برگزیده های پرشین تولز

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
Last edited:

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
photo_2017-08-01_01-19-46.jpg نیم ست استیل طلایی نگین دار بسیار زیبا

یکی از جذاب ترین طرحهای موجود در بازار نیم ست های زنانه طرحهایی هستند که دارای نگین های درخشان رنگی بسیار زیبا هستند.

نیم ست استیل طلایی نگین دار زنانه با داشتن نگین های صورتی رنگ و درخشانش یکی از محصولات شیک و مجلسی می باشد که می توانید آن را با لباسهای خود ست کنید و در مجالس از این محصول استفاده کنید . با خرید این محصول منحصر به فرد بودن خود را به رخ دیگران بکشید.

این محصول از جنس استیل درجه یک با کیفیت بوده و به هیچ عنوان باعث حساسیت پوستی نمی گردد. این نیم ست که از گردنبند و یک جفت گوشواره تشکیل شده بسیار زیبنده شمایی که قصد دارید از آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید خواهد بود و شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.فروش آنلاین بدلیجلات زرلوکس
 
Last edited:

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
معنای وجود انگشتر در هر انگشت
انگشتر یا حلقه نواری معمولا از جنس فلز است که برای تزیین و زیبایی دست از آن استفاده می شود که زنان و مردان و کودکان از آن استفاده می کنند . انگشتر به دست کردن سنتی پسندیده است که همواره مورد توجه پیامبر(ص) و ائمه (ع) بوده است.

شاید اطلاعات زیادی از معنای وجود انگشتر در هر انگشت نداشته باشیم و بیشتر این حلقه دوست داشتنی را به خاطر زیبایشان انتخاب می کنیم و به صورت سلیقه ای در یکی از انگشتان دست خود می اندازیم اما انداختن انگشتر در هر کدام از انگشتها معنا و مفهوم خاص دارد ولی برای دست راست و چپ از نظر مفهوم فرق زیادی نمی کند... ادامه مطلب در زرلوکس

فروش آنلاین بدلیجات وزیور آلات زرلوکس در فروشگاه زرلوکس
 

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
نیم ست دخترانه سنگی بین دختران جوان توانسته است جایگاه خاصی داشته باشد و برای افرادی که به دنبال یک نیم ست جدید و زیبا هستند انتخاب عالی و مناسب باشد.
DSC06125.jpg


مشخصات نیم ست دخترانه سنگی
این نیم ست که با طرح گل و پروانه طراحی شده است زیبایی خاصی به این محصول دوست داشتنی داده است.

این نیم ست از یک گردنبند و یک جفت کوشواره دکمه ای تشکیل شده است .

جنس این نیم ست از استیل با کیفیت می باشد که هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.

انواع نیم ست های جدید وشیک در فروشگاه بدلیجات و زیورآلات زرلوکس تهیه کنید.

http://zarluxe.ir
 

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
ست کردن دستبند هنریست که باید آموخت!

ست کردن دستبند
به خصوص در فلزات زرد رنگ می تواند یکی از بهترین ست ها برای خانمهای علاقه مند به بدلیجات و کلا جواهرات باشد. چرا که رنگ زرد بیشترین خودنمایی را در بین سایر رنگها برای شما به ارمغان می آورد.



دستبند محبوب ترین زیور آلات بانوان است، که معمولا به همراه انگشتر و ساعت در دست چپ یا راست استفاده می شود، توجه کنید که رنگ سایر بدلیجاتی که در کنار دستبند استفاده می کنید باهم هم خوانی داشته باشد، یکی به رنگ طلایی و دیگری به رنگ نقره ای اصلا جذابیت ندارد.



اگر از دستبندهای پهن استفاده می کنید به هیچ عنوان از ساعت استفاده نکنید چرا که این استایل کمی اغراق گونه به نظر می رسد و باعث می شود نه ساعت و نه دستبند شما بهتر دیده شود.



در انتخاب دستبند به شدت به قفل آن اهمیت دهید چرا که باعث می شود محکم در دستان شما بماند و بالا بلندی های زندگی آن را از دستان شما جدا نکند !



دستبند هایی که در سایت زرلوکس انتخاب می شود همه دارای قفل های محکم بوده و بدون نگرانی از آنها در مجالس و مهمانی ها و محل کار و ... استفاده نمایید.



ست دستبند و انگشتر
aries-tourmalated-quartz-lifestyle-2-1459255887-Jc60-full-width-inline-300x250.jpg


جزء ست هایی است که بسیار محبوبیت داشته و واقعا باعث زیبایی دستان شما چه خانم ها و چه آقایان می شود، توجه کنید که برای ست کردن دستبند و انگشتر می توانید از یک رنگ، یک جنس، یک شکل، و یا یک سنگ خاص استفاده کنید. معمولا ست انگشتر و دستبند را در دست راست می اندازند و یا اگر دوست دارید در دست چپ بیندازید مواظب باشید با ساعت و حلقه ی ازدواج، تداخل نداشته باشد.



فلزات هم رنگ را در کنار هم قرار دهید.
در ابتدای کار شاید ست کردن و میکس کردن انواع رنگ ها فلزات مختلف کمی سخت باشد اما با دیدن محصولات بیشتر در سایت و بررسی و کنار هم قرار دادن آنها کم کم توانایی ست کردن فلزات با رنگهای مختلف را فرا می گیرید.



همچنین سایزها و قطرهای مختلف با هم را امتحان کنید و از قرار دادن استایل های مختلف در کنار هم هراسی نداشته باشید.



از چند حلقه در یک دست استفاده کنید
اگر بتوانید چند حلقه را با چیدمان خوبی در کنار هم بچینید می تواند زیبای منحصر به فردی را به دستان شما دهد.این که از همه انگشتان هم استفاده کنید کار زیاد جالبی نیست. روی دو یا سه انگشت خود این کار را به صورت حلقه های پشت سر هم انجام دهید.



استفاده از انگشتر های بزرگ و برجسته باعث می شود توجه و دید را به سمت انگشتان خود بکشانید، همچنین باعث می شود در اینجا ناخن های شما بیشتر به چشم بیایند بنابراین سعی کنید به زیبایی ناخن ها و انگشتانتان اهمیت بیشتری دهید.همچنین حواستان به رنگ ناخن ها با بدلیجاتتان باشد و تا جایی که می توانید این دو را به هم نزدیک کنید.



دختر خانمهای نوجوانی که روی ناخن هایشان طراحی می کنند باید سعی کنند طرحهایی را انتخاب کنند که به طرح انگشترهای طرحدارشان نزدیک باشد و بین آنها تضاد وجود نداشته باشد و ریتم یکسانی داشته باشند.



ست النگو و انگشتر
استفاده از النگو در کنار انگشتر زیبایی و شکوه خاصی به دستان شما می بخشد.



اگر از النگو ظریف استفاده می کنید فقط یادتان باشد تعداد النگوهایتان بیشتر از ۶ عدد نباشد تا زیباتر به چشم بیاید.
images.jpg



دستبندهای پهن و ورقه ای نیز انتخاب خوبی برای ست کردن با انگشترها هستند به خصوص اگر قصد دارید با یک قطعه خاص و تک ، دستانتان به چشم بیایند برای این کار خوب است که لباس هایی بدون آستین یا با آستین های کوتاه بپوشید تا دست هایتان پیدا باشد.

جهت دیدن محصولات ما به سایت ما مراجعه نمایید
 
Last edited:

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
ساعت رومانتویی
photo_2017-08-29_21-17-31.jpg

ساعت رومانتویی با طراحی جدید و زیبا امروزه توانسته است به عنوان یک گردنی رومانتویی بین دختران جوان و نوجوان جایگاه خاصی پیدا کند .

طول زنجیر این آویز گردنی جدید ۸۰ سانتی متر می باشد و قطر ساعت ۳ سانتی متر می باشد .

این گردنبند رومانتویی را بر روی مانتوی خود قرار داده و تقریبا زیر سینه قرار می گیرد و از کنار روسری و یا شال نمایان می شود و می تواند به عنوان یک گردنبند ساعت تزئینی استفاده کرد که جلوه خاصی از خود نشان می دهد.

می تواند هدیه ای زیبا و جذاب برای دختر خانومهای خوش سلیقه و خوش ذوق باشد.

برای افرادی که دوست دارند خاص باشند.
انواع رومانتویی ساعت با طرحها و مدلهای متنوع را در فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات زرلوکس تهیه کنید.

http://zarluxe.ir
 

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88-%DB%8C-%D9%88%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpg


کادو ی ولنتاین و چند راهکار برای بهترین انتخاب
کادو ی ولنتاین شاید یکی از بهترین کادوها برای هدیه به کسی است که خیلی دوست دارید.درست است در فرهنگ ما ایرانیان روز سپندارمذگان یا همان عشاق ایرانی در واقع روزی برای ابراز عشق و علاقه به کسی است که دوستش دارید اما متاسفانه مردم ما هم همانند سایر کشورها این روز را برای ابراز عشق و علاقه به کسی که عاشقانه دوستش دارند انتخاب کردند.

بر خلاف باور عمومی که همه فکر می کنند روز ولنتاین برای دختر و پسرهای مجرد است که با هم دوست هستند باید عرض کنم این روز مختص متاهلین هم هست چرا که عشق و علاقه واقعی بعد از سالها در کنار هم بودن و شناخت کامل از هم بوجود می آید منظور بنده این نیست که رابطه و علاقه و دوستی در دوران مجردی پوشالی است نه ابدا اما این روز هم مختص همه کسانی است که به هم علاقه دارند و هیچ محدودیتی در سن و سال وجود ندارد.

حال در ادامه به شما چند راهکار خوب برای انتخاب بهترین کادو ی ولنتاین از بین محصولات بدلیجات و زیورآلات را ارائه می دهیم تا بتوانید کادویی زیبا را برای روز ولنتاین انتخاب نمایید.
ادامه مطلب
https://goo.gl/JirPdY
 

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
ست گردنبند و دستبند از جنس عالی و با کیفیت و همچنین ضد حساسیت در طرحها و مدلهای متنوع و جدید که براحتی می توانید از فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات زرلوکس تهیه نمایید.
Necklace-Set-and-Mens-Bracelet.jpg

این ست از یک گردنبند و دستبند تشکیل شده که در فروشگاه زرلوکس می توانید ست طلایی و یا ست نقره ای را با توجه به سلیقه فردی خودتان یا فرد مورد علاقه تان تهیه نمایید.
http://zarluxe.ir
 

zarluxe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
گلستان
Last edited:
بالا