itlass2014
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 17 دسامبر 2015
- نوشتهها
- 18
- لایکها
- 8
- سن
- 36
درود بر اهالی تجارت الکترونیکی
آرتا مارکتینگ افتخار دارد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه ی توسعه ی بازاریابی اینترنتی و فروش آنلاین، و با حضور موفق در سه نمایشگاه بین المللی برای عرضه ی دستاوردهای خود در این زمینه، در راستای توسعه تجارت الکترونیکی با اهداف توسعه برند، افزایش فروش و گسترش بازار، به کسب و کارهای آنلاین و آفلاین خدمت رسانی نماید. بدین منظور برای آشنایی با پروسه ی خدمات بازاریابی اینترنتی و طراحی کمپین بازاریابی اینترنتی توصیه می شود که به لینک زیر مراجعه کنید:
طراحی کمپین بازاریابی آنلاین
اهمیت طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین
اهمیت بازاریابی اینترنتی و طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین
گام اول: تعریف مشتری
تصویر سازی از مشتری برای ایجاد کمپ تبلیغات آنلاین
گام دوم: تعیین هدف بازاریابی
در این مرحله می آموزید که چگونه هدف بازاریابی خود را مشخص کنید
گام سوم: بودجه بندی
مشخص کردن میزان هزینه ی مورد نیاز برای یک کمپ پر بازده تبلیغاتی
گام چهارم: طراحی پیام تبلیغاتی
روش و اصول نوشتن پیام تجاری و تبلیغاتی برای جذب مشتری
گام پنجم: ردیابی و نظارت کمپین تبلیغاتی
تکمیل و به روز رسانی تبلیغات و پیام بازاریابی با نظارت و ردیابی عملکرد آن
پرسش و پاسخ
متداول ترین سوالات در زمینه طراحی کمپین تبلیغات اینترنتی
آرتا مارکتینگ افتخار دارد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه ی توسعه ی بازاریابی اینترنتی و فروش آنلاین، و با حضور موفق در سه نمایشگاه بین المللی برای عرضه ی دستاوردهای خود در این زمینه، در راستای توسعه تجارت الکترونیکی با اهداف توسعه برند، افزایش فروش و گسترش بازار، به کسب و کارهای آنلاین و آفلاین خدمت رسانی نماید. بدین منظور برای آشنایی با پروسه ی خدمات بازاریابی اینترنتی و طراحی کمپین بازاریابی اینترنتی توصیه می شود که به لینک زیر مراجعه کنید:
طراحی کمپین بازاریابی آنلاین
اهمیت طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین
اهمیت بازاریابی اینترنتی و طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین
گام اول: تعریف مشتری
تصویر سازی از مشتری برای ایجاد کمپ تبلیغات آنلاین
گام دوم: تعیین هدف بازاریابی
در این مرحله می آموزید که چگونه هدف بازاریابی خود را مشخص کنید
گام سوم: بودجه بندی
مشخص کردن میزان هزینه ی مورد نیاز برای یک کمپ پر بازده تبلیغاتی
گام چهارم: طراحی پیام تبلیغاتی
روش و اصول نوشتن پیام تجاری و تبلیغاتی برای جذب مشتری
گام پنجم: ردیابی و نظارت کمپین تبلیغاتی
تکمیل و به روز رسانی تبلیغات و پیام بازاریابی با نظارت و ردیابی عملکرد آن
پرسش و پاسخ
متداول ترین سوالات در زمینه طراحی کمپین تبلیغات اینترنتی