برگزیده های پرشین تولز

عکسهای لو رفته پنل جلویی آیفون

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
اگر پیگیر اخبار کمپانی اپل بوده باشید باید بدانید که آیفون ۴ اینچی جدید اپل که احتمالاً SE نامیده خواهد شد؛ در حال‌حاضر، مراحل تولید خود را سپری می‌کند. این محصول، در نیمه‌مارس رسماً معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ittl باشید.
در حالی‌که کمپانی اپل، تلاش می‌کند تا برنامه‌ها و محصولات آینده خود را از دیگران مخفی نگه‌دارد؛ به‌تازگی، یک وب‌سایت فرانسوی، تصاویری را از پنل جلویی آی‌فون ۴ اینچی جدید اپل، منتشر کرده است.
Alleged-iPhone-SE-is-compared-to-the-Apple-iPhone-6s-768x545.jpg

First-pictures-of-iPhone-SE-leak.jpg.png

First-pictures-of-iPhone-SE-leak.jpg-2.png



در حالی‌که این تصاویر، چیز خاصی را به‌جزء صفحه‌نمایش نشان نمی‌دهد؛ برخی از قابلیت‌هایی را که ممکن است در آی‌فون SE یا ۵SE در دسترس نباشد، شامل می‌شود که از مهم‌ترین‌ آن‌ها می‌توان به قابلیت لمس سه‌بعدی یا فورس‌تاچ، اشاره کرد.

به‌نظر می‌رسد این قابلیت که همراه با آی‌فون ۶ اس و آی‌فون اس ۶ پلاس معرفی شد، به‌عنوان یک ویژگی خاص در گوشی‌های رده‌بالا اپل باقی خواهد ماند و آی‌فون SE، از این قابلیت بی‌بهره باشد.
قابلیت لمس سه‌بعدی در آی‌فون SE اپل، وجود نخواهد داشت

با مشاهده این تصاویر و مقایسه آن‌ها با سری ۶ اس آی‌فون‌های اپل، می‌توان متوجه شد که صفحات فلزی محافظ در آی‌فون SE استفاده نشده‌اند و بنابراین، احتمالاً قابلیت لمس سه‌بعدی در این مدل در دسترس نخواهد بود. البته باید به این موضوع اشاره کرده که آی‌فون SE به‌عنوان یک مدل مقرون‌به‌صرفه در بین آی‌فون‌های اپل برای کاهش نسبی سلطه محصولات میان‌رده اندرویدی، معرفی خواهد شد و نبود چنین قابلیت‌های مخصوصی، نمی‌تواند خرید آن‌را غیرموجه جلوه دهد.

علاوه‌براین، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد آی‌فون SE با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در کنار این موارد، ادعا می‌شود که این آی‌فون خوش‌قیمت در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.
شایعات دیگر، از یک باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپر بر ساعت در این محصول حکایت داشته‌اند؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این باتری، به‌مدت یک‌روز تا یک و نیم روز، کاربر را از شارژکردن دستگاه خود بی‌نیاز نگه‌دارد.
قیمت احتمالی برای آی‌فون SE، نزدیک به ۴۰۰ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی است. انتظار می‌رود این گوشی در نیمه‌مارس به‌همراه آی‌پد جدید اپل، معرفی شود.




منبع:
عکسهای لو رفته پنل جلویی آیفون
شاید این مطالب برایتان مفید باشد

کمپانی سونی یک رقیب جدید برای Power Glove نینتندو ساخته است
16 دقیقه پیش


شاید کمپانی اپل رونمایی از آیفون se را عقب انداخته است
23 دقیقه پیش


کمپانی سونی در زمینه موبایل فقط اکسپریا ایکس (Xperia X) را تولید خواهد کرد
31 دقیقه پیش
 
بالا