برگزیده های پرشین تولز

jahansite95

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
طراحی وب سایت شخصی بسیار ساده می باشد، در زیر مراحل ساخت آن را بیان می کنیم. سایت های شخصی پیچیده نیستند ومعمولا برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی وب سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

انتخاب نام دامنه
نام دامنه, که گاهی از آن به عنوان آدرس سایت یاد می شود, اولین موردی می باشد که برای طراحی وب سایت شخصی می بایست به آن توجه نمایید. به عنوان یک قاعده کلی, می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد, و همچنین می بایست کوتاه و ساده باشد تا در ذهن به حاطر سپرده شود. انتخاب نام دامنه مناسب تاثیر بسیاری در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت های بسیاری برای ثبت دامنه وجود دارند .مقالات دامنه شما را در انتخاب نام دامنه مناسب یاری خواهد نمود.

انتخاب وب هاستینگ
انتخاب هاست مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضای ارائه می نماید که اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. موارد مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد ولی هاست مناسب برای طراحی وب سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای دیسک و هم پهنای باند احتیاج ندارد و مهمترین مسئله آپتایم هاست می باشد.

ظاهر و لایه بندی سایت
تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون بیشتر می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. برای طراحی مناسب سایت شرکت خود فقط نباید به قالب مورد علاقه خود و علاقه مندیهای خود تکیه نمایید بلکه می بایست ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم در کاربر را به دقت انتخاب نمایید. تمامی رنگ ها، فونت ها، تصاویر سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی می نماید. و همچنین هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی وب سایت شخصی لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.
محتوای سایت

زمانی که قالب سایت را انتخاب نمودید, زمان آن رسیده محتوای سایت را در آن بارگذاری نمایید. محتوای صفحه اصلی بسیار مهم است زیرا اولین صفحه ای است که معمولا کاربر مشاهده می نماید. محتوای صفحه اصلی در طراحی وب سایت شخصی می بایست هدف اصلی از سایت را به طور واضح نمایش دهد. همچنین می بایست کاربر را به راحتی به اطلاعات درخواستی در صفحات داخلی سایت انتقال دهد. محتوا می بایست با کیفیت باشد و از تلفیق متن و تصاویر ایجاد شده باشد.
بدست آوردن بازدید کننده
داشتن سایتی که کسی نتواند آن را بیابد مورد مناسبی نیست, و همچنین بازدید کنندگان آن به آن مراجعه مجدد ننمایند. سئو (بهینه سازی سایت) می بایست در طراحی وب سایت شخصی لحاظ گردد. نام دامنه و محتوای سایت در نمایش آن در موتورهای جستجو تاثیر دارد. بهتر است برای پیاده سازی سایت خود از یک متخصص سئو کمک بگیرید. ممکن است غفلت از این مرحله تمامی زحمات شما را در پیاده سازی سایت بر باد دهد.
انواع دیگر طراحی وب سایت :
طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت انتشارات
طراحی وب سایت پزشکی
طراحی وب سایت تبلیغاتی
طراحی وب سایت خبری
طراحی وب سایت خدماتی
طراحی وب سایت رستوران
طراحی وب سایت شخصی
طراحی وب سایت شرکتی
طراحی وب سایت علمی
طراحی وب سایت فروشگاهی
طراحی وب سایت گردشگری
طراحی وب سایت هنری
طراحی وب سایت صنعتی
 
بالا