برگزیده های پرشین تولز

طراحی ناخن حرفه ای با وسایل بسیار ساده

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
اگر علاقه‌مند به طراحی ناخن هستید، بهتر است بدانید که برای آن، به وسایل خیلی پیچیده و دور از دسترسی نیاز ندارید و می‌توانید با کمترین هزینه از وسایل ساده‌ای که در همه خانه‌ها پیدا می‌شود، استفاده کنید. کدام وسایل؟...


طراحی ناخن حرفه ای با وسایل بسیار ساده

طراحی ناخن کار سرگرم کننده و جالبی است که بیشتر خانم‌ها به آن علاقه دارند. در زیبامون دات کام، وسایل ساده که می‌توان از آن‌ها برای طراحی ناخن استفاده کرد را به شما آموزش می‌دهیم.

سنجاق سر ساده

با یک سنجاق سر ساده می‌توانید یک طراحی زیبا، فانتزی یا رسمی داشته باشید. کافی است سر گرد سنجاق را داخل لاک فرو کنید و قطره ریز آن را خیلی آرام روی ناخن بزنید. این برای انواع طراحی که در آن‌ها حالت نقطه نقطه وجود دارد، خیلی مناسب است.

قلموی نقاشی

از این وسیله که سایزهای مختلف آن برای نقاشی کردن لازم است، می‌توانید برای ایجاد نقطه‌ها و لک‌ها بزرگ‌تر استفاده کنید.

خودکار نوک تیز

این وسیله هم برای نقطه‌گذاری مناسب است، اما نقطه‌گذاری در طراحی‌هایی که خیلی شلوغ و ظریف هستند و به دقت و تمیزی بیشتری نیاز دارند، مثل طراحی‌های ستاره‌ای و تصویری.

موچین

این وسیله برای بلند کردن و گذاشتن نگین‌ها روی ناخن به دردتان می‌خورد و از تماس انگشت با لاک که ممکن است آن را خراب کند، جلوگیری می‌کند و دقت کار را هم بالا می‌برد.

منجوق

از انواع منجوق و نگین‌های ریز روی لباس‌های قدیمی برای ایجاد یک طراحی سه‌بعدی کمک بگیرید و حتی می‌توانید قبل از استفاده، با لاک‌های رنگی، رنگ آن‌ها را به شکل دلخواهتان دربیاورید.

چسب نواری

از چسب نواری می‌توانید برای ایجاد قسمت‌های مختلف رنگی، فرنچ کردن و خط انداختن در طراحی ناخن استفاده کنید. می‌توانید با قیچی پهنای آن را باریک‌تر کنید یا آن را به شکل هلالی درآورید تا بتوانید طرح‌های گرد و نیم‌دایره داشته باشید.

اسفنج

حتما یک تکه اسفنج در خانه شما پیدا می‌شود. از این اسفج برای ایجاد طراحی آمبره یا چند رنگ استفاده کنید. به این صورت که ابتدا لاک با رنگ‌های مختف یا تیره و روشن از یک رنگ را روی تکه کوچکی از اسفنج بزنید و بعد اسفنج را روی ناخن مهر کنید تا رنگ روی ناخن بنشیند. با این روش رنگ‌ها به خوبی در یکدیگر محو می‌شوند و مانند لاک زدن مستقیم، بینشان مرز ایجاد نمی‌شود.

آب و خلال دندان

در یک لیوان مقداری آب بریزید و چند قطره اط چند رنگ مختلف هم در آن لاک بچکانید. با خلال دندان رنگ‌ها را کمی در هم بیامیزید و بعد انگشت خود را از کنار رنگ‌ها به داخل آب فرو کنید و به زیر رنگ‌ها ببرید. سپس انگشتتان را بیرون بیاورید تا رنگ‌ها روی ناخن بنشینند. این هم یک لاک ابر و بادی ساده!


منبع: زیبامون- 118فایل


 
بالا