برگزیده های پرشین تولز

طرز تهیه و درست کردن ساندویچ همبرگر

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
sandwich-hamburger-min.jpg
ساندویچ همبرگر یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فست فود ها است و خیلی سریع و به آسانی تهیه می شود. همانطور که می دانید اکثر بچه ها و حتی بزرگتر ها عاشق ساندویچ هستند و امروزه انواع ساندویچ را می توانید از اکثر رستوران ها و فست فود ها تهیه کنید.

ساندویچ ها انواع مختلفی دارد، از جمله ساندویچ زبان، مرغ، همبرگر، چیز برگر و ... با این وجود شما می توانید ساندویچ را به راحتی در منزل با مواد اولیه سالم درست کنید. مثل همبرگر با گوشت چرخ کرده و یا پودر سویا.

به هر حال اگر با طرز تهیه ساندویچ همبرگر آشنایی ندارید، ما در این دستور آشپزی ساده بارونک، مواد لازم و طرز تهیه ساندویچ همبرگر را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این ساندویچ خانگی خوشمزه را به صورت بازاری و مرحله به مرحله درست کنید.
مواد لازم ساندویچ همبرگر 4 نفر
همبرگر 4 عدد
نان ساندویچ 4 عدد
خیارشور به میزان لازم
گوجه فرنگی به میزان لازم
کاهوی خرد شده به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه و درست کردن ساندویچ همبرگر خانگی

1. برای درست کردن ساندویچ همبرگر در منزل می توانید همبرگر مخصوص یا معمولی را از فست فودی فروشی ها خریداری کنید و یا اینکه در منزل به صورت خانگی آن را درست کنید.

2. بعد از اینکه همبرگرها را آماده کردیم، در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا روغن داغ شود.

3. سپس همبرگرها را داخل تابه می ریزیم و دو طرف همبرگرها را با حرارت ملایم سرخ می کنیم. توجه کنید حتما باید با حرارت ملایم سرخ کنید چون اگر حرارت را زیاد کنید، همبرگر می سوزد و خوشمزه نمی شود.

4. در این مدت زمان کاهو، خیارشور و گوجه فرنگی ها را به شکل ورقه ای خرد می کنیم. و کنار می گذاریم. نان های ساندویچ را هم از وسط باز می کنیم و کمی داخل آن ها را تخلیه می کنیم و کنار می گذاریم.

5. وقتی همه همبرگرها به خوبی سرخ شدند، آن ها را به همراه خیارشور، کاهو و گوجه فرنگی داخل نان های ساندویچ می گذاریم.

6. حالا ساندویچ های همبرگر آماده شده را با سس کچاپ، سس خردل و یا هر سس دلخواه دیگر که دوست داشتید سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ همبرگر خانگی خوشمزه لذت ببرید.
 
بالا