برگزیده های پرشین تولز

minimarket

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
33
محل سکونت
tehran
فروشگاه اینترنتی مینی مارکت راه حلی امروزی‌تر برای خرید

مینی مارکت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خشکبار، با پایبندی به سه اصل کلیدی، ارائه محصولات ارگانیک و پاک، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا، مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تمام محصولات مینی مارکت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی به دست شما مصرف کننده محترم می رسد.

مینی مارکت یک فروشگاه اینترنتی در زمینه خشکبار می باشد که دارای تولید کننده های اختصاصی از چند نقطه ایران می باشد و مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده محصول، کالا را به دست مشتری می رساند.
همین امر سبب قیمت مناسب تمامی محصولات این فروشگاه می باشد.
رویه ارسال کالاهای ما بر این اساس می باشد که کالای سفارش داده شده توسط شما بصورت جداگانه و خاص از مبدا هر تولیدکننده برای شما ارسال خواهد شد.
برای مثال ممکن است در سبد کالای شما چند محصول مختلف موجود باشد که این چند محصول برای 2 تولید کننده باشند. پس 2 بسته از 2 نقطه ایران برای شما ارسال خواهد شد و ممکن است با توجه به فاصله شما از تولید کننده ها این کالا همزمان به دست شما نرسد.
مینی مارکت تمامی کالا های این فروشگاه را از نظر ارگانیک و پاک بودن تضمین می کند و به همین منظور 7 روز ضمانت بازگشت کالا را برای محصولات خود دارد.

درباره ما
 
بالا