برگزیده های پرشین تولز

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
طرز تهیه اسموتی توت فرنگی
esmoti-toot-farangi-min.jpg

دستور تهیه اسموتی توت فرنگی خانگی با موز و ماست و بستنی وانیلی
اسموتی توت فرنگی یکی دیگر از انواع اسموتی های خوشمزه و پرفروش در فصل تابستان می باشد و طرز تهیه آن بسیار ساده است. اسموتی ها یک نوع نوشیدنی خانگی خنک و پوره مانند است و شما می توانید بافت میوه ها را در این نوشیدنی با چشم ببینید.

خیلی از افراد اسموتی توت فرنگی را بدون شیر و با ماست ******* درست می کنند. اما من پیشنهاد می کنم حتما طعم و مزه اسموتی توت فرنگی را با شیر و بستنی وانیلی و موز امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه اسموتی توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم اسموتی توت فرنگی را آماده کرده ایم تا شما به راحتی می توانید این اسموتی خوشمزه را در منزل به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم
توت فرنگی خرد شده 10 تا 15 عدد
موز 2 عدد متوسط
بستنی وانیلی 1 لیوان
عسل یا شکر 1 قاشق غذاخوری
شیر به میزان لازم
مراحل تهیه اسموتی توت فرنگی
1. برای درست کردن این اسموتی خوشمزه سر توت فرنگی ها را می گیریم و به صورت حلقه ای از وسط برش می زنیم. پوست موزها را هم جدا می کنیم و آن ها را هم به صورت حلقه ای برش می زنیم.

2. حالا بر روی توت فرنگی و موزهای خردشده عسل یا مقداری شکر می ریزیم و داخل ظرف دربسته در فریزر می گذاریم و صبر می کنیم تا به طور کامل یخ بزنند. توجه کنید میزان عسل یا شکر اختیاری است. حتی می توانید این اسموتی را به صورت طبیعی و بدون شکر درست کنید.

3. بعد از یخ زدن کامل توت فرنگی و موزهای خرد شده، آن ها را از فریزر خارج می کنیم و به همراه بستنی وانیلی داخل مخلوط کن می ریزیم و خوب میکس می کنیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

4. بعد از میکس کردن، به اندازه دلخواه شیر اضافه می کنیم و اسموتی را رقیق می کنیم. حالا اسموتی آماده شده را داخل لیوان های سرو می ریزیم و با توت فرنگی و موز تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این اسموتی توت فرنگی خوشمزه با موز لذت ببرید.

نکات درست کردن اسموتی توت فرنگی
اضافه کردن ماست
توجه کنید در صورت تمایل به جای بستنی وانیلی می توانید از ماست ******* و یا حتی خامه استفاده کنید.

اسموتی توت فرنگی رژیمی
در صورتی که می خواهید این اسموتی را به صورت رژیمی درست کنید، می توانید بستنی را حذف کنید.
 
بالا