برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت پزشکی

parisa.z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2019
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
1
سن
34
در طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی از سیستم نوبت دهی آنلاین به عنوان یکی از مهم ترین المان ها در جذب بیمار استفاده می شود. سایت نوبت دهی پزشکی کمک بزرگی به بیمارانی ست که موفق به ثبت نوبت دهی تلفنی نمی شوند.
طراحی سایت پزشکی چرا برای پزشکان یک امتیاز ویژه محسوب می شود؟ پاسخ ساده است وب سایت پزشکی در واقع مطب آنلاین یک پزشک محسوب می شود که یک منشی 24 ساعته دارد!
گرچه تماس تلفنی با مطب بسیار مرسوم است، اما باید توجه داشت که گاهی:
  • منشی در مطب سرش شلوغ است.
  • تلفن مطب ریدایرکت شده ولی منشی قادر به پاسخگویی نیست.
  • آدس مطب شما تغییر کرده است و بیماران قبلی شما از این قضیه بی اطلاع هستند.
  • بیمار در ساعاتی از شب وارد سایت پزشکی شما می شود و تصمیم به گرفتن نوبت دارد.
  • مطب شما شلوغ است، کسی پاسخگو نیست و بیماران شهرستانی امکان مراجعه ی حضوری برای گرفتن نوبت حضوری را ندارند.
قطعا برای بیماری که نگران وضعیت سلامتی خود است، پشت خط ماندن های طولانی و یا تماس های بی پاسخ می تواند تاثیری منفی در برندینگ شخصی پزشک متخصص داشته باشد و فراموش نکنید که این بیمار به جای آنکه تمام طول آن روز ذهنش درگیر بیماری و این قضیه باشد که آیا فردا موفق خواهم شد یا خیر!! آیا در فلان تاریخ نوبت خالی وجود دارد یا خیر؟! خیلی راحت در فضای وب پزشک دیگری را انتخاب خواهد کرد.
طراحی سایت پزشکی
عصر تراکت پخش کردن و صرف هزینه های آنچنانی برای تبلیغات چاپی دیگر تمام شده است. طراحی سایت و سئو پزشکی حرف اول را در زمینه ی تبلیغات دیجیتال مارکتینگ دکترها ایفا می کنند.
در چنین فضایی کاغذ حذف می شود و تغییر آدرس مطب، روزهای حضور پزشک، خدمات و یا تخصص های جدید و هزاران مورد دیگر که شاید در آینده ای نزدیک برایتان رخ دهد، همه و همه تنها از طریق یک سایت به دیگران اعلام خواهند شد؛ دیگرانی که امروزه هر چیزی از دستور پخت غذا گرفته تا بهترین دکتر متخصص و حتی علائم بیماری و درمان آن را در اینترنت جستجو می کنند.
کافی ست در این جست و جوها از میان هزاران سایت، وب سایت پزشکی شما نظر مثبت کاربر را جلب کند و به نیاز او پاسخ درست و مطلوب را ارائه دهد.
همه چیز تمام است! اینجا همان نقطه ای ست که سئو جادو می کند.
سایت یک پزشک، حکم مطب دوم او را دارد. مطبی که حتی به کاربرانی که در نیمه های شب و پریشان احوال در حال جست و جوی یک بیماری خاص هستند، با روی گشاده لبخند می زند و او را دست خالی باز نمی گرداند.
شما همیشه، در هر لحظه و در هر جایی حضور دارید؛ در واقع سایت پزشکی شما مرزهای زمانی و مکانی را در می نوردد و بدون لحظه ای درنگ و یا نیاز به تمدید پیک های تبلیغاتی چند صفحه ای، از توانایی های شما می گوید.
قطعا داشتن یک وب سایت پزشکی خوب و کارآمد، توجه و اعتماد بیماران را جلب کرده و آن ها را از سردرگمی در میان تجویزهای درمانی مختلف و گسترده در محیط وب نجات می دهد.
اگر پزشکی هستید که به تازگی طبابت خود را آغاز کرده اید یا کلینیک خود را به تازگی راه انداخته اید، قطعا طراحی و سئو سایت پزشکی می تواند کمک شایانی به شما کند. زیرا با سئو سایت خود می توانید در بیماری ها و یا تخصص هایی که هدف شما هستند، در میان نتایج جستجو نمایش داده شوید.
و حال اگر شما بتوانید با طراحی جذاب و محتوای مفید، اعتماد کاربر را به سوی خود جلب کنید، قطعا او نیز در ادامه ی روند درمانی خود، شما را انتخاب خواهد کرد. این کاربران همان بیماران آینده ی شما هستند که هر چقدر بی چشمداشت تر به آنها مشاوره داده شود، بیشتر جذب شما خواهند شد.
شاید باور نکنید ولی مریض هایی را سراغ دارم که با وجود دریافت مشاوره های آنلاین پزشکی، باز هم از کشورهای خارجی برای ویزیت حضوری پیش مشتری ما می آمدند. بماند درصد بالای بیمارانی که روزانه از شهرستان ها به تهران می آیند.
و حالا…
بعد از گذشت چندین سال، طراحی سایت پزشکی همیار سیستم نیز به روز تر از قبل و با هدف جلب رضایت مشتری و پاسخ به نیاز بیماران همراه با المان های تخصصی، انجام می شود.
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
ارتباط عمیق بچه های ما با پزشک و بیماران سبب شد تا همیار سیستم به فکر طراحی وب سایت نوبت دهی پزشکی بیفتد، بیافتد!
یادمه قبلا بیافتد مینوشتیم الان تو گوگل سرچ کردم نوشته بود باید بیفتد بنویسید! همه چیز عوض شده…پیر شدیم رفت:)
سامانه نوبت دهی آنلاین مطب در درجه ی اول، امتیاز خیلی بزرگی برای بیماران شهرستانی محسوب می شد. بارها پیش آمده بود که بیماران به اشتباه با همیار سیستم تماس می گرفتند و از پشت خط ماندن های طولانی و یا عدم پاسخگویی منشی شاکی بودند؛ اما سیستم نوبت دهی مطب مانند یک منشی 24 ساعته بود که در آن واحد، توانایی نوبت دهی به صدها بیمار را داشت آن هم بدون معطلی و یا فوت وقت!
در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی امکاناتی از جمله: دریافت کد رهگیری، پرداخت آنلاین ویزیت، اطلاع رسانی در زمینه ی عدم حضور پزشک در مطب، مشخص کردن زمان ویزیت و سایر نیازهای ضروری در این زمینه گنجانده شده است.
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
قبل از هر چیز بیایید تا با هم روند جست و جوی بیمار در موتور جست و جویی مانند گوگل را دنبال کنیم.
  • کاربر عبارت، کلمه کلیدی و یا نام شما را در گوگل سرچ می کند.
  • از میان 10 نتیجه ی نمایش داده شده در صفحه ی اول گوگل، لینک سایت پزشکی شما را انتخاب می کند.
  • کاربر مقاله ی شما را می خواند، از شما سوال می پرسد و یا حتی ممکن است وارد صفحه ی درباره ی ما شود.
  • چنانچه در مرحله ی قبل، اعتماد کاربر را جلب کرده باشید، وارد صفحه ی تماس با ما و یا نوبت دهی آنلاین وب سایت شما می شود.
بنابراین همانطور که می بینید برای فعال کردن و نصب سیستم نوبت دهی همیار سیستم در مطب، کلینیک و یا بیمارستان، شما در قدم اول به طراحی سایت پزشکی نیاز خواهید داشت. در واقع رابط میان شما با کاربرانتان همین وب سایت مطب خواهد بود.
بنابراین پیشنهاد می کنیم در عصری که همه ی افراد به دنبال استفاده از تکنولوژی های نو و خلاق در زندگی و حرفه خود هستند، با راه اندازی یک مطب هوشمند و استفاده از سامانه های هوشمندی همچون سیستم پرسش و پاسخ و نیز نوبت دهی اینترنتی علاوه بر بالابردن سطح رضایت اشخاص، مغتنم شمردن فرصت های با ارزش و ایجاد محیطی کاربر پسند، ورود بیماران را نیز به مطب خود قطعی و اراده آنان را در این راه مصمم تر سازید.

شرکت طراحی سایت همیار سیستم
 
بالا