برگزیده های پرشین تولز

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
با سلام
پس از 4 سال فعالیت (از سال 91) در زمینه ی فروش بازی های PC روی هارد، بنا به درخواست دوستان گرامی تصمیم گرفیتیم که امکان فروش بازی های کنسول نسل جدید روی هارد و همچنین دیسک را برای شما عزیزان فراهم کنیم.


لیست بازی ها در زیر همین پس آمده است.



توضیحات:
1) دوستان عزیز دقت فرمایید که کنسول PS4 هنوز کرک نشده است. به بیانی دیگر هنوز این کنسول کپی خور نشده است. بنابراین بازی هایی که گروه ما در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، تنها دیتای بازی می باشد. برای اجرای بازی ها روی کنسول خودتان، بایستی CD Key بازی تهیه گردد و یا اینکه از اکانت های شیرینگ استفاده نمایید.
2) دیتای کلیه ی بازی ها ریجن 1 می باشد. برای اجرای بازی ها به وسیله ی این دیتاها، بایستی حتما اکانت شما نیز ریجن 1 باشد. اما کنسول شما برای هر ریجنی باشد، می توانید بازی ها را اجرا نمایید.
3) برای نحوه ی انتقال دیتای بازی ها از هارد اکسترنال یا هارد سیستم، به لینک آموزشی ای که در پست های بعدی قرار داده می شود مراجعه نمایید.

توضیحات و شرایط معامله
-دوستانی که ساکن شهر های تهران یا کرج هستند می توانند هارد خود را حضوری تحویل دهند تا دیتاهای درخواستی آن ها بر روی هاردشان کپی گردد.
-برای تحویل هارد به صورت حضوری و یا ارسال با پست، با شماره تماسی که در انتهای این پست قرار داده ام ارتباط برقرار کنید تا آدرس برایتان ارسال گردد.
-امکان انتخاب بازی ها برای مشتری وجود دارد. مشتری می تواند پس از انتخاب بازی های خود از لیست ، لیست نهایی را تحویل بنده داده تا بازی های درخواستی روی هارد کپی گردد. دوستان ساکن شهر های دیگر نیز می توانند با ارسال هارد خود از طریق پست و یا ترمینال های مسافربری (پس از ایجاد هماهنگی های مربوطه) دیتاهای درخواستی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که هزینه های ارسال پست بر عهده ی مشتری می باشد
همچنین امکان خرید هارد توسط خود بنده و ریختن بازی های درخواستی و ارسال آن نیز وجود دارد. در صورت تمایل با شماره ی تماسی که در زیر آمده است تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم انجام گردد.
-امکان کپی بازی ها هم بر روی هارد های اینترنال و هم بر روی هارد های اکسترنال وجود دارد.





اعتماد سازی:
برخی از دوستان به حق پرسش هایی را در زمینه اعتماد سازی مطرح می کنند. اینکه چطور می توان به شما اعتماد کرد که در حین معامله هاردی را که در اختیار شما می گذاریم را در نهایت به ما بازگردانید.
اینجانب در سایت پرشین تولز به نشانی www.persiantools.com با آیدی kavehmj فروشنده معتبر می باشم. این بدین معنا است که اطلاعات شخصی من نظیر کپی کارت ملی و آدرس محل سکونت در اختیار مدیران این سایت می باشد. در صورتی که بنده در حین معامله خلافی مرتکب شدم ، مالباخته می تواند با دریافت این اطلاعات لازم از این سایت ، اقدام به شکایت از من بنماید.
همچنین اگر هارد رو حضوری تحویل بدهید ، بنده رسیدی به مشتری خواهم داد که در آن اعلام کرده ام که هارد رو از شما تحویل گرفتم. در صورت بازنگرداندن هارد ، با این رسید می تونید شکایت کنید.
اگر هم مشتری هارد را با پست بفرستد ، خود شرکت پست که این رسید ها را در اختیار دارد. من وقتی هارد شما رو از مامور پست گرفتم ، باید جایی رو امضا کنم که بنا بر آن مرسوله ی پستی را دریافت کرده ام. اگه هارد را باز نگرداندم مشتری می تواند با شکایت کردن و مراجعه به شرکت پست ، این رسید ها رو که مدارک لازم هستند تهیه کنید و مال خود را بازپس بگیرد.






قیمت ها

کپی روی هارد، هر گیگ 100 تومان

کپی روی DVD: هر دیسک 1،500 تومان







لیست بازی ها

برای دریافت انواع لیست بازی ها، از لینک زیر استفاده نمایید:

http://www.parsgig.com/kamoj90/Hard

و همچنین می توانید به کانال تلگرام اطلاع رسانی ما که در زیر آدرس آن آمده است بپیوندید.



راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 9784543-0930
آیدی تلگرام: @Kamoj90
ایمیل: [email protected]
کانال تلگرام: Telegram.me/Game2Hard
پیج اینستاگرام: @Game2Hards




کانال تلگرام:

برای پیوستن به کانال، لینک زیر را با استفاده از تلگرام باز کرده و سپس با لمس گزینه ی JOIN، به کانال بپیوندید.

telegram.me/Game2Hard

در این کانال اخبار بازی های اضافه شده به همراه آخرین لیست به روز بازی موجود می باشد.
 
Last edited:

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
چرا خرید بازی روی هارد؟


خرید بازی بر روی هارد مزایای بسیار عمده ای دارد. در زیر تنها به بیان چند نمونه از آن ها می پردازیم:
1) بزرگ ترین مزیت خرید بازی بر روی هارد، کاهش قابل ملاحظه ی هزینه ی خرید بازی ها می باشد. امروزه با توجه به افزایش حجم بازی های جدید، خرید تنها دو بازی بر روی دیسک های دی وی دی هزینه ای بیش از 20 هزار تومان را برای
خریدار در پی دارد. اما با خرید بازی روی هارد از گروه ما، این مقدار هزینه بیش از 80 درصد کاهش می یابد.
بله درست خواندید. خرید بازی روی هارد، بیش از 80 درصد هزینه ی خرید بازی شما را کاهش می دهد.


بگذارید با یک مثال برایتان توضیح دهیم.
به عنوان مثال، مشتری ای تعدادی بازی می خواهد. حجم این تعداد بازی بر روی هارد، 500 گیگ خواهد شد. با توجه به تعرفه های موجود، هزینه ی کپی این مقدار دیتا بر روی هارد، فقط 50،000 تومان خواهد شد.


اما اگر مشتری بخواهد این مقدار دیتا را بر روی دی وی دی خریداری نماید، چقدر بایستی هزینه نماید؟
با توجه به آنکه هر پارت بازی PS4 حجمی در حدود 4.1 گیگابایت می باشد، 500 گیگ دیتا حداقل به این مقدار دیسک احتیاج خواهد داشت:
500/4.1 = 122
و این در حالی است که تمامی دیسک های بازی ها پر باشد. در صورتی که برای هر بازی، دیسک آخر به صورت تمام ظرفیت پر نمی شود. به عنوان مثال برای یک بازی با حجم 43 گیگابایت، 10 عدد از دیسک های بازی به صورت تمام ظرفیت
خواهند بود ( 41 = 4.1*10) و دیسک آخر دارای 2 گیگابایت دیتا خواهد بود. طبق آماری که گروه ما در این زمینه گرفته است، معمولا تعداد دیسک ها به مقدار بیست درصد افزایش می یابد. (146 = 122*1.2)
بنابراین برای 500 گیگ بازی، به حدود 146 دیسک نیاز خواهد بود.
امروزه برای هر بازی، ارزان ترین قیمتی که می توان پیدا کرد، مقدار 2000 تومان به ازای هر دیسک می باشد. بنابراین مقدار هزینه ی این مقدار دیسک حداقل برابر خواهد بود با: ( 292،000 = 2000*146)




در نتیجه:
هزینه ی خرید 500 گیگ بازی بر روی هارد = 50 هزار تومان
هزینه ی خرید 500 گیگ بازی بر روی دیسک = حداقل 292 هزار تومان!




همانطوری که مشاهده می کنید، خرید بازی بر روی هارد حدود 82 درصد هزینه ی خرید را کاهش داده است. و این یعنی مشتری در این حالت مقدار 216،000 تومان کم تر هزینه کرده است. رقم کمی نیست.
به علاوه حداقل این مقدار در خرید بازی صرفه جویی شده است. زیرا اکثرا بازی ها دارای قیمت 2500 تومان به ازای هر دیسک می باشند. با دیسکی 2500 تومان چقدر به نفع مشتری می شود؟ حدود 280365 هزار تومان!!


این فقط برای 500 گیگ بازی بود.


از مزایای دیگری که می توان برشمرد:
2) کپی سریع تر و بسیار پرسرعت تر بازی ها از روی هارد، نسبت DVD
3) عدم دشواری های مربوط به نگهداری دی وی دی (اشغال فضای فیزیکی، لزوم نگهداری دیسک DVD در محیطی به دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت و...)
4) پایداری بسیار طولانی تر دیتا بر روی هارد. در صورتی که عمر دیسک های DVD بسیار کم تر از عمر یک هارد می باشد.
 

owl.city

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,604
لایک‌ها
545
سلام حجم کل بازی چند گیگ؟
 

SiavashFunWeb

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
28
سلام
دیتای نسخه هکی ps4 رو اگر دارین
لیست بفرستین
 
بالا