برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه اینترنتی استخر بادی و پیش ساخته

به نظر شما خرید از شرکت های اینترنتی در ایران به اندازه کافی امن است

  • خیر

    Votes: 0 0.0%
  • بله

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1
  • Poll closed .

alialyaly

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
فروشگاه استخر بادی


شرکت اینتکس سنتر با فروش محصولات بادی یکی از بزرگ ترین وارد کننده گان استخر آماده در کشور ایران است برای نمونه به بررسی تعدادی از این محصولات می پردازیم

در این قسمت سعی شده از مطالبی جهت راهنمایی برای خریداران یک استخر بادی استفاده شود تا بتوانند خرید خود را به آسانی از نمایندگی اینتکس انجام دهند.









ESBF.jpg


چرا استخر بادی؟


- حجم کوچک یک استخر بادی، با توجه به داشتن حجم یک استخر که پر از آب است و شاید تا چند متر طول وعرض داشته باشد، تصور اینکه این استخر ابعاد بسته بندی چند سانتی داشته باشد بسیار مشکل است! بله استخر های بادی ابعادی بسیار کوچک داشته و حتی در صندوق اتومبیل شما جایی را به اندازه یک جعبه آچار اشفال مینمایند.

- استخر بادی سیار است! این نکته حُسن منحصر بفرد یک استخر بادی است، بدلیل اینکه هیچ نوع استخری را شما نمیتوانید حمل کنید و براحتی به جای دیگر منتقل نمایید.

- استخر بادی در چند دقیقه آماده میشود، شاید درک این نکته مقداری برای استخر هایی که در پارک ها و ویلاها میبینید سخت باشد ولی استخر بادی تنها به یک پمپ نیاز داشته تا در هر شرایطی مثل سفر، لب دریا و منزل که هستید برای شما در چند دقیقه ایجاد یک استخر با ابعاد دلخواه شما کند.

- تنوع در رنگ و ابعاد استخر، بله این استخر ها در هر سایزی که مورد نیاز شما باشد موجود است، این سایز ها ممکن است برای استفاده کودکان و یا اعضای خانواده یا هر دوی این گروه بکار برده شود، همچنین استخر های بادی با سایز کودکان نیز تولید میشوند، رنگ استخر های بادی نیز متنوع است که طبق سلیقه مشتری انتخاب میشود.

- قیمت استخر بادی، این مزیت که تقریبا از همه مزیت های این استخر بیشتر به چشم میخورد با نگاه کردن به قیمت استخر بادی در سایت مشخص میشود، شاید بتوان گفت این نوع استخر ها چندین برابر از استخر های دیگر ارزان ترند.

دسته اول از استخرهای بادی، استخر خانوادگی است، حجم و فضای بیشتری را نسبت به دیگر استخرها می گیرد، بهتر است قبل ازسفارش سایزو اندازه استخر بادی را در نظر بگیرید و برای نصب آن، محیط و فضای مناسبی را مهیا کنید، جنس و محتوای آن دارای چهار لایه ضخیم PVC می باشد، دولایه درونی آن از جنس نخ ابریشم، که به صورت تاروپودی بهم بافته شده ودو لایه بیرونی آن مقاوم در برابر ضربه و جهت نگه داشتن آب درداخل استخر بادی می باشد، درطرح و رنگ های متفاوت میتوان این محصول خانوادگی را تهیه کرد.





نحوه راه انداز یک استخر بادی:

پیدا کردن یک فضای مناسب که با اندازه و سایز استخر مطابقت داشته باشد (در حدود 10 سانتیمتر بزرگ تر از استخر)

برای استفاده بهتر، توجه داشته باشید که سطح مورد نظر بدون شیب باشد (پیشنهاد ما به شما، کفپوش است)

زیر استخر را تمیز کنید و رینگ های استخر را به ترتیب با پمپ باد کنید.

شلنگ آب را درون استخر گذاشته و خودتان نیزدر استخر ایستاده و به دیواره های آن ضربه وارد کنید تا سطح زیرین آن صاف شود.

صبر کنید تا استخر پراز آب شود.

توجه کنید برای خالی کردن آن، از دریچه ای که روی استخر نصب شده، استفاده کنید واستخر را با شامپو شسته و کاملا خشک کنید.



ESBB.jpg


مزایای استخر بادی خانوادگی:

بدون صرف هزینه بالا و قابل دسترس در هر مکان برای خانواده ها میباشد.

کم جا، نصب و راه اندازی آسان و راحت استخر حتی بدون نیاز به تخصص است.

متنوع دررنگ و طرح های مختلف و دارای سایزو اندازه های گوناگون میباشد.

قابلیت حمل و نقل آسان حتی با اتومبیل شخصی دارد.

تعمیرآسان درصورت خرابی استخر با چسب مخصوص بدون نیاز به تخصص امکان پذیر است.





نکات نگهداری استخر بادی:

فقط از پمپ های اینتکس استفاده کرده چون پمپ های موجود در بازارکه دارای فشار بالایی هستند و به لایه های استخر آسیب می زنند.

استخر را طوری باد کنید که لایه های آن با فشار دست کمی فرو رود.

از صاف بودن سطح استخر برای نصب، اطمینان حاصل کنید.

سطح مورد نظرعاری ازهر گونه اشیای برنده و تیز باشد (پیشنهاد ما به شما، سطح را جارو کنید)





ESBK(1).jpg


استخر بادی کودک:

گروه دوم استخر بادی کودک است. این محصول مناسب برای آبتنی کودکان بوده که لایه های آن محکم و ساخته شده از PVC می باشد. دارای حجم و فضای کمی نسبت به دیگر استخرها است، که میتوان درتراس و حمام آن را نصب کرد. استخر کودک ارتفاع کمی دارد و شما میتوانید بدون نگرانی محیطی متنوع و شاد را برای کودک خود فراهم کنید. این محصول مانند یک وان بادی بزرگ است که در طرح ها و رنگهای گوناگون قابل دسترسی برای کودک شما می باشد.

نحوه نصب استخر بادی بسیار آسان است ومی توانید با پمپ، رینگ های آن را باد کنید، سپس آن را پر آب نمایید.

فقط توجه داشته باشید که بعد ازاستفاده آن را با شامپو شست و شو دهید و کاملاٌ خشک نمایید تا خراب نشود.

مزایای استخر بادی کودک:

کم هزینه، مناسب برای سنین پایین (خردسالان و کودکان)

قابل حمل و نقل آسان در اتومبیل شخصی شما

کم جا، قابل استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان





استخر بادی طرح دار:

گروه سوم از استخرها، استخر بادی طرح دار است. همان طور که از نام این محصول مشخص است، دارای طرح ها و رنگ های متنوع مانند حیوانات وگل و شخصیت های کارتونی میباشد.طرحهای موجود در آن جهت سایبان برای کودک استفاده می شود. نحوه نصب و نگهداری آن شبیه به استخر بادی کودک میباشد.





استخر بادی فواره ای مجموعه ای:

گروه چهارم از استخرهای بادی، فواره ای مجموعه ای است. مجموعه ای سرگرم کننده برای کودکان در رنگ ها و طرح های متنوع می باشد.این مجموعه دارای دو حوضچه و سرسره آبی، همراه با انواع اسباب بازی ها مانند عروسک و حلقه است. سایز و اندازه ی این محصول متفاوت است پس لزوما قبل از خرید در اندازه و سایز آن دقت فرمایید. این محصول دارای آبپاش ها میباشد که از طریق شلنگ رابط به استخر متصل میباشند و آب را به افراد داخل استخر می پاشد. استخر فواره ای مانند دیگر محصولات بوسیله پمپ باد میشود، نگهداری آن آسان است فقط در صورت عدم استفاده، آن را با شامپو شست و شو دهید و کاملا خشک کنید تا عمر آن طولانی تر شود.
 

sonweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2020
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
6
محل سکونت
tehran
یکی از تجهیزات مهم در نگهداری و نظافت استخر، جارو دستی استخر است.

مهمترین نقش در کیفیت ظاهری آب استخر وابسته به مقدار حذف مواد معلق در آب و نوع کارکرد سیستم های فیلتراسیون استخر می باشد. بعضی از ذرات و مواد معلق ، به دلیل وزن زیاد یا زمان زیاد در آب ته نشین خواهند شد اما برخی دیگر از این مواد بزرگ بوده و می توان آن را با توری مخصوص برداشت.

ذرات ریز مشکل عمده و اساسی ما هستند که معمولا در استخرهای رو باز باعث کدر شدن و کاهش بصری زیر آب می شوند. با راکد شدن آب استخر یا استفاده نکردن طولانی از استخر این ذرات ته نشین شده و آب را کدر می کنند بنابراین برای جمع آوری و رفع این مشکل از جاروی استخر استفاده می کنند .جاروی استخر وسیله ای است برای نظافت کف و در برخی از مدل ها حتی برای دیواره هم استفاده می شود.

انواع جاروی استخر
به صورت کلی این دستگاه ها در سه گروه دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک (جاروی رباتیک) تولید و مونتاژ می شوند و با توجه به نیاز مشتریان به آنها ارائه می شود.

جاروی دستی استخر
جارو های دستی استخر بنا به سفارش مشتری تولید و مونتاژ می شوند و بطور کلی در دو مدل به بازار عرضه می شوند

بدون فیلتر تصفیه
در این نوع از جاروی استخر آب داخل استخر توسط جارو کشیده اما دوباره به استخر باز گردانده نمی شود . بطور کلی زمانیکه جارو فیلتر نداشته باند آب استخر دور ریز شده و به فاضلاب ، باغچه و ... انتقال داده می شود .

دارای فیلتر تصفیه
این جارو ها دارای فیلتر های مدار بسته هستند یعنی فیلتر آب را به داخل کشیده و تصفیه میکند و مجدد به استخر باز می گرداند.
1-2.jpg
جاروی تمام اتوماتیک استخر (جاروی رباتیک)
جاروی تمام اتوماتیک استخر (جاروی رباتیک) دارای موتوری قوی (پمپ)، دارای بدنه ای سبک و قابل حمل می باشند و روی سطوح عمودی و افقی در کف و دیواره های استخر به صورت اتوماتیک حرکت می کنند بدون نیاز به اپراتور پاک سازی را انجام می دهند.

جاروی تمام اتوماتیک استخر (جاروی رباتیک) با مکش آب درون استخر آن را بوسیله فیلترهای کارتریج داخلی تصفیه می کند و دوباره به استخر باز می گرداند .

ویژگی جاروی تمام اتوماتیک استخر (جاروی رباتیک)
یکی از ویژگی های این جاروها کار کردن با ولتاژ 24V میباشد و هیچ نوع خطر برای شنا گر وجود ندارد.

برای آشنایی با نکات جارو دستی استخر می توانید به مجله ونداد تجهیز مراجعه کنید.
 

sonweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2020
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
6
محل سکونت
tehran
آشنایی با اسکیمر استخر
در این مقاله قصد داریم راجع به یکی از مهمترین تجهیزات استخر یعنی اسکیمر استخر نکاتی را بیان کنیم.

مکان قرارگیری اسکیر، بخش فوقانی دیوار استخر و جکوزی است. در اکثر استخرها، اسکیمر معمولا در داخل چاله‌ای که به کاسه استخر راه دارد و در معرض دید نیست قرار می گیرد. البته در استخرهای بالاتر از سطح زمین، استخرهای قابل حمل، و جکوزی‌ها، اسکیمر معمولا به صورت یک واحد مجزا و قابل حمل ساخته شده و در لبه استخر قرار می‌گیرد. در بعضی از جکوزی‌های قابل حمل نیز اسکیمر مجهز به یک فیلتر فشنگی است.

آب هدایت شده به داخل اسکیمر، از طریق لوله‌کشی وارد سیستم تصفیه و سیرکولاسیون استخر می‌گردد. سپس با انجام فرآیند گندزدایی و تصفیه، به استخر باز می‌گردد. در برخی موارد، آب هدایت شده به اسکمیر، جهت دور ریز به فاضلات منتقل می‌گردد.

امروزه در بسیاری از استخرها از اسکیمرها استفاده می‌شود. البته به طور ایده‌آل، اسکیمرها برای استخرهای خصوصی و کوچک که بار آنها کم است توصیه می‌شود.
ادامه مطلب در مجله تأسیساتی ونداد تجهیز ...
 

sonweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2020
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
6
محل سکونت
tehran
ویژگی های کلیدی در انتخاب بهترین جارو استخری اتوماتیک
ویژگی های کلیدی در انتخاب بهترین جارو استخری اتوماتیک عبارتند از:

  • وزن سبک
با اینکه اندازه و ابعاد جارو استخری اتوماتیک اهمیت چندانی ندارد، اما وزن نسبی آن ها مهم است. مطمئناً، هرچه استخر بزرگ ‌تر باشد، به جارو استخری اتوماتیک بزرگ تر و قدرتمند تری نیاز است اما نکته ای که باید در ظر داشته باشید این است که باید از توانایی بلند کردن و حمل و نقل آن به داخل و خارج استخر مطمئن شوید. طبیعی است که اگر جارو استخری اتوماتیک خریداری شده بیش از حد سنگین باشند، مراقبت، زمان و انرژی بیشتری را از شما می طلبد.

  • تایمر برنامه ریز
هدف اصلی و مهمترین کارکرد و مزیت جارو استخری اتوماتیک ، این است که روند نگهداری از استخر را آسان و راحت تر می کند. اگر قرار باشد که برای هر بار استفاده، بیرون رفته و آن را روشن کنید، کارایی و استفاده از آن بیهوده خواهد بود. یک جارو استخری اتوماتیک معمولاً به تایمرهای قابل ‌برنامه ‌ریزی مجهز است تا شما بتوانید آن را تنظیم کنید. فقط فراموش نکنید که ساکشن نیز نیاز به توجه و مراقب دارد، پس به صورت مرتب و دوره ای آن را نیز تمیز کنید.

خرید جارو استخری اتوماتیک - ونداد تجهیز


  • سنسورهای هدایت گر
یکی از معایب سیستم های هوشمند این است که ممکن است در برخی مکان ها و مسیرها به دام بیفتند. برخی از جاروهای استخری اتوماتیک، سیستم سنسورهدایت گری دارند که به آنها کمک می کنند تا از مسیرهایی که امکان گیر افتادن در آنها وجود دارد، اجتناب کنند.

  • دارا بودن چرخ های مناسب
اگر جارو استخری اتوماتیک شما نتواند به دور استخر بگردد، مطمئناً نخواهد توانست آن را تمیز کند. ما جارو استخری اتوماتیک را پیشنهاد می کنیم که از چهار چرخ متحرک و پهن ساخته ‌شده باشد. نکته مهم دیگر این است که جنس این چرخ ها لاستیک باشند نه پلاستیک تا مشکلی برای کیفیت عملکرد ساکشن به وجود نیاید و اختلالی در هدایت مسیر جارو استخری اتوماتیک در سطوح لغزنده و اطراف کناره‌ ها و گوشه ها ایجاد نشود.

  • طناب چرخان
متأسفانه، شما نمی ‌توانید از یک طناب حمایت کننده برای یک جارو استخری اتوماتیک صرف نظر کنید؛ چرا که در اطراف استخر شما حرکت می‌ کند و از دیواره های عمودی و حتی از پله‌ ها بالا می ‌رود. در نتیجه طناب به راحتی می‌ تواند درهم گره بخورد و ساکشن را از حرکت باز نگه دارد.
 
بالا