برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه ساز ویرچو (راه اندازی فروشگاه اینترنتی)

v-i-r-t-u

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2013
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
16
فروشگاه ساز ویرچو

فروشگاه ساز ویرچو برندی آشنا و مطمئن از شرکت فناوری اطلاعات تاوریژ با ده سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی بیش از 500 فروشگاه اینترنتی و سیستم های اختصاصی میباشد. فروشگاه ساز ویرچو از امکانات خوب و کافی برای راه اندازی یک تجارت الکترونیکی قدرتمند برخوردار میباشد از جمله این امکانات میتوان به امکان ورود سریع و خروجی گیری محصولات با فرمت اکسل ، استفاده از تکنولوژي Ajax به اندازه کافی و در مکان های مناسب ، ماژول های پستی و بانکی و غیره اشاره کرد. فروشگاه ساز ویرچو علاوه بر امکانات سایر فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی را نیز بخوبی رعایت کرده است. قالب های عمومی زیبا و کاربر پسند به همراه امکان طراحی قالب های اختصاصی با ظاهر منحصربفرد با امکانات بروز و سفارشی از جمله این فاکتورها میباشد. بهینگی کامل برای موتورهای جستجوگر از عواملی است که در طراحی فروشگاه ساز به آن تاکید شده است. تمامی این موارد به همراه یک پشتیبانی قدرتمند و با حسن شهرت در میان مشتریان می تواند به شما این اطمینان را بدهد که با فروشگاه ساز ویرچو میتوانید از تجارت الکترونیک در فضایی متفاوت لذت ببرید !


طراحی قالب اختصاصی


فروشگاهی که از نظر ظاهری زیباتر و بامفهوم تر باشد بیشتر می تواند مشتری را برای خرید متقاعد کند. مشتری به هنگام مواجه شدن با یک فروشگاه اینترنتی در اولین نگاه به ظاهر آن توجه می کند و فروشگاهی که از نظر ظاهری برای مشتری جذابتر باشد بیشتر آنرا راضی می کند. در واقع در اولین نگاه مهمترین رکن یک سایت یا فروشگاه ظاهر آن می باشد البته در کنار ظاهری زیبا باید استفاده از آن هم راحت باشد یعنی مشتری اگر به دنبال کالا یا محصول خاصی می گردد بتواند به راحتی آنرا پیدا کرده و با چند کلیک سفارش دهد.
ترکیب رنگ مناسب با زمینه فعالیت فروشگاه، استفاده کردن از تصاویر مرتبط، استفاده کردن از منوهای مختلف در قالب فروشگاه، نمایش دادن کالاها و محصولات به شکلی مناسب، ایجاد قالبی که برای مشتری خسته کننده نباشد، متفاوت بودن قالب آن با فروشگاههای مشابه، رعایت کردن اصول روانشناسی رنگ در قالب، استفاده از اندازه Font مناسب، سبک بودن قالب فروشگاه، استاندارد بودن آن، سازگاری قالب فروشگاه با تمامی مرورگرها (تا در همه آنها به یک شکل مناسب دیده شود) از جمله مواردی است که باید در طراحی یک قالب برای فروشگاه رعایت شود. البته این موارد تمامی آن چیزی نیست که باید یک طراح قالب بداند ولی تقریبا اصلی ترین آنها است.


با رعایت کردن این موارد می توان قالبی طراحی کرد که از تمامی جهات مشتری را راضی کند و به هنگام مشاهده سایت از آن دلزده نشود و دفعات بعد با اشتیاق بیشتری دوباره به فروشگاه مراجعه کند تا خرید تازه ای را تجربه نماید.
اگر شما تمایل دارید که ظاهر فروشگاه شما متفاوت از فروشگاههای دیگر باشد و باتوجه به زمینه فعالیت فروشگاهتان قالبی برای آن طراحی شود گروه گرافیک پروژه Virtu قادر است جوابگوی نیازهای شما باشد و به شکل دلخواه شما با در نظر گرفتن تمامی موارد طراحی قالبی زیبا و بدون نقص برای فروشگاهتان تهیه نمایند. چون گروه گرافیک Virtu با کل سیستم آشنایی کامل دارند می توانند قالب مناسبتری برای شما طراحی نمایند. در صورت تمایل شما قالب طراحی شده فقط مختص فروشگاه شما خواهد بود یعنی این قالب در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد گرفت. بدین ترتیب فروشگاه شما متمایز خواهد بود و مانند هر سایت تجارت الکترونیک معتبری ظاهری زیبا مخصوص خود خواهد داشت.
روال طراحی قالب در شرکت تاوریژ بدین صورت می باشد که ابتدا طرح گرافیکی قالب توسط دپارتمان گرافیک، طراحی شده و جهت تایید و تبادل نظر به شما ارسال خواهد شد و مراحل تغییرات در قالب گرافیکی با دریافت نظرات شما انجام گرفته بعد از تاییدیه نهایی پیاده سازی خواهد شد.

نمونه فروشگاههای راه اندازی شده با قالب اختصاصی:

1- فروشگاه طرفه نگار
2-تی وی کالا tvkala.com
3- فروشگاه بانه ویترین
4- فروشگاه بانه بین
5- فروشگاه جی بیست
6- فروشگاه دیباذر
5- فروشگاه چمپکس
6- فروشگاه همراه برتر
7- فروشگاه معجره
9- فروشگاه پرند
10- فروشگاه تجارت الکترونیک ایران
11-دیجی باتو
12-فروشگاه هلو
و...

نسخه تجاری فروشگاه ساز ویرچو

با استفاده از نسخه ی تجاری فروشگاه ساز ویرچو، راه اندازی سریع یک فروشگاه اینترنتی زیبا و قابل اطمینان و ورود به عرصه تجارت الکترونیک در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید!


دموی قالب های فروشگاه ساز ویرچو

جهت مشاهده دمو بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

دموی قالب هفت

دموی قالب شش

دموی قالب پنج

سایر قالب ها

لیست نمونه کارها

لطفا جهت اطلاع از تعرفه ها با دپارتمان فروش پشتیبان انلاین ویرچو ارتباط برقرار نمائید یا با شماره تلفن شرکت تماس حاصل فرمایید.
 
بالا