برگزیده های پرشین تولز

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
soap-khiar-min.jpg
سوپ خیار نوعی سوپ رژیمی خوشمزه و لذیذ است که به راحتی و آسانی قابل تهیه است. این سوپ یک غذای رژیمی و سبک محسوب می شود و برای کسانی که از غذاهای چرب پرهیز می کنند، بسیار مناسب است. خوردن این سوپ رژیمی خوشمزه در تابستان و روزهای گرم بسیار لذت بخش و عالی است، چون خیار حالت خنک کنندگی بدن را دارد.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ خیار آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه این سوپ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، این سوپ خیار خوشمزه را درست کنید.
مواد لازم سوپ خیار
خیار 1 عدد
فلفل زرد 1 عدد
سیر 2 حبه
آووکادو 1عدد
پیازچه 1 دسته
نعنا 1 دسته
ماست بدون چربی 150 میلی لیتر
سرکه سفید 2 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه سوپ رژیمی خیار

1. برای درست کردن سوپ رژیمی خیار و ماست، ابتدا خیار را از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را جدا کرده و خرد می کنیم.

2. سپس فلفل دلمه ای را هم به همین ترتیب از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را در می آوریم و خرد می کنیم. آووکادو و نعنا را هم خرد می کنیم و سیر را با چنگال له می کنیم.

3. حالا همه مواد خرد شده را داخل غذاساز می ریزیم و و نصف ماست و نعنای خرد شده را هم به غذاساز اضافه می کنیم و میکس می کنیم تا همه مواد صاف و یکدست شود. در صورت تمایل می توانید 2 قاشق سرکه سفید به عنوان چاشنی به مواد سوپ اضافه کنید.

4. بعد سوپ آماده شده را در یخچال می گذاریم تا سرد و خنک شود. بعد از خنک شدن، سوپ را از یخچال در می آوریم و باقی مانده ماست و نعنا را به سوپ اضافه می کنیم و با پیازچه و برگ نعنا تزیین کرده و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ خیار خوشمزه لذت ببرید.
 
بالا