_ ^ Mast3R ^ _
Registered User
طرح سوددهی شرکت
بازاريابان ايرانيان زمين
با مجوز رسمی از وزارت اطلاعات
و صدور کارت بانکی خود شرکت به نام شخص از بانک با لگوی شرکت
بخش اول
كليات: مفاهيم ، ضوابط و شرايط
نكات اوليه و ضروری
http://bizmlm.ir
اساس فعالیت و پرداخت پاداش و پورسانت به افراد در طرح تجاری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بر پایه فروش محصولات بوده و نه جذب افراد.بازاريابان ايرانيان زمين
با مجوز رسمی از وزارت اطلاعات
و صدور کارت بانکی خود شرکت به نام شخص از بانک با لگوی شرکت
بخش اول
كليات: مفاهيم ، ضوابط و شرايط
نكات اوليه و ضروری
http://bizmlm.ir
نداشتن طرح خرید اجباری محصول برای شروع فعالیت در طرح درآمدزایی.
ابزار شروع اولیه (Starter Kit) (شامل جزوات و سی ی های آموزشی، کتاب ها، کاتالوگ و بروشور محصولات و کلیه نرم افزارهای کمک آموزشی)
داشتن حق انصراف از خرید برای مصرف کننده نهایی:
چنانچه مصرف کننده نهایی پس از خرید، تصمیم به استرداد محصولاتی که در سبد محصولات شرکت وجود دارد ( به غیر از گروه محصولات آرایشی و بهداشتی و گروه مواد غذایی ) گرفت، می تواند تا 7 روز پس از خرید، محصولات خریداری شده را به بازاریاب مسترد نموده و مبلغ پرداختی بابت محصول را از بازاریاب باز پس گیرد. بدیهی است محصول بازپس آورده شده بایستی قابل فروش مجدد بوده و هزینه های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
پرداخت پورسانت ها و پاداش های افراد بر اساس پلن درآمدزایی شرکت حداکثر تا 7 روز اول کاری هر ماه شمسی به حساب بانکی کارت های خرید BIZ که از سوی بانک پاسارگاد صادر شده است به همراه کد رهگیری.
وجود بازار فروش محصولات برای تمام اقشار جامعه با قیمت عرف بازار.
داشتن برنامه کاملاً پیشرفته اینترنتی در وب سایت شرکت جهت ارایه تمام اطلاعات فردی و لازم برای هر بازاریاب بصورت مستقل و آموزش کامل افراد.
تعاريف
بازاریابان (یا فروشندگان)
در این شرکت به کسانی اطلاق می شود که مسئولیت ارائه، معرفی و فروش محصولات شرکت را به عهده می گیرند و در قبال فروش محصولات، از شرکت پورسانت خود را دریافت می دارند. مشتریان
مشتریان خرده: این افراد محصولات مورد نیاز خود را از طریق بازاریابان شرکت خریداری می کنند.
مشتریان ترجیحی: مشتریانی هستند که به صورت مستمر و مستقیم، محصولات مورد نیاز خود را از شرکت خریداری و دریافت می کنند.
جایگاه تجاری بازاریاب ها
شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، جایگاه های تجاری مختلفی را برای بازاریاب ها در نظر گرفته است. بدین صورت که مجموع خرده فروشی هر بازاریاب و بازاریابان زیر مجموعه اش، از زمان ثبت نام بازاریاب تا پایان هر ماه کاری محاسبه می شود که مطابق جدول زیر، سه نوع جایگاه تجاری به بازاریاب تعلق میگیرد.
نوع جایگاه تجاری | چگونگی کسب این امتیاز | تعداد نسلهای دریافت پورسانت |
نقره ای | بازاریاب عادی | 3 نسل |
تیتانیوم | مجموع فروش گروهی و شخصی 1,000,000تومان در طول یک ماه کاری | تا 5 نسل |
پلاتینیوم | مجموع فروش گروهی و شخصی 1,800,000تومان در طول یک ماه کاری | تا 7 نسل |
جایگاه تجاری بازاریاب ها
نکته 1: بعد از پایان هرماه کاری، در صورتی که بازاریاب موفق به کسب جایگاه تجاری تیتانیوم یا پلاتینیوم نشده باشد، می تواند در ماه بعدی این کار را با حجم فروش گروهی و شخصی بیشتر انجام دهد. این فرصت تا زمانی که بازاریاب موفق به کسب جایگاه تجاری پلاتینیوم شود، به صورت نا محدود تکرار خواهد شد.
نکته2: بعد از اینکه بازاریاب موفق به کسب هر یک از جایگاههای تجاری شد، جایگاه او بدون قید و شرط تثبیت شده و بستگی به میزان فروش او یا بازاریابان زیر مجموعه اش در آینده ندارد. به بیان دیگر بعد از کسب هر جایگاه تجاری، بازاریاب به هیچ عنوان آن را از دست نخواهد داد.
شرایط فعال بودن
در هر ماه تنها بازاریابانی می توانند از فروش مجموعه خود پورسانت دریافت کنند که در آن ماه حدأقل فعالیت را در شرکت داشته و شرایط اشتغال به فعالیت را احراز نموده باشند. این فعالیت را می توان در میزان خرده فروشی بازاریاب تعریف کرد.
نوع جایگاه تجاری | میزان خرده فروشی |
نقره ای | حدأقل 50,000 تومان |
تیتانیوم | حدأقل 60,000 تومان |
پلاتینیوم | حدأقل 70,000 تومان |
بخش دوم
جزئيات: طرح درآمدزايي و مثال ها
چهار روش درآمدزايی
1- پورسانت خرده فروشیجزئيات: طرح درآمدزايي و مثال ها
چهار روش درآمدزايی
2- پورسانت حمایت سریع
3- پورسانت فروش نسلی
4- پاداش مشارکت در فروش و راهبری
پورسانت خرده فروشی
یعنی هر زمان که بازاریاب محصولی را برای فروش از طریق دفتر کاری خود از شرکت خریداری می کند، معادل 2 تا 15 درصد از قیمت آن محصول را بسته به نوع آن، پورسانت خرده فروشی دریافت می نماید. همچنین در صورتی که یک مشتری ترجیحی با معرفی یک بازاریاب، محصولی را به طور مستقیم از طریق دفتر کاری خود از شرکت خریداری کند، بازاریاب پورسانت خرده فروشی آن محصول را دریافت خواهد نمود.
به عنوان مثال، یک بازاریاب محصولی با ارزش 100000تومان را از طریق دفتر کار سایبری خود خریداری کرده و به یک مشتری می فروشد. یا مشتری ترجیحی تحت معرفی او، از صفحه شخصی خود همان محصول را خریداری می کند.با فرض اینکه پورسانت خرده فروشی کالای مذکور 0۵% قیمت کالا باشد، در هر دو صورت پورسانت خرده فروشی آن معادل 5000 ,تومان به بازاریاب تعلق می گیرد.
پورسانت حمایت سریع
شرکت ممکن است جهت فروش کالاهای موجود در سبد خود علاوه بر پورسانت خرده فروشی، معادل 2 تا 5 درصد از فروش انجام شده توسط بازاریاب را به عنوان پورسانت حمایت سریع به او پرداخت نماید.
پورسانت فروش نسلی
از آنجایی که هر بازاریابی می تواند بازاریابان جدیدی را به شرکت معرفی نماید، شبکه ای از بازاریابان فعال برای فروش ایجاد می شود که طبیعتاً این شبکه فروش می تواند از سود فروش محصولات بهره مند شوند.
کلیه محاسبات دریافت پورسانتها در این قسمت با «امتیاز فروش» محصولات صورت می گیرد.
تنها بازاریابانی می توانند از فروش مجموعه خود پورسانت دریافت کنند که در آن ماه حدأقل فعالیت را در شرکت داشته و شرایط اشتغال به فعالیت را احراز نموده باشند.
منظور از نسل چیست؟
هر فردی که شما معرف وی می شوید و او مستقیماً توسط شما به عنوان بازاریاب مشغول به کار شود در نسل اول شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی برای داشتن بازاریاب مستقیم وجود ندارد. تمام بازاریابانی که توسط نسل اول شما معرفی می شوند، نسل دوم شما محسوب می شوند، واین پروسه برای نسل های بعدی هم به همین گونه می باشد. امتیاز فروش چیست؟
محصولاتی که به سادگی به فروش می رسند و برای معرفی آنها زمان اندکی صرف می گردد، قطعاً نسبت به محصولاتی که فروش آن ها زمان و انرژی بیشتری را می طلبد، امتیاز کمتری را خواهند داشت و امتیاز فروش هر محصول در سبد کالای شرکت به هنگام سفارش محصول قابل رؤیت می باشد.
مقدار امتیاز فروش محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین حدأقل 05/. و حدأکثر 65/. قیمت فروش محصول (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) می باشد. یعنی یک محصول100000 تومانی، در کمترین حالت 5٫000 تومان و در بیشترین حالت65000 تومان امتیاز فروش خواهد داشت.
نحوه دریافت پورسانت فروش نسلی
نحوه دریافت پورسانت فروش نسلی بر حسب نوع جایگاه تجاری بازاریاب در شرکت می باشد. یعنی پورسانت بازاریاب می تواند حاصلی از فروش 3 تا 7 نسل از بازاریابان بعد از خودش باشد. نحوه دریافت پورسانت در جدول زیر توضیح داده شده است:
نسل های فروش | درصد پرداختی پورسانت بر مبنای خرده فروشی و بر اساس امتیاز فروش |