برگزیده های پرشین تولز

عملکردهای جدید کنسول گوگل (بخش دوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
google-search-console-amp-status-800x386.png


به نقل از سایت سئو :

بخش دوم قابلیت های جدید کنسول جستجو گوگل :

در این نوشته 3 قابلیت جدید دیگر کنسول را با هم بررسی خواهیم کرد.


. گزارش استاتوس های AMP :

این گزارش ها اطلاعات ارورها و هشدارهای موجود درباره URL AMP را ارائه می کند. نمایش می دهد که کدام URL مشکل دار است و هم چنین یک راه حل به شما ارائه خواهد شد تا مشکل را برطرف کرده و امتحان کنید که آیا مسئله بوجود آمده برطرف شده است .

این قابلیت ایجاد شده تا شما از کنسول بخواهید وضعیت موردها را پس از اعمال تغییرات بررسی کنید. پس از آن که مشکل برطرف شده گوگل عملیات خزش را آغاز می کند.


. گزارش عملکرد جستجو (بهینه شده) :

این قابلیت جدید کمی شبیه به گزارش های تحلیلی جستجو است اما این نسخه جدید امکان ارائه اطلاعاتی تا 16 ماه را دارد. این گزارش امکان دسترسی به اطلاعات کلیک ها ، جایگاه میانگین و CTR را خواهد داد.

این توانایی ایجاد شده تا از طریق فیلترهای وب ، تصاویر ، ویدئو و بخش های جستار ، صفحه ، کشور و ... به نتایج دسترسی پیدا کرد.

google-search-console-search-performance-800x526.png


. گزارش پوشش دهی ایندکس ها :

این بخش شبیه به گزارش استاتوس های ایندکس است که به وبمسترها نشان می دهد که تا چه اندازه ایی گوگل سایت آن ها را ایندکس کرده است.

آمار URLهای ایندکس شده لیست می شوند و درباره مشکلات ایندکسینگ هشدار فرستاده خواهد شد. این گزارش چگونگی تغییرات را در گذر زمان و بهبود های ایندکسینگ سایت را نمایش می دهد.

با کلیک کردن روی URL هر ارور شما به طور مستقیم به ابزار تشخیصی متناسب منتقل خواهید شد. امکان انتقال داده ها به منظور تحلیل عمیق تر وجود خواهد داشت.

این قابلیت با سایت هایی که فایل سایتمپ را ثبت کرده باشند عملکرد بهتری دارد.

.

.

.
 

malih2571

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
28
آقایومن از کجا می تونیم اخبار دقیق تغییرات موتور جستجوی گوگل رو پیدا کنیم؟
 
بالا