتریان جدیدی به دست آورند.

شرکت ها معمولاً با کمک طراحان سایت یا شرکت طراحی سایت اقدام به راه اندازی وب سایت خود می کنند و باید گفت بسیاری از آنها هزینه های بسیاری را نیز پرداخت می کنند. اما در نهایت هدف اولیه کار، یعنی جذب مشتریان جدید، در این روند به فراموشی سپرده می شود و وب سایت شرکت در نهایت یک کاتالوگ آنلاین خواهد بود. به این ترتیب زمانی که یک مشتری از شرکت مورد نظر تقاضای کاتالوگ می کند، صاحبان شرکت وب سایت خود را به ایشان معرفی می کنند. بازاریابی اینترنتی کار ساده ای نیست و نیازمند برنامه ریزی، تعیین اهداف، پشتکار و صرف هزینه و زمان بسیار است.

اگر شما هم چنین شرکتی هستید و می خواهید از طریق سایت خود کسب درآمد کنید، باید موارد زیر را رعایت نمایید:

o طراحی سایت شما باید زیبا، شکیل و مناسب با زمینه شغلی تان باشد تا بتواند اعتماد کاربر را جذب کند. کسب اعتماد کاربر اولین قدم برای بدست آوردن مشتری است.

o بخشی را در سایت خود به مطالب و توضیحات کافی اختصاص دهید و در آن توانمندی های خود را بالا ببرید. همچنین، باید اخبار و رویدادهای مجموعه را هر روز در سایت خود قرار دهید.

o برای وب سایت خود وبلاگ راه اندازی کنید و مقالات خود را در آن قرار دهید. سعی کنید به صورت دوره ای مقالاتی در زمینه شغلی خود در سایت تان قرار دهید. هر چقدر محتوا تولیدی تان کامل تر باشد و بتواند سوالات بیشتری را پاسخ دهد، برای سایتتان بهتر خواهد بود.

o اگر مجوز یا گواهینامه ای از یک سازمان خاص دارید، حتماً باید صفحه خاصی را در سایت خود به آنها اختصاص دهید تا به خوبی در معرض دید کاربران قرار بگیرد.

o تلاش کنید شماره تلفن و آدرس شرکت تان را در فوتر سایت خود به شکلی قرار دهید تا کاربر به راحتی آن را مشاهده کند این کار علاوه بر جلب اعتماد کاربر، به کاربر کمک می کند در صورت نیاز به راحتی با شما در تماس باشد.

اگر بتوانید موارد بالا را به درستی انجام دهید کاربران متقاعد می شوند که خدمات محصولات شما را برایشان مناسب است و از شما خرید خواهند کرد.

همچنین، اگر می خواهید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید و ترافیک زیادی را به سایت خود روانه کنید به موارد زیر دقت کنید.

o لینک بیلدینگ برای صفحات سایت. ایجاد مداوم بک لینک به سایت شما کمک می کند تا رتبه سایت شما در نتایج جستجوی کاربران به تدریج بالاتر رود.

o ارائه تبلیغات در وب سایت های پر بازدید و انجام فعالیت هایی مرتبط با زمینه فعالیت شرکت

o تبلیغات کلیکی گوگل. ایجاد تبلیغات در گوگل زمانی که کاربر در حال جستجو است بسیار مفید است. زیرا با پرداخت مبلغی، وب سایت شما برای مدت مشخصی در صدر نتایج چستجو قرار می گیرد.

o ارسال ایمیل های تبلیغاتی از طریق بانک های ایمیل

o ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق بانک های شماره همراه و قرار دادن آدرس وب سایت در آن

مطمئناً هر چه بیشتر صرفه هزینه های تبلیغاتی خود کنید، درآمد شما از اینترنت نیز بیشتر خواهد بود.

برای آنکه بتوانید از سایت خود کسب درآمد کنید باید وبسایتی فعال داشته باشید که به صورت مرتب مطالب جدید به آن اضافه می شود. همچنین کیفیت مطالب شما باید بالا بوده و ظاهر سایتتان باید زیبا باشد. همچنین می بایست با انجام تبلیغات به برند سازی خود در محیط اینترنت کمک نمایید تا همگان شما را به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مورد نظر شما و فعال در اینترنت بشناسند.

برای آنکه بتوانید از بودجه خود نهایت استفاده را نمایید قبل از هر چیز می بایست هدف درست و واقع بینانه ای داشته باشد که حتما می بایست با متخصصان و مدیران موفق وب مشاوره نمایید. پیشنهاد می کنم از سامانه سایت ساز پرتال و قالب های آن دیدن کنید و در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید.

سایت پیشنهادی : طراحی سایت
 
بالا