برگزیده های پرشین تولز

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
dessert-pan-espana.jpg
دسر پان اسپانیا از دسرهای خوشمزه و شیک می باشد و درست کردن آن بسیار ساده و آسان می باشد. این دسر از لایه های نوعی کرم ساده و کاکائو دار به همراه لایه هایی از بیسکویت پتی پودر + موز و گردوی خرد شده درست می شود.
اگر به دنبال یک دسر فوق العاده خوشمزه و مجلسی خاص برای پذیرایی از مهمان خود می باشد دسر پان اسپانیا می تواند برای شما بهترین پیشنهاد باشد. این دسر علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارید بسیار خوشمزه می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با خوردن این دسر عاشقش نشود.
مراحل تهیه دسر پان اسپانیا
1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع تخم مرغ و شکر را در یک ظرف مناسب با همزن هم می زنیم تا به خوبی باهم مخلوط شوند و بعدش آن را کنار می گذاریم.

2. در این مرحله در یک ظرف جدا، نشاسته را با کمی شیر مخلوط می کنیم و پس از مخلوط کردن، بقیه شیر را هم اضافه می کنیم و بعدش روی حرارت ملایم می گذاریم. سپس آرد الک شده را هم به تدیج اضافه می کنیم و هم می زنیم.

3. بعد از اضافه کردن آرد، حالا ظرف مخلوط شیر و تخم مرغ را هم اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم هم می زنیم تا خودش را بگیرد و بعدش کره و وانیل را اضافه می کنیم و هم میزنیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

4. پس از مخلوط شدن همه مواد، حرارت را خاموش می کنیم و بعدش خامه را اضافه می کنیم. حالا مواد مان را نصف می کنیم و در یکی از نصف ها، پودر کاکائو را اضافه می کنیم و تا مواد مان داغ هست هم می زنیم تا مخلوط شوند.

5. در این مرحله می توانیم دسر را داخل لیوان ها بریزیم و یا اینکه در یک ظرف مناسب دسر را بریزیم. برای این کار، ابتدا کمی از مایه موادمان را می ریزیم و بعدش کمی بیکوسیت می چنیم و بعد دوباره از مایه مون می ریزیم و این بار گردو و موز را اضافه می کنیم و بعدش این بار مایه کاکائو دار می ریزیم که زیباتر دیده شود.

6. همین رویه را تا تمام شدن مواد مون ادامه می دهیم. بعد از اینکه مایه مون تمام شد روی دسر مان را تزیین می کنیم و به مدت 12 ساعت در یخچال می گذاریم تا به اصطلاح دسر خودش را بگیرد. امیدواریم از خوردن این دسر پان اسپانیا خوشمزه و فوق العاده لذت ببرید.
مواد لازم دسر پان اسپانیا - 4 نفر
تخم مرغ 2 عدد
شکر 1 لیوان
شیر 1 لیتر
آرد نصف پیمانه
نشاسته ذرت 2 قاشق سوپ خوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
کره 50 گرم
بیسکوییت پتی بور وانیلی و کاکاوویی 2 بسته
پودر کاکائو 3 قاشق سوپ خوری
خامه 150گرم
موز و گردوی خرد شده به میزان لازم
 
بالا