برگزیده های پرشین تولز

فراهم کردن یک وعده غذایی رایگان برای گرسنگان در کمتر از یک دقیقه!

laginto

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2012
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
15
به پنج تست ساده پاسخ دهید،‌ هم دانش خودتونو در مورد معضل گرسنگی در دنیا افزایش می دید و هم یه وعده غذایی رایگان برای یه گرسنه فراهم می کنید. پاسخ صحیح دادن به سوالات اهمیتی نداره،‌ جواب صحیح رو بعد از هر تست بهتون نشون میده؛ آخرشم اسم و ایمیلتون را وارد کنید تا با نام خودتون یه گرسنه رو سیر کرده باشید، همش سرجمع یه دقیقه طول می کشه! این کار از طریق سایت برنامه جهانی غذا-سازمان ملل متحد صورت میگیره.

فراهم کردن یک وعده غذایی گرم برای یک کودک گرسنه:


فراهم کردن غذای مغذی برای یک خانواده آواره سوری برای یک روز:


فراهم کردن یک وعده غذایی مغذی برای یک کودک در مدرسه:


تست های جالب و بیشتری رو میتونید تو سایت برنامه جهانی غذا جستجو کنید که بعضی از اونا دوره ای هستند مثل این یکی که شاید بتونید جوایزی رو هم مثل آیپد برنده شید:


این یکی که علاوه بر آموزش مطالبی درمورد طرح های تغذیه برنامه جهانی غذا در مدارس، تو قرعه کشی یه ساعت شرکت داده خواهید شد:


این ساعت توسط یک شرکت با برند جهانی فراهم میشه که با برنامه جهانی غذا در حال همکاریه و به ازاء فروش هر کدوم از اون سری ساعت ها که با شعار متوقف کردن گرسنگی در جهان تولید میشه، 100 وعده غذایی رایگان برای گرسنگان فراهم میشه. اطلاعات بیشتر در سایت خود شرکت و سایت برنامه جهانی غذا:




سایت برنامه جهانی غذا-انگلیسی:


سایت برنامه جهانی غذا-فارسی:

 
Last edited:

zarindvd

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2011
نوشته‌ها
995
لایک‌ها
226
محل سکونت
گرگان
غذا دادن به گرسنه ها تست و امتحان نداره
كسي اگر بخواد كمك كنه كمك ميكنه ديگه امتحان و تست ديگه چيه
 

laginto

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2012
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
15
غذا دادن به گرسنه ها تست و امتحان نداره
كسي اگر بخواد كمك كنه كمك ميكنه ديگه امتحان و تست ديگه چيه

کمک کردن هم روش داره. اگه شما بخواد به گرسنه ترین آدم های دنیا کمک کنید چطور می تونید از تو خونتون پشت کامپیوتر بدون حواله پول(تازه اگه شما بتونید پول بفرستید و اگه اون طرف هم بتونه پول دریافت کنه!) به یه گرسنه کمک کنید(اون هم یه وعده غذایی مناسب!). در ضمن شما از کجا مطمئن می شید که طرف مقابل واقعا نیازمندترین فرد برای دریافت کمک شماست! اما با این روش و با کمک برنامه جهانی غذا(WFP) وابسته به سازمان ملل متحد این اطمینان در بالاترین سطح برای شما حاصل میشه.

گذشته از همه این موارد،‌ ذکر شده بود که پاسخ این تست ها تاثیری در کمک شما نداره بلکه برای افزایش دانش شما در رابطه با معضل گرسنگی در دنیاست در حقیقت از این طریق و با افزایش دانش، هم گرسنگی ذهنی مخاطب برطرف میشه! و هم گرسنگی فیزیکی دیگران!

با آرزوی سربلندی و سعادت
 

Tiva

Registered User
تاریخ عضویت
6 آپریل 2005
نوشته‌ها
711
لایک‌ها
113
این یه روش هست برای افزایش اطلاعات شما درباره گرسنگان دنیا. یه جور تبلیغ خیریه به حساب میاد
 
بالا