برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت اخبار تکنولوژی با الکسای خوب

miladlotfi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
0
وبسایت دیجی شو به آدرس digisho.ir با بیش از 1400 پست تخصصی، ورودی گوگل خوب، الکسای 10000 ایران(تا ماه های قبل به 6000 هم رسید) به فروش می رسد. به علت عدم فعالیت در ماه اخیر الکسا افت کرده است که با شروع مجدد فعالیت به رتبه بالا باز می گردد. طراحی لوگو و سایت اختصاصی صورت گرفته و کاربر پسند می باشد. همراه با سایت اینستاگرام، کانال تلگرام، توییتر، لینکدین و فیسبوک هم تقدیم می شود که در همگی پست ها ثبت شده است. بازدید روزانه در زمان فعالیت تا 4000 آی پی روزانه بوده است و در حال حاضر بین 1500 تا 2000 می باشد. ورودی گوگل مناسب است و با کلمات کلیدی مانند "اسنپ و تپسی" و "لایو" وبسایت در رتبه اول می باشد. امکان همکاری با شرکت های اسنپ و تپسی جهت تبلیغات و بازگشت هزینه وبسایت خریداری شده نیز وجود خواهد داشت. بیش از 2 میلیون تومان هزینه تبلیغات وبسایت شده که جهت تبلیغات با شرکت anetwork همکاری صورت گرفته است. فعالیت وبسایت دیجی شو از تابستان 95 آغاز شده است و تا کنون بیش از 1000 دیدگاه توسط کاربران در وبسایت ثبت شده است.
دوستانی که مایل به فعالیت در این زمینه هستند، با توجه به دامنه زیبا و مرتبط، بازدید کننده ثابت و سابقه کار سایت، این وبسایت گزینه بسیار مناسبی جهت ادامه کار و سرمایه گذاری می باشد.
به علت عجله در فروش و سرمایه گذاری در پروژه ای دیگر وبسایت با قیمت پایه 2 میلیون تومان به فروش می رسد. لطفا پیشنهاد های خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید.
 
بالا