برگزیده های پرشین تولز

فرصت ویژه برای کسب درآمد بالا - درآمد نامحدود از آپلود ویدیو

Kiavash-j

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2014
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
4
سن
39
وب مسترهای عزیز سلام، سایت ویدئویی شبکه ما یک فرصت استثنایی مخصوص وب مسترها برای کسب درآمد بالا از طریق اینترنت فراهم کرده است و آن دریافت مبلغ 1200 تومان بابت آپلود هر ویدیو (بدون محدودیت درآمد روزانه) درسایت شبکه ما است.

makemoney_1.jpg



بدین معنی که اول یک ویدیوی خوب و کاربردی که در دنیای اینترنت هم به راحتی پیدا میشه و در سایت شبکه ما آپلود میکنید و مقدار تعیین شده ای توضیحات براش میزارین. بعد لینک ویدیوی خودتون و در ۱۰ سایت مختلف قرار داده و لینک آنها را به همراه لینک ویدیو مربوطه برای پشتیبانی سایت ارسال میکنید. به همین راحتی میتونین بابت آپلود این ویدیو 1200 تومن دریافت کنید.

علاوه بر آپلود ویدیو از بازدید هر ویدیو هم میتونین درآمد مادام العمر داشته باشید. در واقع توضیحاتی که برای ویدیو میزارید باعث میشه ویدیوی شما در گوگل بیشتر دیده بشه و هر چه قدر بیشتر ویدیوی شما دیده بشه علاوه بر مبلغ 1200 تومنی که در ابتدا دریافت کردید، درآمد بیشتری هم بابت بازدید ویدیوهاتون کسب خواهید کرد.

فکر می کنید چند نفر از ویدیو های شما بازدید می کنن؟
۱۰۰ نفر , ۱۰۰۰ نفر , یک میلیون نفر یا بیشتر ؟
اگر ویدیو های خوبی آپلود کنین و بعد لینک اونها رو در شبکه های اجتماعی قرار بدین, میلیون ها بازدید خواهید داشت.
هر چه تعداد ویدیو های جذابی که آپلود می کنید بیشتر باشه و لینک اونها رو در جاهای بیشتری قرار بدین , درآمد شما هم بیشتر خواهد شد و البته مادام العمر.

منتظر چی هستین؟ زودتر از این فرصت طلایی استفاده کنید...

اطلاعات بیشتر و میتونین در لینک روبرو مشاهده کنید : ShabaKema.com

 
بالا