برگزیده های پرشین تولز

فروش آیفون ۵ ساخته شده از طلای ۲۶ عیار

Microsoft Corporation

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2012
نوشته‌ها
3,230
لایک‌ها
310
محل سکونت
Dubai
iphone-5-black-diamond-10-million-pounds-010.jpg


این عکس که میبیند واقعا این شاهکار رو نشون میده یک عدد آیفون ساخته شده از طلای خالص موجود هست که بسیار زیبا و پرستیژ هست
قیمت هم 15 میلیون
برای دیدن عکسها و مشخصات بیشتر کلیک کنید...
 

darvish.m

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
463
لایک‌ها
160
آیفون ۵ با طلا و الماس ۱۵٫۳ میلیون دلار ارزش گذاری شد

Stuart Hughes جواهر ساز لیورپولی که پیش از این با قطعات الماس آیفون ۴ را ساخته بود و پس از آن مک بوک را از جنس پلاتین و آیپد ۲ را از طلا ساخت، حالا آیفون ۵ را با قطعات الماس و طلا ساخته است و با این کار گرانقیمت ترین تلفن همراه دنیا را بوجود آورده است.

بر اساس گزارش منتشر شده، فرایند ساخت کاملا به صورت دستی و ۹ هفته به طول انجامید، لایه خارجی این تلفن همراه هوشمند از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و دکمه Home این تلفن همراه با الماس سیاه ۲۶ عیاری زینت بخشیده شده است. لوگوی اپل و گوشه های این تلفن همراه هوشمند از الماس سفید ساخته شده است و کل دستگاه با ۶۰۰ سنگ قیمتی پوشش داده شده است که ۵۳ عدد از آن در لوگوی اپل با رنگ سیاه بکار رفته است. گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان به سفارش یک تاجر چینی که صاحب الماس های سیاه و سفید است ساحته شده است.

این تلفن همراه لوکس به قیمت ۱۰ میلیون یورو معادل ۱۵٫۳ میلیون دلار قیمت گذاری شده است،‌ در عین حال نسخه ساده تر این تلفن همراه هوشمند از جنس طلا نیز در بازار وجود دارد که به قیمت ۳۳/۸۰۰ دلار به فروش می رسد.


آیفون ۵ از طلا و الماس

لوگوی آیفون و گوشه ها از الماس ساخته شده است

گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان


منبع: Hitech.mail

ترجمه و ویراستاری پارسی: بازارمازار
 
بالا