برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه اینترنتی تیک تاک

feemer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2018
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
3
سن
37
محل سکونت
جهرم
درباره فروشگاه اینترنتی تیک تاک
فروشگاه اینترنتی تیک تاک در سال 1394 با هدف فروش لوازم خانگی، الکترونیکی و هوشمند به صورت اینترنتی و غیر حضوری شروع به کار کرد. مهم ترین هدف این فروشگاه جلب رضایت مشتریان در شهرهای کوچک و بزرگ ایران عزیزمان و فرهنگ سازی خرید اینترنتی و اعتماد به این سیستم فروش میباشد. در حال حاظر، تیک تاک متشکل از کادر فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که مهمترین دغدغه آنها، ایجاد رضایت خاطر برای مشتریان عزیز میباشد. تیک تاک برای جلب مشتریان خود مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده است و شما خریداران عزیز میتوانید با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره و نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با امنیت بیشتری خرید خود را انجام دهید.



خرید اینترنتی و اهمیت آن
مهمترین مزیت و اهمیتی که میتوان برای خرید اینترنتی یادآور شد، خرید بدون نیاز به خارج شدن از منزل است. فروشگاه های اینترنتی موظف به ارائه مشخصات دقیق و کامل از هر محصول میباشند تا خریدار بتواند به طور کامل با محصول آشنا شود. ایجاد امکانات فروش به صورت اینترنتی، قابلیت عودت در 100 ساعت اول خرید و ارائه گارانتی از شرکتهای معتبر خدمات پس از فروش را میتوان به عنوان اصلی ترین مزایای این روش از خریداری دانست. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص نگهداری کالا در انبار، اختیارات قانونی و سیاستهای کلی فروشگاه های اینترنتی، امکان خریداری کالا به صورت حضوری وجود ندارد.



MOHHHTAVAVAAA.jpg




امنیت خاطر پرداخت با نماد اعتماد الکترونیکی
وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی از شرکتها اقدام به ارائه نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه هایی کرده است که تا به حال تخلفی در فروش و خدمات پس از فروش نداشته اند. همچنین این نماد به صورت دو ستاره تنها به سایت هایی ارائه میشود که دارای گواهی امنیت SSL میباشند. فروشگاه اینترنتی تیک تاک با توجه به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره مکانی امن برای خرید مجازی وسایل و کالای مختلف مورد نیاز میباشد.



سیاست های تیک تاک
مهمترین سیاست تیک تاک ایجاد رضایت از خرید اینترنتی برای ایرانیان سراسر کشور میباشد. همچنین شما میتوانید به صورت روزانه با وسایل و گروه های کالایی جدیدی که معرفی و ارائه میشوند آشنا شده و سبد کالایی مورد نیاز خود را گسترده تر کنید. مطمئنا خرید اینترنتی از تیک تاک تجربه ای شیرین خواهد بود که علاوه بر کاهش هزینه ها و صرفه جوئی در وقت، اطمینان شما را برای خرید محصولات اصلی جلب میکند. سعی ما همواره بر این بوده است تا با ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیزمان، نقش کوچکی در آسایش و راحتی آنها داشته باشیم. تیک تاک، ثانیه های آرامش.
 
بالا