برگزیده های پرشین تولز

E.I.G

Registered User
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2014
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
54
سن
31
محل سکونت
ارومیه - خیام
معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP : ایران جزء کشورهایی است که علی رغم برخورداری از خیل عظیم نیروی کار که قسمت بسیار بزرگی از آن را جوانان تحصیل کرده تشکیل می دهند و همچنین منابع عظیم خدادادی هنوز جزء کشورهای در حال توسعه محسوب می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران ، راهکار اساسی برای رفع معضل بیکاری که ایران با آن دست و پنجه نرم می کند ، ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک است. صنعت دام و طیور از جمله صنایعی است که ظرفیت بالایی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط دارد و جوانان می توانند با فعالیت در این زمینه برای خود اشتغال ایجاد کنند.


جوجه کشی از پرندگان زینتی و معمولی یک گزینه بسیار مناسب برای ایجاد کسب و کار و اشتغال محسوب می شود. پرندگان زینتی مانند کاسکو ، طوطی ، عروس هلندی و مرغ عشق با قیمت بسیار بالایی در بازار خرید و فروش می شوند و جوجه کشی و پرورش این پرندگان سودآوری قابل ملاحظه ای دارد. همچنین پرورش سایر طیور مانند بلدرچین ، غاز ، بوقلمون و دیگر پرندگان اهلی نیز از جمله روش هایی است که برای کسب درآمد توسط بسیاری از افراد انجام می شود.

Egg-incubator.jpg


برای کسب درآمد از جوجه کشی پرندگان زینتی باید از دستگاه جوجه کشی با کیفیت و دقیق استفاده کنید زیرا پرندگان زینتی و تخم های نطفه دار آن ها قیمت بسیار بالایی دارند و استفاده از دستگاه های جوجه کشی بی کیفیت می تواند منجر به از بین رفتن تخم ها و وارد شدن زیان سرسام آور اقتصادی به کسب و کار شما شود. همچنین به دلیل این که این پرندگان به تعداد دفعات کم و به صورت محدود تخم گذاری می کنند بهتر است از دستگاه های جوجه کشی خانگی استفاده کنید. اما اگر پرورش دهنده سایر پرندگان هستید و قصد دارید از تخم های نطفه دار این پرندگان با تعداد بالا جوجه کشی کنید ، بهتر است از دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP مفتخر است که با عرضه قدرتمندترین دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی که مطابق با استانداردهای ایران و اروپا ساخته می شوند ، در راستای اشتغال زایی شما هم میهنان گرامی قدم بر می دارد. در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP می توانید باکیفیت ترین دستگاه های جوجه کشی حرفه ای ، اتوماتیک و تمام اتوماتیک را با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.
اگرچه افزایش درجه دمای هوا در تابستان می تواند منجر به برخی عارضه ها مانند گرمازدگی در انسان شود اما استفاده از وسایل سرمایشی مناسب مانند آبسردکن و یخ سازهای باکیفیت می تواند تجربه یک تابستان دلچسب را به دنبال داشته باشد. همچنین با استفاده از این تجهیزات و وسائلی مانند یخ در بهشت و شربت سردکن می توانید تابستانی خاطره انگیز را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP مفتخر است که با عرضه جدیدترین و باکیفیت ترین آبسردکن و یخسازهای ساخت ایران و ترکیه در راستای رفاه شما هموطنان گرامی گام بر می دارد. آبسردکن ها و یخ سازهای ارائه شده در این وبسایت مطابق با جدیدترین استانداردهای ایران و اروپا ساخته می شوند و با توجه به این که ساخت محصولات خارجی عرضه شده در وبسیات مطابق با معیارهای وزارت بهداشت و درمان ایران است ، استفاده از آن ها برای مصرف کنندگان ایرانی بسیار مناسب می باشد.
آبسردکن های فانتزی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP تحت برند قدرتمند آزتک ترکیه هستند که با لیسانس ایتالیا ساخته می شوند. این آبسردکن های فانتزی به صورت دومنظوره و سه منظوره ساخته می شوند وعلاوه ب قابلیت تولید آب گرم و ولرم دارای یخچال و جالیوانی می باشند. آبسردکن های صنعتی ارائه شده در وبسایت نیز با مدل های یک شیر ، دو شیر ، سه شیر و چهار شیر ساخت کارخانه گروه صنعتی اسکندری هستند. با تماس با کارشناسان فروش EIG-SHOP می توانید انواع دیگر آبسردکن ها مانند آبسردکن های عمومی و مرکزی را سفارش دهید.
از دیگر محصولات سرمایشی پرکاربرد که EIG-SHOP عرضه می کند ، انواع یخ سازهای خانگی ، رستورانی ، کافی شاپی و فست فود و یخسازهای با ظرفیت بیشتر مانند کارخانه های یخ سازی هستند. با استفاده از این یخ سازها می توانید یخ مصرفی مورد نیاز منزل و محل کسب و کار خود را به راحتی تولید کنید. از این یخ سازها می توان در ورزشگاه ها و مطلب پرشکان نیز برای مراحل اولیه درمان مصدومیت ها استفاده کرد. مخزن ذخیره شیر ، یخ خرد کن ، شربت سردکن و یخ در بهشت از دیگر محصولات سرمایشی عرضه شده در EIG-SHOP هستند.
کلیه آبسردکن ها ، یخسازها و محصولات سرمایشی موجود در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری به فروش می رسند. این واحد تولیدی با 25 سال سابقه فعالیت در عرصه تولید و عرضه محصولات سرمایشی واحد برتر تولیدی شما غرب کشور به انتخاب خانه صنعت و اتاق بازرگاتی در سال 95 می باشد.

https://www.eig-shop.com/
 
بالا