برگزیده های پرشین تولز

عکسهایی از مجلس

adnan

Registered User
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
10
محل سکونت
مشهد
اينم از مجلس اسلامي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :

712.jpg

711.jpg

713.jpg

716.jpg

717.jpg


اگر اطلاعات بيشتري مس خواهيد بگيد تا يجا مطالب را Upload کنم بفرستم برایتان ! ;)
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
چه خبر بوده!!! اگه یه دو خط توضیح هم بنویسی بد نیست. البته مثل اینکه تلویزیون هم نشون داده بود. راستی من عنوان تاپیک رو از ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گذاشتم عکسهای از مجلس! بابا این همه علامت سوال چیه آخه ردیف کردی. فکر جستجوی اینجا هم باش! :)
 

Kako

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
9
سن
44
دعوا بوده ؟ این کچله کیه ؟ چرا اینهمه اسبانیه ؟
اون ملائه هم که خیال میکنه با کندن اون میکروفن کاری از پیش میبره هم خیلی باحاله ! عجب شکار لحظه ای کرده ای امی آقای عکاس !
 

b_amighi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2003
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
0
بدنبال سخنرانی علی اکبر موسوی خوئينی، از نمايندگان اصلاح طلب مجلس ايران، صحن مجلس شورای اسلامی اين کشور شاهد مشاجره لفظی بين او و نمايندگان مخالف سخنان وی بود.
براساس گزارشها از ايران آقای موسوی خوئينی در بخشی از سخنان خود از آقای ***** ای انتقاد کرد.

اين نماينده مجلس در اظهارات خود از اعضای مجلس خبرگان ***** که در يازدهمين اجلاس آن گردهم آمده اند خواست تا عملکرد آيت الله علی ***** ای، **** ايران، را در خصوص انتخابات مجلس هفتم مورد بررسی قرار دهند.

بدنبال سخنان آقای موسوی خوئينی تعدادی از نمايندگان محافظه کار مجلس بسوی او رفتند و با قطع ميکروفون مانع از سخنرانی او شدند.

گزارشها حاکی است که در اين حادثه طرفين به يکديگر فحش دادند که در خلال آن نيز درگيری فيزيکی مختصری نيز رخ داد.

در آستانه انتخابات مجلس هفتم ايران که اخيرا پايان يافت تعداد زيادی از نامزدان نمايندگی در مجلس که بيشتر آنها را اصلاح طلبان تشکيل می دادند از سوی شورای نگهبان رد صلاحيت شدند و نتوانستند در اين انتخابات شرکت کنند.

بدنبال اين واقعه بيش از يکصد تن از 290 نماينده مجلس ايران در آستانه اين انتخابات و در اعتراض به رد صلاحيتها، از نمايندگی استعفا دادند.

صلاحيت اکثر نمايندگانی که استعفا دادند توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دور هفتم مجلس رد شده بود اما در ميان استعفا دهندگان شمار زيادی نيز کسانی بودند که صلاحيت آنها تاييد شده بود.

بسياری از اصلاح طلبان خواهان آن هستند که مجلس خبرگان که به نظر آنها بايد بر عملکرد **** نظارت داشته باشد، بايد در اجلاسهای سالانه خود گزارشی از عملکرد **** کشور ارايه کنند.

اما محافظه کاران معتقدند که انتقاد آشکار از **** کشور قابل قبول نيست.

مباحث مجلس خبرگان ***** در جسله های محرمانه انجام می گيرد و گزارش آنها منتشر نمی شود.

به نقل از سايت BBC
 

b_amighi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2003
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
0
علي اكبر موسوي خوئيني نماينده تهران در نطق پيش از دستور خود مطالبي را بيان كرد كه مورد اعتراض جمعي از نمايندگان قرار گرفت و براي دقايقي مجلس از حالت عادي خارج و دچار تشنج شد.
موسوي خوئيني به عنوان دومين ناطق پيش از دستور در سخناني با فرمايشي, ناعادلانه و غيررقابتي خواندن انتخابات اول اسفند نمايندگان منتخب مردم در مجلس هفتم را نماينده اقليت مردم خواند.
وي در سخنانش با اشاره به شروع اجلاس مجلس خبرگان رهبري از نمايندكان اين مجلس خواست عملكرد مقام معظم رهبري و نهادهاي تحت نظر ايشان در انتخابات اول اسفند را با قانون تطبيق دهند متعاقب اين سخنان گروهي از نمايندگان از جمله قدرت الله عليخاني, موسوي نماينده رامهرمز, اخوان نماينده تفرش, احمد ناطق نوري نماينده نور, و ميرمحمدي نماينده قم به سخنان وي اعتراض كردند و از محمدرضا خاتمي كه رياست جلسه را به عهده داشت خواستند مانع ادامه سخنان وي شود ولي با آرام شدن جو جلسه وي بدون بيان ادامه مطالب گذشته مجددا سخنان خود را راجع به مطالب ديگر ادامه داد و با اشاره به آخرين انتخابات در حكومت صدام حسين افزود:

با سرنيزه هركاري ميتوان كرد الا تكيه بر آن​

سپس وحيده علايي طالقاني در مخالفت با او فرياد كشيد خاك بر سر اين مجلس با اين نمايندگان كه آبروي همه را برده اند.

به نقل از روزنامه همشهري
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
آقا ممنون از خبر :)
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
اينا همه جنگشون سر قدرته همين. ولي يه حسني داشت اين انتخابات ، حالا ديگه داره حرفها به خواسته هاي واقعي ملت نزديك ميشه(البته هنوز فاصله زياده)
 

adnan

Registered User
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
10
محل سکونت
مشهد
براي شنيدن "صداي سخنان پيش از دستور علي اکبر موسوي خوئيني در مجلس"، که منجر به درگيري هاي لفظي نيز شد مي توانيد به لينك http://khabarnameh.gooya.com/politics/archives/real/khoeni-majlis-07032004.rm برويد كه من تا وسط هاي آن قبل از مشاجره بيشتر نتونستم بگيرم !!!! و در همان حالت Rebuffering ماند ......
 
بالا