برگزیده های پرشین تولز

فروش دستگاه حضور و غیاب

sepidsystem

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
30
شرکت توسعه فناوری سپید سیستم شریف
در سال 1389 و در تهران، با هدف حضور موثر در صنعت انفورماتیك و در حوزه سیستم های کنترل تردد و حضور و غیاب و اتوماسیون اداری در کشور تاسیس گردید.

از آغاز، تمرکز سپید سیستم بر طراحی، تولید و ارائه خدمات در حوزه نرم افزار و سخت افزار سیستم های کنترل تردد و حضور و غیاب به شرکتها و سازمانها و بانك ها و موسسات مالی و اعتباری بوده است. هدف اولیه ما ارائه سامانه های کنترل تردد و حضور و غیاب و و در بعد گسترده تر، ارائه راه حل های جامع کنترل تردد در سیستم های امنیتی و پیچیده با استفاده از فن آوری اطلاعات برای سازمانها و شرکت های مخاطب است.

با بهره گیری از نیروهای خبره و سیاستگذاری پویا، سپید سیستم همواره تلاش نموده به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه امنیت و بیومتریك در فن آوری اطلاعات شناخته شود. صدها سازمان و شرکت و بانك که سپید سیستم را به این منظور انتخاب نموده اند، موید موفقیت ما در این امر است و ده ها نفر از متخصصین کشور که سپید سیستم را به عنوان محل کار خود انتخاب نموده اند، تضمین ما برای حرکت به سمت آینده ای روشن برای مشتریان و همكاران ما است.

شرکت سپید سیستم در حال حاضر شریك تجاری شرکت Suprema کره جنوبی در زمینه سیستم های حضور و غیاب و کنترل تردد و اسكنر های اثرانگشت می باشد و محصولات کنترل تردد و حضور و غیاب را ارائه می نماید .

شرکت Gantner اتریش که از پیشروان صنعت RFID ،سیستم های کنترل تردد و راه حل های جامع کنترل تردد در دنیا می باشد ، از بهترین شرکای تجاری این شرکت می باشد.در کنار تمامی افتخارات، اخذ نمایندگی انحصاری اسکنر های شرکت Dermalog آلمان در کشور ایران ، برگ زرینی دیگر به مجموعه فعالیت های سازنده این شرکت اضافه نموده است.



می توان از بزرگترین مشتریان این شرکت مجوعه های ذیل را نام برد :


مشتریــــــــان
بانکها و موسسات مالی و اعتباری


Moshtariannew.jpg


مراکز و ارگانهای دولتی
Moshtarian0301.jpg



جهت خرید محصولات با شماره تلفن های شرکت در ارتباط باشید.
28124 021
داخلی 160
میلادی
 
Last edited:
بالا