برگزیده های پرشین تولز

عرضه تبلت مدیاپد ام۲ هوآوی در چین

nimaa70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
32
Huawei-MediaPad-M2-10-1-1600x1067.jpg

هوآوی در طی همایش CES 2016 که در اوایل ماه جاری در لاس وگاس برگزار شد حرفهای زیادی برای گفتن داشت. این شرکت چینی دستگاه های زیادی را به عموم معرفی کرد که از جمله ی آنها می توان به قبلت میت ۸ که اواخر سال قبل در چین پرده برداری شد، اشاره کرد. در کنار بازمعرفی میت ۸، هوآوی محصولات دیگری مانند مدیاپد ام۲ را معرفی کرد.

مدیاپد ام۲ دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این تبلت توسط تراشه ی کرین ۹۳۰ و پردازنده ی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-T628 صورت می گیرد. ۲/۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶/۶۴ گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این تبلت هستند. دوربین اصلی مدیاپد ام۲، ۱۳ مگاپیکسلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. ظرفیت باتری این تبلت ۶۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و غیر قابل تعویض است. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این تبلت ۵.۱ لالی پاپ بوده که واسط گرافیکی EMUI 3.1 مخصوص هوآوی بر روی آن اجرا می شود. این تبلت به حسگر اثر انگشت مجهز شده است و این حسگر بر روی دکمه ی هوم تبلت تعبیه شده است. ابعاد مدیاپد ام۲، ۷.۴* ۱۷۲.۸* ۲۳۹.۸ mm بوده و وزن آن ۵۰۰ گرم است. این تبلت قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه در چین برای فروش در دسترس قرار گیرد.

لازم به ذکر است که مدیاپد ام۲ در CES 2016 معرفی شد اما هوآوی قصد دارد تا دوباره در چین این تبلت را معرفی کند. این تبلت قرار است در ۴ ورژن مختلف عرضه شود. از لحاظ حافظه داخلی تبلت دارای دو نوع ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی است. ورژن Wi-Fi با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارای قیمت ۳۴۷ دلار و ورژن ۴G LTE قیمتی حدود ۴۰۸ دلار خواهد داشت. اما قیمت ورژن های Wi-Fi و ۴G LTE تبلت با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به ترتیب ۴۴۰ و ۵۰۰ دلار خواهد بود. گفتنی است که مدل های ۱۶ گیگابایتی فقط در رنگ نقره ای و مدل های ۶۴ گیگابایتی در رنگ طلایی عرضه می شوند.
منبع: تکرا
 
بالا