برگزیده های پرشین تولز

طراحی فروشگاه اینترنتی(طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و وب سایت)

hno

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
438
لایک‌ها
62
در دنیای امروز کسب و کارهای سنتی با سرعت بسیار زیادی در حال تبدیل شدن به فروشگاه های اینترنتی می باشد. شناخت در جهت طراحی فروشگاه اینترنتی برای انواع کسب و کار های شما امکان ساخت انواع فروشگاه های اینترنتی را دارا می باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی های مختلفی بسیار مهم به حوزه اهمیت است. رشد سریع فروشگاه های اینترنتی و خرید به صورت مجازی و آنلاین روز به روز در حال افزایش میان جامعه ایرانی میباشد. بیماری کرونا استفاده از اپلیکیشن ها و وب سایت های فروشگاهی را در جامعه با سرعت بسیار زیادی افزایش داده و محبوبیت خریدهای مجازی برای هیچکس قابل پوشش نیست. هرچه سریعتر خود را به دنیای فروشگاههای اینترنتی و دیجیتال وارد کنید نسبت به رقبای خود چندین قدم جلوتر خواهید بود.


اما منظور ما از طراحی فروشگاه اینترنتی چیست.

طراحی فروشگاه اینترنتی در کل به دو صورت می‌توان تقسیم بندی کرد. حالت اول طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد. حالت دوم طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.
البته در حال حاضر دیگر تنها با ساخت سایت فروشگاهی نمی‌توان تمامی نیاز های جامعه را برطرف کرد و با توجه به استفاده عموم مردم از موبایل و تلفن های همراه و آشنایی آنها با ابزارهای و اپلیکیشن های موجود در بازار همانند اپلیکیشن دیجی کالا اپلیکیشن های اینستاگرام و تلگرام و واتساپ توجه بیشتر مردم استفاده از اپلیکیشن می باشد.
از این نظر پیشنهاد ما در درجه اول طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت اپلیکیشن فروشگاه می باشد و در مرحله های بعدی جهت تکمیل نمودن کسب و کار فروشگاه اینترنتی نیاز به داشتن وبسایت نیز خواهید داشت.
در ادامه به برخی از تصاویر مربوط به اپلیکیشن های ساخته شده شناوه اشاره می کنیم و برای شما به نمایش در می آوریم.

















شیناوب با سابقه فعالیت از سال ۱۳۸۷ و طراحی و ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی در انواع و اقسام کسب و کارهای اینترنتی فعالیت داشته است.
قابلیت ها و امکانات ما برای طراحی فروشگاه اینترنتی را می‌دهیم ابزار های بدون قابل رقابت در سطح کشور است.

این صحبت ما با مشاهده نمونه کارهایی که در وب سایت ما برای نمایش شما به نمایش گذاشته شده است قابل تایید می باشد برای اکثریت نمونه کار ها و تصاویر و ویدئوهای تشکیل شده است که شما با مشاهده آنها از قابلیت ها و قدرت اپلیکیشن ها و کیفیت آنها اطمینان خاطر حاصل خواهید نمود.
طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا,
ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین,
طراحی اپلیکیشن به صورت چند فروشگاهی,
ساخت اپلیکیشن قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری,
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با قابلیت چند شهری و چند فروشگاهی,
طراحی اپلیکیشن مخصوص رستوران و خدمات غذایی,
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه اسنپ مارکت

جز برخی از خدمات ما می باشد.

پیشنهاد می کنم با مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ما در وب سایت و مشاهده قابلیت ها ابزارهای بسیار حرفه ای جهت طراحی فروشگاه اینترنتی از کیفیت و کارایی و عملکرد خدمات ما اطمینان حاصل نمایید.

با تشکر
 
Last edited:
بالا