برگزیده های پرشین تولز

طرز تهیه شیرینی رولت ******* خوشمزه و مجلسی

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
طرز تهیه رولت *******



دستور تهیه رولت ******* دو رنگ خوشمزه
رولت ******* از شیرینی های خوشمزه و فوق العاده ای است که بدون شک از شیرینی های پرطرفدار محسوب می شود. این شیرینی خوشمزه را همه دوست دارند و برای پذیرایی از مهمانان بسیار عالی و مناسب است. با اینکه رولت ******* در همه شیرینی فروشی ها موجود است، اما با کمی حوصله و علاقه می توانید در منزل به راحتی این شیرینی عالی را درست کنید. درست کردن شیرینی ها در منزل لذت خاصی دارد و بسیار هم کم هزینه است.

به هر حال اگر با طرز تهیه رولت ******* آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه شیرینی بارونک، مواد لازم و دستتور تهیه این رولت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده شیرینی پزی، به راحتی در منزل این رولت ******* خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم رولت *******
تخم مرغ 4 عدد
آرد 1 پیمانه
شکر یا پودر قند نصف پیمانه
بکینگ پودر 1 قاشق چای خوری
وانیل به مقدار لازم
آب جوش 3 قاشق غذاخوری
دستور تهیه و پخت رولت *******
1. برای شروع، ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا می کنیم و هر کدام را در کاسه ای می ریزیم. سپس سفیده را با همزن می زنیم تا کاملا پف کند. بعد دو قاشق شکر به سفیده اضافه کنید و هم بزنید تا فرم بگیرد و خامه ما آماده شود.

2. سپس بقیه شکر و وانیل را به زرده تخم مرغ ها می ریزیم و با همزن می زنیم تا کرم رنگ شود. بعد 3 قاشق آب جوش به زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و هم می زنیم. در ادامه آرد و بیکینگ پودر الک شده را هم به زرده اضافه می کنیم و هم می زنیم.

3. حالا مواد زرده تخم مرغ را که آماده کردیم، در سینی رولت که با کاغذ روغنی پوشاندیم می ریزیم و به مدت ده دقیقه در فر با دمای 210 درجه می گذاریم. می توانید چند دقیقه هم گریل کنید.

4. بعد از پخته شدن اسفنج رولت، آن را از فر در می آوریم و صبر می کنیم در دمای محیط خنک شود. بعد آن را برمی گردانیم و کاغذ را جدا می کنیم.

5. حالا همزمان که خامه را روی کیک می زنیم، با کمک یک پارچه تمیر آن را تا انتها رول می کنیم. به طوری که تمام سطح کیک را خامه زده باشیم و بعد رول شود.

6. رولت آماده شده را در یخچال می گذاریم تا کاملا خنک و خوشمزه شود. می توانید رولت ******* آماده شده را در اندازه های دلخواه خود برش بزنید و بعد سرو کنید. امیدواریم از خوردن این رولت ******* خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8235-creamy-roulette/
 
بالا