برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه پرشین تولز

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
راه اندازی فروشگاه اینترنتی از اهداف بلند مدت پرشین تولز بوده است که با توجه به موانع سر راه آن زمان زیادی تا راه اندازی آن سپری شد. بالاخره پس از فراز و نشیبهای بسیار موفق به استارت پروژه فروشگاه شدیم.
فروشگاه پرشین تولز با هدف اولیه ارایه سخت افزار و تجهیزات شبکه فعالیت خود را از امروز آغاز می کند و با توجه به اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی که برای خود تعریف کرده است اقدام به عرضه محصولات دیگر و توسعه فعالیتهای خود خواهد کرد. اطلاعات مربوط به محصولات فعلی در حال تکمیل است. از طرفی امکان سفارش و ارسال محصول برای کاربران فراهم است.
با توجه به رویکرد جریانهای اجتماعی در وب، یکی از ویژگیهایی که در فروشگاه پرشین تولز مد نظر است، تعامل با کاربران و مشتریان آن است.
از آنجایی که اطلاعات مربوط به فروشگاه رو به تکمیل است، در مرحله اول فعالیت به منظور ایجاد انگیزه در کاربران و کمک به تکمیل اطلاعات محصولات، اقدام به راه اندازی یک فعالیت درآمد زا برای کاربران کرده است که جزئیات آن به شرح زیر است:

کاربران پس از مراجعه به فروشگاه لازم است ثبت نام کنند. سپس بر روی لینک فعال سازی که از طریق ایمیل برای آنها ارسال خواهد شد کلیک و اکانت خود را فعال کنند.
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
با توجه به پایان دوره آزمایشی فعالیت فروشگاه پرشین تولز، این فروشگاه به فعالیت خود پایان داد.
کلیه سفارشات ثبت شده برای کاربران ارسال شده است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا