برگزیده های پرشین تولز

عقل سالم در بدن سالم،بدن سالم با آب سالم

hesam1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
2
محل سکونت
مشهد
استبک آلکالاین نوترون به قیمت تنها 57تومن به جای 80تومن

توضیحات :

Neutron Alkaline Stick

استیک قلیایی کننده و آلکالاین نوترون با بالا بردنPH آب به بیش از 8 و پایین آوردنORP آن تا حدود 100، آب مصرفی را به یک مایع سلامت بخش و ضدسرطان تبدیل می‌کند. شما با مصرف آب قلیایی آلکالاین، به سلامت سیستم گوارش و بهبود متابولیسم بدن خود کمک می‌کنید و همچنین با توجه به آنتی‌اکسیدان بودن این آب با مصرف روزانه و مستمر، احتمال بروز سرطان را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

این محصول تاثیر مستقیم در کاهش وزن دارد و دیگر نیاز به **** های غذایی سنگین ندارین.پس از یه دوره استفاده سه ماهه میتونید تاثیر محصول رو ببینید.(هر استیک الکالاین رو تا حداقل سه ماه قابل استفاده میباشد).با تنظیم کردین سوخت و ساز بدنتون به صورت طبیعی باعث کاهش وزن میشه و هضم غذای شما را راحت تر میکند.

آب اسیدی چیست؟



آب و به صورت کلی همه مایعات دارای فاکتوری به اسمPH هستند که عددی بین 14-0 می‌باشد. این عدد نشان دهنده میزان غلظت یون‌های هیدروژن محلول در آن مایع است. مایعی کهPH آن 7 باشد خنثی است و هرچقدر این عدد کوچکتر باشد نشانه اسیدیتی بیشتر و هر قدر بیشتر از 7 باشد نشانه قلیایی بودن بیشتر آب است. آب آشامیدنی چه به صورت عادی و چه به صورت معدنی، PH بین 6.7 تا 7.4 دارد که این نشانه اسیدی بودن آن است. مواد اسیدی دارای خاصیت خورندگی بیشتری هستند و مصرف آن باعث بالا رفت حالت اسیدی بدن می‌شود که سبب اکسید شدن راحت‌تر سلول‌های بدن می‌گردد. آب‌های اسیدی دارای فاکتورORP+ هستند و این یعنی میزان قدرت اکسیدکنندگی یک مایع، که به حضور اکسیژن‌های فعال در مایع بستگی دارد.این مسئله به این معنا می‌باشد که وجود اکسیژن‌های فعال بیشتر به معنای خاصیت اکسیدکنندگی بالاتر و ناسالم بودن آن مایع است.



چرا باید آب قلیایی مصرف کرد؟



تحقیقات معتبر دانشگاهی و علمی استاندارد نشان می‌دهد که یکی از موثرترین راه‌های تداوم سلامتی در بدن، مصرف آب قلیایی است. آب قلیایی به آبی گفته می‌شود کهPH آن بالاتر از 8 باشد و همچنینORP پایین‌تری نسبت به آب‌های آشامیدنی و معمولی، معدنی و شهری داشته باشد. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد. ORP پایین در آب قلیایی آلکالاین باعث به وجود آمدن حالت آنتی اکسیدان می‌شود. آنتی اکسیدان به موادی خطاب می‌شود که خاصیت ضد اکسیدکنندگی داشته باشند. به عنوان مثال همانگونه که تجمع آب بر روی فلزاتی همچون آهن، فولاد و مس باعث اکسید شدن یا به عبارتی زنگ زدن آن‌ها می‌شود، تجمع آب با خاصیت اسیدی وPH پایین وORP بالا در بدن نیز باعث اکسید شدن سلول‌های بدن می‌گردد، تجمع سلول‌های اکسید شده در بدن نیز یکی از عوامل اصلی سرطان در انسان نیز شناخته شده است. از دیگر خوراکی‌هایی که باعث بوجود آمدن حالت اسیدی در بدن و اکسید شدن سلول‌ها می‌شوند، می‌توان به نوشابه‌های گازدار و غذاهای آماده که حاوی مواد نگهدارنده هستند، نام برد که مصرف آب قلیایی آلکالاین به از بین بردن تاثیرات سوء این خوراکی‌ها کمک می‌کند.



نحوه استفاده:



ابتدا استیک را از بسته بندی خارج کنید و آن را با آب معمولی بشویید. سپس آن را در داخل یک بطری آب نیم لیتری قرار دهید و اجازه دهید تا به مدت 1 الی 2 ساعت در بطری باقی بماند. اکنون آب بطری آلکالاین و قلیایی است و می‌توانید آن را میل نمایید. می‌توانید از 2 استیک مجزا در 2 بطری جداگانه استفاده کنید تا همواره آب آلکالاین در دسترس داشته باشید. هر استیک می‌تواند تا 270 بطری 0/5 لیتری را قلیایی کند و پس از آن خاصیت آن به مرور کاهش می‌یابد. حتما توجه داشته باشید که از نوشیدن آبی که استیک در آن بیش از 48 ساعت باقی مانده است خودداری کنید و از مصرف بیش از 2 لیتر آب آلکالاین در طول شبانه روز امتناع ورزید. از شکستن، حرارت دادن، قرار دادن در آب جوش و همچنین قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. توصیه می‌شود که پس از یک ماه مصرف استیک آن را در ظرفی حاوی آب و سرکه قرار داده و خوب تکان دهید و سپس آن را با آب معمولی بشویید و دوباره مورد استفاده قرار دهید. مصرف آب آلکالاین برای کلیه افراد بجز نوزادان و بیماران حاد کلیوی بلامانع است.



مشخصات محصول



نام فارسی محصول

استیک آلکالاین نوترون

کشور صاحب تکنولوژی

ژاپن

تولید شده در کشور

هنگ‌کنگ

مناسب جهت

کلیه افراد بجز نوزادان و بیماران حاد کلیوی

میزان تغییر

بین 1 تا 1.5 واحدPH آب شرب

میزان کاهش اکسیژن‌های فعال آب

حدود 270 واحد( از 380 به 100)

خاصیت آنتی اکسیدان

دارد

میزان افزایش غلظت یون‌های هیدروژن

10 الی 15

نوع عملکرد

فیلتر قابل حمل

شرایط نگه‌داری

دور از تابش نور در دمای 4 تا 28 درجه سانتی‌گراد

موارد مصرف

ایجاد آب دارای آنتی‌اکسیدان- تعادل میزانPH بدن- دارای خاصیت ضدسرطان

سایر ویژگی ها

قابلیت استفاده جهت فیلتر 270 عدد بطری نیم لیتری

نوع و ابعاد بسته‌بندی

2 ± 30 گرم

استیک الکالاین دارای فواید زیادی میباشد

مقداری از خواص درمانی به شرح زیر میباشد:
درمان صددرصد رفلاکس معده (ترشای معده)،سوزش معده و یبوست
وتاثیرات کاملا مثبت بر دیگر بیماریها مثل:
1.دیابت 2.ناراحتی کبد 3.ناراحتی کلیوی4.پوکی استخوان 5.رماتیسم مفصلی6.خونرسایی به بافت های 7.زخم معده 8.التهاب پوستی و غیره


استیک الکالاین در حال حاضر در اکثر کشور های دنیا مورد استفاده عموم قرار گرفته.
باعث تاسف است که در ایران حداقل 90% افراد از این محصول شفابخش اطلاعی ندارند و فقط تعداد اندکی از پزشکان اطلاع کافی دارند و برای بیماران خود توصیه میکنند.


این مقاله پزشکی رو سعی کنید حتما بخوانید
استيک آلکالاين



استيک آلکالاين يک فيلتر قابل حمل است که هرگاه در بطري نيم ليتري آب قرار گيرد بعد از 15 دقيقه الي 2 ساعت يون فلزات قليايي نظير منيزيوم و کلسيم را به آب داده و خواص سلامت بخش به آب مي دهد. فلزات قليايي از يک سو موجب تعادل اسيد و باز در بدن شده و از طرف ديگر آب را يونيزه کرده و هيدروژن فعال توليد مي کنند که خواص آنتي اکسيداني بالايي دارد.



Mg + 2H2O → Mg (OH)2 +H2



سراميک بال هاي موجود در اين محصول که با تکنولوژي ژاپن در کشور هنگ کنگ توليد شده باعث تغييرات بسيار مفيدي در آب به شرح زير مي گردد:



1.ايجاد تعادل اسيد - باز و دفع سموم اسيدي بدن، بهبود ناراحتي کليوي



2.تامين املاح مورد نياز بدن نظير منيزيم و کلسيم



3.رفع مشکلات گوارشي معده از جمله رفلاکس معده، سوزش معده، يبوست.



4.افزايش چشمگير خاصيت آنتي اکسيداني آب به دليل توليد هيدروژن فعال، پيشگيري از اکسيده شدن بدن و جلوگيري از بسياري بيماري هاي مزمن نظير فشار خون، ديابت، ناراحتي عصبي، ناراحتي قلبي عروقي، سرطان و ...



برخي بر اين باورند که آب قليايي قدرتمندترين شفايي است که براي انسان شناخته شده است. مزاياي منحصر به فرد اين محصول با ايجاد تعادل در سيستم بدن انسان ، سلامت ، نشاط و شادابي چشمگيري را به شما هديه مي دهد. اين محصول در حال حاضر در کشورهايي همچون ژاپن ، امريکا ، کانادا و کره جنوبي بسيار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است.



خواص درماني استيک آلکالاين



تا کنون بيش از 300 مقاله ISI در زمينه خواص سلامت بخش آبهاي قليايي و هيدروژنه منتشر شده است که در اکثر مقالات از استيک آلکالاين براي توليد آب هيدروژنه بهره گرفته شده است. ليست تعدادي از اين مقالات همراه با بيماري مرتبط در زيل آمده است:



1.جلوگيري از چاقي متابوليک



در سالهاي اخير مطالعات بر جامعه انساني متمرکز شده است و در تمام مطالعات با تاکيد بر مفيد بودن مصرف روزانه 2 ليتر آب قليايي توليد شده توسط استيک آلکالاين، خواص آنتي اکسيداني آن بارها به اثبات رسيده است.



ابتلا به سندرم متابوليک بدين معنا است که شخص هم زمان مبتلا به بيش از 3 نارسايي مرتبط با سوخت و ساز بدن باشد؛ اين نارسايي‌ها عبارت هستند از: چاقي شکمي، فشار خون بالا، تري گليسريد بالا، کلسترول خوب پايين، قند خون بالا يا مقاوت به انسولين. راديکالهاي آزاد نقش مهمي در بيماري زايي سندرم متابوليک ايفا مي کنند. دانشگاه پيتسبورگ ايالات متحده در سال 2009 تاثير استفاده از استيک آلکالاين توسط بيماران سندرم متابوليک را مورد مطالعه قرار داد. اين مطالعه به مدت 8 هفته بر روي 20 نفر مبتلا به سندرم متابوليک صورت گرفت. آب قليايي غني از هيدروژن با قرار دادن يک استيک منيزيم فلزي در آب آشاميدني توسط واکنش شيميايي زير توليد گرديد:



Mg + 2H2O → Mg (OH)2 +H2



مصرف آب قليايي غني از هيدروژن به مدت 8 هفته منجر به افزايش 39 درصدي فعاليت آنزيم هاي آنتي اکسيدان گرديد. در پايان نتيجه گرفته شد که، آب آشاميدني غني توليد شده توسط استيک آلکالاين به طور بالقوه يک استراتژي درماني و پيشگيرانه جديد براي سندرم متابوليک است. استيک آلکالاين يک روش بي خطر، آسان و موثر جهت توليد آب غني از هيدروژن براي مصرف روزانه پيشنهاد گرديد. همچنين دکتر سالمي و همکاران در دانشگاه علوم پزشکي اراک بر روي خواص آنتي اکسيداني آبهاي قليايي مطالعه کرده اند و تاثير آن را بر روي پروفايل ليپيدي بررسي کرده اند. نتايج اين مطالعه بيانگر آن است که مصرف 8 ماه ابهاي قليايي پروفايل ليپيدي را بهبود مي بخشد و مي تواند راهکاري موثر در مقابله با بيماري هاي استرس اکيداتيو باشد. نتايج اين مطالعه از طرف انستيتو تحقيقات تغذيه تاييد شده و در همايش بين المللي تغذيه ايران منتشر شده است.





(.Antioxidant Status of Subjects with Potential Metabolic Syndrome—An Open Label Pilot Study (J. Clin. Biochem. Nutr



(Effect of Alkaline Water on the lipid profile of Wistar rat (The 1st International & the 13th Iranian Nutrition Congress







2.ديابت



در سال 2006 يک گروه تحقيقاتي در دانشگاه يونسي کره تاثير آب قليايي توليد شده توسط استيک آلکالاين بر موشهاي مبتلا به ديابت را مورد بررسي قرار دادند. ديابت يکي از مهمترين بيماري هاي متابوليک است و استفاده از آنتي اکسيدانها مي تواند عوارض ناشي از اين بيماري را به طور چشمگيري کاهش دهد. در اين مطالعه آب قليايي توسط استيک حاوي منيزيم تهيه گرديد و در طي 32 هفته به موشهاي آزمايشگاهي داده شد. در پايان دوره موشهايي که از آب قليايي استفاده کرده بودند، به طور معني‌داري ميزان قند خون، کلسترول و تري گليسريد پايين تري نسبت به گروه کنترل داشتند.



اثرات مصرف آب قليايي در چربي و متابوليسم گلوکز در بيماران مبتلا به هر دو ديابت نوع 2 و يا مشکل تحمل گلوکز بررسي شده است. در يک مطالعه در ژاپن اثر آب غني از هيدروژن به مدت 8 هفته بر بيماران مبتلا به ديابت نوع 2 و عدم تحمل گلوکز به همراه رژيم غذايي و ورزش درماني صورت گرفت. نتايج بيانگر بهبود نسبي بيماران در تمامي پارامتر هاي ارزيابي شده بود و ثابت شد که آب غني از هيدروژن ممکن است نقش مفيدي در پيشگيري از ديابت نوع2 و مقاومت به انسولين داشته باشد.





(Anti-Diabetic Effect of Alkaline Reduced Water on OLETF Rats (Biosci, Biothecnol, Biochem

Supplementation of hydrogen-rich water improves lipid and glucose metabolism in patients with type 2 diabetes or impaired glucose tolerance

(Nutrition Research)





3.ناراحتي کبدي



راديکالهاي آزاد جهت خني شدن درون کبد تجمع مي يابند و اولين علائم استرس اکسيداتيو در کبد بروز مي کند. استرس اکسيداتيو باعث اکسيد شدن چربي ها و بروز کبد چرب غير الکلي مي گردد. در صورت ادامه ي التهاب بافت کبدي خطر سرطاني شدن کبد نيز بسيار بالا خواهد بود. آب قليايي با جلوگيري از استرس اکسيداتيو از تخريب بافت کبد جلوگيري کرده و خنثي سازي سموم را تسريع مي بخشد. تحقيقات اخير در معتبرترين مجله کبدشناسي Hepatology نشان مي دهد که آب غني از هيدروژن از کبد چرب غير الکلي و حتي پيشروي سرطان کبد جلوگيري مي کند. تاثير 8 هفته استفاده آب غني از هيدروژن بر روي موشهاي مبتلا به سرطان کبد نشان داد که ميزان آنزيم هاي کبدي کاهش يافته و حتي سايز غده سرطاني نيز کوچکتر شده است.



(Hydrogen‐rich water prevents progression of nonalcoholic steatohepatitis and accompanying hepatocarcinogenesis in mice. (Hepatology





4.تصلب شرايين



يکي از مهمترين بيماري هاي مرتبط با استرس اکسيداتيو تصلب شرايين است. راديکالهاي آزاد چربيهاي موجود در عروق را اکسيد کرده و باعث رسوب چربيها در ديواره عروق مي گردند. در مجله Oral Biology archives of اثرات آب غني از هيدروژن در شروع آترواسکلروز در موش بررسي شده است. در گروهي که آب غني از هيدروژن مصرف مي کردند، بر خلاف گروه شاهد از رسوب چربي در آئورت نزولي جلوگيري شد. همچنين داري ميزان به مراتب پايين تر راديکال آزاد اکسيژن و کلسترول اکسيد بودند. در پايان نتيجه گيري شد که آب غني از هيدروژن به طور بالقوه مي تواند با کاهش سطح کلسترول اکسيدشده سرم و استرس اکسيداتيو از رسوب چربي در آئورت جلوگيري کند.





(Hydrogen-rich water prevents lipid deposition in the descending aorta in a rat periodontitis model (archives of oral biology





5.ناراحتي کليوي



بي شک مهمترين عضو بدن که تحت تاثير سموم اسيدي دچار آسيب مي شود کليه است. آب قليايي سرشار از کلسيم است که با تعادل اسيد و باز بدن به دفع اين سموم کمک کرده و از توليد سنگ کليه جلوگيري مي نمايد. در مطالعات جديد ثابت شده است که هرگاه pH ادرار اسيدي است، کاهش کلسيم جيره غذايي نه تنها از سنگ کليه جلوگيري نمي کند بلکه باعث پرکاري پاراتيروئيد و بازجذب کلسيم از استخوانها مي گردد که در نهايت پوکي استخوان را به دنبال دارد. در مطالعات دانشگاه کلورادو ايالات متحده ثابت شده است که استفاده از آب غني از کلسيم براي مراحل نهايي بيماري کليوي مزمن مفيد است و از پرکاري پاراتيروئيد جلوگيري مي کند اين مقاله در يکي از معتبرترين مجله هاي پزشکي-کليوي جهان منتشر شده است (Kidney international). همچنين در مطالعه مروري دانشگاه کاليفرنياي ايالات متحده تاکيد شده است که آب قليايي، درماني موئثر در جلوگيري از سنگهاي اسيداوريکي، اگزالاتي و سيستئيني است. در ضمن آب قليايي سرشار از هيدروژن فعال است و با خاصيت بالاي آنتي اکسيداني خود در بيماريهايي نظير ديابت و سندرم متابوليک مانع از تخريب بافت کليه و تسهيل در خروج سموم از کليه مي گردد.





(Calcium balance in normal individuals and in patients with chronic kidney disease on low-and high-calcium diets. (Kidney international

(Treatment and prevention of kidney stones: an update. (American family physician

Hydrogen-rich water inhibits glucose and alpha, beta-dicarbonyl compound-induced reactive oxygen species production in the SHR. Cg-Leprcp/NDmcr

(rat kidney. (Med Gas Res





6.پوکي استخوان



آب قليايي با دفع سموم اسيدي نظير اسيد اوريک و همچنين تامين املاح مورد نياز در بافت استخواني نظير کلسيم و منيزيم از پوکي استخوان جلوگيري مي کند. مطالعه اي در مجله تغذيه درماني آمريکا نشان داده که جذب کلسيم از آب قليايي برابر با جذب کلسيم از شير است. ولي مزاياي آب قليايي به اينجا ختم نمي شود. شواهد نشان مي دهد استرس اکسيداتيو نقش مهمي در پيشرفت پوکي استخوان دارد. در مقاله اي که British Journal of Pharmacology در مورد تاثير مصرف آب غني از هيدروژن بر پوکي استخوان منتشر کرده است نشان داده شده که آب غني از هيدروژن در موش مانع از کاهش توده استخواني از جمله محتواي مواد معدني و تراکم مواد معدني استخوان در استخوان ران و مهره، و حفظ مقاومت مکانيکي از جمله سختي، انرژي، و ساختار استخوان مي گردد. علاوه بر اين، درمان با آب هيدروژنه باعث افزايش پروتئين هاي ***** کننده استرس اکسيداتيو در استخوان ران موش صحرايي مي گردد. مصرف آب هيدروژنه مانع از نرمي استخوان در موش از طريق کاهش استرس اکسيداتيو ناشي از خروج استروژن مي گردد.



.Mineral water as a source of dietary calcium: acute effects on parathyroid function and bone resorption in young men

(The American journal of clinical nutrition)

(Hydrogen water consumption prevents osteopenia in ovariectomized rats (British Journal of Pharmacology





7.رماتيسم مفصلي



رماتيسم مفصلي يک بيماري التهابي مزمن با تخريب استخوان و غضروف است. اگر چه علت آن ناشناخته است، ولي راديکال هاي آزد در بيماري زايي آن نقش دارند. به تازگي نشان داده شده، هيدروژن مولکولي به طور انتخابي راديکال آزاد هيدروکسيل را به دام مي اندازد. در مطالعه اي که توسط گروه روماتولوژي و جراحي هاي ارتوپدي بيمارستان Haradoi ژاپن، انجام شد. بيست بيمار مبتلا به رماتيسم به مدت 4 هفته روزانه 530 ميلي ليتر آب غني از هيدروژن نوشيدند. نتايج نشان مي دهد که آب غني از هيدروژن به طور موثر استرس اکسيداتيو در بيماران مبتلا به اين بيماري را کاهش مي دهد. علائم رماتيسم مفصلي به طور قابل توجهي با آب غني از هيدروژن بهبود يافت.



Consumption of water containing a high concentration of molecular hydrogen reduces oxidative stress and disease activity in patients with rheumatoid

(arthritis: an open-label pilot study (Medical Gas Research





8.خونرساني به بافت



استرس اکسيداتيو ناشي از عدم خونرساني و يا التهابات منجر به آسيب جدي به بافت ها مي شود و استرس اکسيداتيو مداوم به عنوان يکي از علل بسياري از بيماري هاي شايع از جمله سرطان پذيرفته شده است. يک گروه تحقيقاتي در ژاپن نشان داد که آب غني از هيدروژن به طور بالقوه به عنوان يک آنتي اکسيدان در برنامه پيشگيرانه و درماني موثر است. آب غني از هيدروژن با توجه به توانايي جذب بالا خود را به سرعت در سراسر غشاء سلول منتشر کرده، راديکالهاي آزاد را در کشت سلولي خنثي کرده و از استرس اکسيداتيو جلوگيري مي کند. بنابراين هيدروژن مي تواند به عنوان يک درمان آنتي اکسيداني موثر استفاده شود. نتايج اين مطالعه در معتبرترين نشريه بين المللي پزشکي Nature Medicine منتشر شده است.



(Hydrogen acts as a therapeutic antioxidant by selectively reducing cytotoxic oxygen radicals (Nature Medicine





9.التهاب پوستي



در اغلب موارد توصيه مي گردد از آب قليايي براي شستشوي پوست هاي چرب استفاده شود. آب قليايي با حل کردن چربيها، منافذ پوست را باز کرده و با اکسيژن رساني بهتر باعث شادابي پوست مي گردد. همچنين همانگونه در بحث خونرساني مطرح شد آب قليايي با جلوگيري از استرس اکسيداتيو در بافت پوست مي تواند از آسيب هاي ناشي از عدم خونرساني به اين بافت جلوگيري نمايد. از طرف ديگر آب قليايي اثرات ضد التهابي بسيار بالايي دارد و مي تواند التهابات حاد و يا مزمن پوستي را التيام بخشد. در مطالعه اي در دانشگاه يونسي کره، اثر آب قليايي آشاميدني در التهاب پوستي ناشي از عفونت کنه در موش مورد بررسي قرار گرفت. در پايان تمامي فاکتورهاي التهابي و پروتئين هاي حساسيت زا در سرم موش به طور قابل توجهي کاهش يافت. نتايج نشان مي دهد که آب قليايي غني از هيدروژن حساسيت پوستي از طريق کاهش پاسخ التهابي سيستم ايمني را کاهش مي دهد.



the Drinking Effect of Hydrogen Water on Atopic Dermatitis Induced by Dermatophagoides farinae Allergen in NC/Nga Mice

(Hindawi Publishing Corporation)



10.زخم معده



استفاده از آب قليايي در درمان سوزش معده و رفلکس معده معمول است. آب قليايي با داشتن املاح منيزيم و کلسيم راهکاري موثر براي خنثي کردن اسيد معده محسوب مي شود. علاوه بر اين زخم ناشي از استرس اغلب به عنوان يکي از رويدادهاي مهم توليد راديکال آزاد است. به تازگي، ثابت شده است که هيدروژن، ممکن است اثر محافظتي در برابر زخم معده ناشي از استرس داشته باشد. در سال 2012 مقاله اي در رابطه با درمان زخم معده با استفاده از آب غني از هيدروژن در مجله International Immunopharmacology منتشر شد. در اين مطالعه موش ها 5 دقيقه قبل از استرس آب قليايي غني از هيدروژن دريافت کردند. ساختار مخاط معده در 12 ساعت پس از استرس اندازه گيري شد. مطالعه حاضر نشان داد که آب غني از هيدروژن پراکسيداسيون ليپيدي ناشي از استرس را کاهش مي دهد، و با خاصيت آنتي اکسيداني بالا باعث بهبود بافت آسيب ديده مي گردد. علاوه بر اين، هيدروژن پروتيئن هاي پاسخ التهابي نيز کاهش يافت. نکته مهم، بهبود آسيب مخاط معده با جلوگيري از مرگ سلولي است. در نتيجه، نوشيدن آب غني از هيدروژن به طور موثر آسيب مرتبط با استرس مخاط معده را از طريق خواص آنتي اکسيدان ، ضد التهابي و جلوگيري از مرگ سلولي بهبود مي بخشد.



(The protective of hydrogen on stress-induced gastric ulceration (international Immunopharmacology





11.سوء هاضمه و يبوست:



مصرف 8 تا 10 ليوان آب قليايي باعث مي شود که حرکات محتويات دفعي بدن در روده بزرگ بيشتر شده و نيز با افزايش حرکات دودي در طول روده بزرگ باعث جلو راندن محتويات آن مي‌گردد. قدرت قليايي بودن آب موجب دفع بهتر رسوبات از جدار روده شده و باعث جذب بهتر ويتامين‌ها مي‌گردد. در بيست و پنجمين نشست انجمن پزشکي ژاپن در سال 1999 در يک مطالعه باليني تاثير آبهاي قليايي بر دستگاه گوارش را مورد بررسي قرار گرفت و تاييد شد که آب هاي قليايي براي درمان تخمير غير طبيعي روده ، سوء هاضمه اسيدي، اسهال مزمن، يبوست مزمن، سوء هاضمه، ترش کردن معده مفيد است. همچنين در هفتمين نشست طب پيشگيري در ژاپن بر تاثير استفاده از آبهاي قليايي در درمان يبوست تاکيد شده است.



Clinical examination of alkaline ion water. (In Abstract book of Symposium ‘Electrolyzed functional water in therapy’ in 25th Meeting of

(Japanese Medical Society

Verification of improving action of mineral water on lipid metabolism in clinical trials. (In Abstract book of the 7th meeting of the Japanese Society of

(Preventive Medicine





12.ترش کردن و رفلاکس معده:



رفلاکس معده در نتيجه شل شدن دريچه فوقاني معده و برگشت اسيد معده به مجراي مري رخ مي دهد. تقريبا تمامي التهابات و زخم هاي ناشي از رفلاکس معده توسط آنزيم پپسين رخ مي دهد. آب قليايي با خاصيت آنتي اکسيداني بالاي خود مي تواند التهابات مري را التيام مي بخشد. از طرف ديگر با خنثي کردن اسيد معده و غيرفعال کردن آنزيم پپسين از ايجاد زخم مري جلوگيري مي نمايد. در مطالعه اي در کالج پزشکي نيويورک در سال 2012 تاثير آبهاي قليايي در پيشکيري از رفلکس معده مورد بررسي قرار گرفت و نشان داده شد که بر خلاف آب آشاميدني معمولي، آب قلياييpH 8.8 فورا پپسين را تجزيه و غير فعال مي کند علاوه بر اين، ظرفيت بافري بسيار عالي دارد. بنابراين، مصرف آب قليايي مزاياي درماني بالايي براي بيماران مبتلا به بيماري رفلاکس دارد.



(Potential benefits of pH 8.8 alkaline drinking water as an adjunct in the treatment of reflux disease. (Annals of Otology, Rhinology & Laryngology





13.ناراحتی اعصاب و روان:

آبهای قلیایی سرشار املاح منیزیم هستند که ترمزي در برابر استرس محسوب مي‌شود. همچنین قدرت آنتی اکسیدانی آبهای قلیایی در کاهش استرس نقش بسزایی دارد. مطالعات گذشته نشان داده است که با کاهش استرس اکسیداتیو می توان از اختلالات ادراکی جلوگیری کرد. در مطالعه ای در نشریه Neuropsychopharmacology (از معتبرترین نشریات در زمینه علوم اعصاب و روان) نشان داده شده است که استرس مزمن موجب افزایش سطح استرس اکسیداتیوو در مغز و به الطبع آن اختلال در یادگیری و حافظه می گردد. مصرف آب غنی از هیدروژن با ***** افزایش استرس اکسیداتیو مانع اختلالات ادراکی می گردد. بنابراین، مصرف مداوم آب غنی از هیدروژن استرس اکسیداتیو را در مغز کاهش می دهد و مانع از استرس منجر به کاهش یادگیری و حافظه توسط محدودیت های فیزیکی مزمن می گردد. آب غنی از هیدروژن می تواند برای پیشگیری از اختلالات ادراکی و یا دیگر نارحتی های عصبی مورد استفاده قرار گیرد.



Consumption of molecular hydrogen prevents the stress-induced impairments in hippocampus-dependent learning tasks during

(chronic physical restraint in mice. (Neuropsychopharmacology





14.اختلالات عصبی-حرکتی (پارکینسون)

استرس اکسیداتیو در پیشرفت بیماری پارکینسون (PD) دخالت دارد. مطالعات اخیر تایید می کند که هیدروژن مولکولی به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار موثر در سلول های کشت و مدل های حیوانی عمل می کند. نوشیدن آب غنی از هیدروژن استرس اکسیداتیو و پارکینسون را بهبود می بخشد. در این مطالعه 2 گروه بیمار ژاپنی با سابقه پارکینسون و تحت درمان با دارو مورد آزمایش قرار گرفتند. شرکت کنندگان روزی 1000 میلی لیتر آب غنی از هیدروژن یا آب معمولی به مدت 48 هفته نوشیدند. در پایان مشخص شد که نوشیدن آب غنی از هیدروژن کاملا بی خطر و بدون عوارض است، و بهبود معنی داری در نمره کل شدت بیماری پارکینسون برای بیماران در گروه آب هیدروژنه نشان داده شد.



(Pilot Study of H2 Therapy in Parkinson’s Disease: A Randomized Double-Blind Placebo-Controlled Trial (Movement Disorders)





15.ورزشکاران

انقباض عضلانی در ورزش شدید باعث ایجاد استرس اکسیداتیو می گردد و در زمان تمرین بیش از حد، می تواند نقش مهمی در ایجاد عوارضی از قبیل افزایش خستگی داشته باشد. در نتیجه منجر به جراحت های کوچک عضله یا التهاب می گردد. بنابراین اثر آب غنی از هیدروژن بر استرس اکسیداتیو و خستگی عضلانی در پاسخ به ورزش حاد مورد بررسی قرار گرفت.

در مطاله ای آزمایشی در دانشگاه هوگو ژاپن ده بازیکنان فوتبال مرد با سن تقریبی 21 سال برای تست ورزش و نمونه خون مورد مطالعه قرار گرفتند و نشان داده شد که نوشیدن آب هیدروژنه قبل از ورزش سطح لاکتات خون را کاهش داده و موجب بهبود افت ناشی از ورزش و عملکرد عضله می گردد. این نتایج نشان می دهد که آب هیدروژنه می تواند آبی ایده ال برای ورزشکاران باشد.



(Pilot study: Effects of drinking hydrogen-rich water on muscle fatigue caused by acute exercise in elite athletes (Medical Gas Research)





16.حذف نیترات:

نیترات موجود در آب تبخیر نشده و به صورت پایدار در آب باقی می‌ماند. نیترات به طور معمول برای سلامتی خطرناک نبوده اما مصرف مداوم و بیش از اندازه آن می‌تواند اثرات زیادی بر سلامتی انسان به خصوص نوزادان داشته باشد. نیترات با هموگلوبین خون ترکیب شده و سبب اختلال در حمل اکسیژن توسط آن شده و توسط دستگاه گوارش به NO2 تبدیل می‌شود و نوزاد از کمبود اکسیژن رنج ‌برده و سبب نارسایی در نوزادان می‌شود. مطالعات انجام شده در کلمبیا نشان داده که رابطه معنی داری بین شیوع سرطان معده وغلظت نیترات درآب آشامیدنی برداشت شده از چاه ها وجود دارد. مطالعات دیگر در دانشگاه نبراسکا نشان داد که رابطه معنی داری بین غلظت نیترات آب و افزایش شیوع یک نوع سرطان به میزان دو برابر گردیده است. با توجه به این که تعداد متغیرها دراین مطالعات زیاد بوده است رابطه منطقی بین افزایش داده های موجود برای اظهار نظر قطعی کافی نیستند. اما ثابت شده است که ترکیبات N-nitroso در حیوانات آزمایشگا هی سرطان زا می باشند.

استیک الکالاین دارای ذرات منیزیم با سطح مقطع بالاست. ذرات منیزیم فلزی پتانسیل مناسبی برای حذف نیترات در محیط آبی دارد. تاکنون مقالات بیشماری در زمینه حذف نیترات توسط ذرات منیزیم نوشته شده است. در سال 2005 در مجله Journal of Hazardous Materials عنوان شد که پودر Mg0 می تواند نیترات را 96–100% کاهش دهد. همچنین در سال 1389 دکتر باقر مرتضوی و همکاران در دانشگاه تربیت مدرس تهران حذف نیترات توسط پودر منیزیم در شرایط کنترل نشده را مورد ارزیابی قرار دادند و نشان دادند دنیتریفیکاسیون کامل در یک محلول سنتتیک در طی چند دقیقه تماس با پودر منیزیم تحت شرایط اتمسفری و بدون کنترل pH در طی واکنش قابل دستیابی است. در این مطالعه بیش از 6/82% نیترات موجود در آب در طی 10 دقیقه به گاز نیتروژن و احتمالا دیگر واسطه ها تبدیل گردیید.



(Chemical denitrification of water by zero-valent magnesium powder. (Journal of hazardous materials)

(Study of Nitrate Removal fromWater Resources using Magnesium Powder. (Iran. J. Health & Environ)

بازخوردهای مشتریان در مورد عملکرد استیک آلکالاین رو میتونید در تاپیک این دوستمون مشاهده کنید
قیمت استیک های به تازگی از 57 تومن به 80 تومن افزایش یافته ولی من تعداد 18 عدد استیک در انبار موجود دارم که به همون قیمت 57 تومن به فروش میرسونم
شماره تماس: 09389537631



امکان خرید حضوری در مشهد وجود داره


20160123_163240ph.jpg soriqi1646_70506-1204076!2.jpg
 
Last edited:

max_pyne99

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,492
لایک‌ها
228
سلام آقا خدايي كارايي داره؟ من خيلي رفلكس معده دارم، يعني تاثيري داره؟ بعد هر دونه اش روي چند ليتر آب جواب ميده؟ ضمنا ممنون بفرماييد ساخت كجاست؟
 

hesam1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
2
محل سکونت
مشهد
سلام آقا خدايي كارايي داره؟ من خيلي رفلكس معده دارم، يعني تاثيري داره؟ بعد هر دونه اش روي چند ليتر آب جواب ميده؟ ضمنا ممنون بفرماييد ساخت كجاست؟
1-سلام اگر تاپیک دوستمون رو که در انتهای پست لینکش رو گذاشتم نگاه کنید بازخورد های محصول و کارایی بالاش رو میتونید ببینید همه ی مشتریان از محصول راضی بودن.
2-این محصول روی بیماری های دستگاه گوارش تاثیر بسیار بهبود دهنده ایی داره.(رفلکس معده که دیگه شایعترینش هست و کاملا این محصول تاثیر مثبت داره روش)
3-هر استیک روی 270 بطری نیم لیتری(135 لیتر) که برای مصرف سه ماه یک نفر کفایت میکنه.
4-توپ های درون محصول در ژاپن تولید میشه ، وارد ایران شده و اینجا بسته بندی و عرضه میشه.
ممنون که سوالاتتون رو پرسیدین امیدوارم جواب هام کامل باشه
 
بالا