برگزیده های پرشین تولز

عشق به سئو؛ چه قدر به دنیای بهینه سازی وب علاقمند هستید؟

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.jpg


تا به حال به این فکر کرده اید دنیا که نه، بهتر است بگوییم صنعت سئو تا چه حد پیش رفته است و چه اندازه ای دارد؟ راستش را بخواهید سئو در طول پنج سال اخیر خیلی از آن چه فکرش را می‌کنید بزرگ تر شده است. نتایج جستجو‌های ایرانی به کنار؛ هم اکنون که شما مشغول مطالعه این مطلب هستید در هر ثانیه ۳٫۵ میلیون نفر در حال جستجو مطلب در گوگل پیرامون سئو و بهینه سازی محتوا هستند. جالب تر این که همزمان با این جستجو حدود سه برابر همین تعداد کاربر یعنی ۹٫۱۱ میلیون نفر در هر ثانیه محتوا جدید و اطلاعات تازه در ارتباط با سئو در گوگل بارگذاری می‌کنند.

حال باید بزرگی این دنیا را بهتر درک کنید. این دنیا عاشقان زیادی دارد. تنوع موضوع سئو باعث شده هر کاربری که تا دیروز تنها یک جستجوکننده کنجکاو در گوگل بوده است امروزه با اصول و استراتژی‌های ابتدایی سئو آشنا باشد و در این زمینه کسب وکار جدیدی راه انداخته باشد. اما به هر حال به خوبی می‌دانیم که هر شرکت سئو قابل اعتماد نیست.
برخی از این آمار خواندنی در ارتباط با علاقمندی مردم دنیا به سئو را در ادامه بخوانید و سپس ببینید خودتان واقعا چه قدر به دنیا بهینه سازی وب علاقمند هستید.


آمار عشق و علاقمندی مردم جهان نسبت به سئو در سال ۲۰۱۷

۸۶۳ میلیون وب سایت در جهان وجود دارد که حداقل یک بار از واژه سئو استفاده کرده اند. به جز وب سایت‌ها شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک ویدیو هم عقب نمانده اند. یوتیوب اعلام کرده است ۱۶۴۰۰۰۰ ویدیو از کل محتوایی که تا کنون در این سرویس بارگذاری شده است مربوط به مبحث سئو و بهینه سازی وب هستند. مطمئنا بسیاری از این ویدیو‌ها مربوط به معرفی سئو و استراتژی‌های آن در سال ۲۰۱۷ هستند؛ چون با ورود به سال جدید معمولا اخبار جدیدی مرتبط با سئو منتشر می‌شود.

عاشق ترین مردم دنیا به سئو


شاید مردم لس آنجلس به دلیل فعالیت و زمینه کاری خود عاشق ترین مردم دنیا به سئو و بهینه سازی وب باشند؛ اما هندی‌ها نشان داده اند با گذشت زمان نه تنها از علاقه آن‌ها نسبت به سئو کم نمی‌شود بلکه روز به روز عاشق تر هم می‌شوند!
بنابراین هند در رتبه اول، پاکستان و فیلیپین در رتبه دوم و سوم و ایالات متحده آمریکا در رتبه چهارم از حیث علاقمندی مردم نسبت به جاذبه‌های سئو قرار دارند.

روز‌های مخصوص سئو!


آمار جالب تری که پیرامون علاقمندی و عشق به سئو میان مردم دنیا منتشر شده نشان می‌دهد در طول سال ماه مارس و در طول هفته روز دوشنبه بیش ترین جستجو‌های مرتبط با سئو در گوگل انجام می‌شود.
 
بالا