برگزیده های پرشین تولز

عرضه نخستین گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل Symbian Anna نوکیا

yousef.

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2011
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0

نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به نسخه Symbian Anna سیستم‌عامل نوکیا که با نام‌های E6 و X7 که نخستین بار در آوریل سال جاری معرفی شدند هم‌اکنون در حال ورود به بازار هستند و پیش‌فروش آن‌ها آغاز شده است.

big.jpg



به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) گوشی E6 که در سری E محصولات نوکیا به تولید رسیده است شامل نمایشگر لمسی بزرگ و صفحه‌کلید QWERTY ثابت می‌شود و نوکیا اعلام کرده است که در این اقدام به صورت همزمان آن را در مناطق اروپا، اوراسیا، آسیا/پسیفیک، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد کرد.


شعبه شرکت نوکیا در آلمان توضیح داد که پیش‌فروش این گوشی را با قیمت 492 یورو آغاز کرده و این در حالی است که گوشی مذکور در ایتالیا با قیمت 399 یورو فروخته می‌شود. شعبه بریتانیایی نوکیا نیز خاطرنشان ساخته که مدل قفل نشده این گوشی را با قیمت 349 پوند می‌فروشد.


گوشی هوشمند X7 شامل نمایشگر لمسی 4 اینچی AMOELD می‌شود که همزمان وارد اروپا، اوراسیا، چین،‌ هند و منطقه آسیا/پسیفیک شده است. این گوشی در کشور آلمان با قیمت 459 و در ایتالیا با قیمت 429 یورو پیش‌فروش می‌شود. به زودی فروش این دو محصول در دیگر کشورهای جهان آغاز خواهد شد.
 
بالا