برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت دانلود نرم افزار

programmer1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
...
 
Last edited:

Mostafa313

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
638
آفرین داری.
 

programmer1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
خریدار نداریم؟
بیشتر از فروش سایت، هدر نرفتن زحماتم مهمه. من قبل از این پروژه، چند تا پروژه دیگه هم به خاطر حساسیتهای کیفی که دارم به فنا دادم. منتهی این پروژه رو خیلی خوب روش کار کردم و زحمت زیادی براش کشیدم، یه جورایی وابستگی بهش پیدا کردم و الان همینجوری بزارم کنار حیفه.
جهت اطلاع اون دسته از عزیزانی که تماس میگیرن و در مورد کراولر سوال میکنند که چطور کار میکنه همینجا به صورت کامل توضیح میدم تا باقی دوستان هم در جریان باشند:
ببینید این موضوع که شما یه برنامه بنویسید اتوماتیک نسخه جدید برنامه ها و بازی ها رو چک کنه و توی سرور قرار بده خودتون هم هیچ کاری نکنید کلا از ذهنتون بیرون کنید. من خودم 6 ساله برنامه نویسی دات نت کار میکنم. این کار نهایتش با کلی دردسر فنی و مشکلات عدیده برای برنامه رایگان گوگل پلی قابل انجام هست ولی خب فایده ای نداره چرا؟ چون همه کاربرا دنبال نسخه پولی برنامه ها هستند که منبع دانلودش سایتهای کرک و وارز هستند. یه منبع وارز خوب هم نداریم که 90 درصد نسخه جدید برنامه های پولی رو از اونجا دانلود کنید. یه بار میبینی این سایت فلان برنامه رو سریعتر از دیگری بروز میکنه، دفعه بعدی اون یکی سایت. اینکه شما یه برنامه بنویسی همه این سایتها رو چک کنه یعنی وابستگی به ساختار محتوایی چند ده وبسایت مختلف که فوق العاده تعداد خطاها رو افزایش میده. گذشته از این بسیاری از بازی ها دیتای سنگین دارن که به صورت rar هستند و شما برای وبسایت خودتون بایستی اکسترکت کنید، اسم منبع رو حذف و با نام خودتون جایگزین کنید و ... که این موضوعات هم با کدنویسی صلاح نیست انجام بدید به دلیل همون موضوع عدم قطعیت که گفتم. بعضی از دوستان play.p30dwonload رو مثال میزنند. این سایت هنر نکرده، برنامه های رایگان گوگل پلی رو برای دانلود گذاشته. من نسخه ویندوزی اش رو قبلا نوشتم ولی فایده ای نداره. اگه نسخه رایگان بخواهیم میریم از مارکتهای داخلی و خود گوگل پلی میگیریم.

با توجه به این مشکلات تنها و تنها و تنها راه حلی که به ذهنم رسید اطلاع رسانی آپدیت جدید برنامه ها از طریق ایمیله. یه برنامه نوشتم که کلا 500 خطه، کارش چیه؟ شما هر برنامه ای که توی سایتتون میزارید لینکهای منبعش رو هم به برنامه معرفی میکنید. مثلا برای کلین مستر، 5 تا سایت منبع بهش میدید، تو هر لینکی ورژن تغییر کرد بهتون اطلاع میده. اکثر وبسایتها با بررسی تایتل میشه تغییرات رو فهمید. یه سری موارد معدود مثل گوگل پلی هم هستند که با بررسی تاریخ پابلیش برنامه میشه متوجه شد. این موارد معدود رو با یک خط کد میشه به برنامه اضافه کرد. از اونجایی که تمامی این لینکها بایستی سورس صفحه اش دانلود بشه ترافیک زیادی مصرف میشه و به همین دلیل بهتره روی یک vps اجرا بشه که ترافیکش خیلی زیاده (تقریبا نامحدود). برای ما که حدود 800 تا لینک داشتیم، هر دو ساعت چک میکرد که طی شبانه روز حدود 400 مگ مصرف پهنای باند داشت. ضمنا همون 500 خط به صورت هوشمندانه ای نوشته شده تا وبسایتهای ضعیف به دلیل مصرف منابع زیاد شما رو بلاک نکنند. یعنی به صورت رندم در ساعات خاصی چک میشه. و همچنین برنامه به صورت موازی کار میکنه. یعنی هر بار چند ده تا لینک با همدیگه چک میکنه. در انتهای بررسی لینکهایی که خطا داشته باشه به اطلاعتون میرسه و لینکهای آپدیت شده هم گزارش میشه. این موضوع تقریبا خیال ما رو از بابت بروزرسانی راحت کرده بود. یعنی اگر بازه زمانی چک کردن رو بزارید رو نیم ساعت و واقعا هم کار کنید. از تمامی وبسایتهای داخلی حتی فارسروید سرعت آپدیت بالاتری دارید.

من زیاد اینجا سر نمیزنم. دوستان هر کسی خواست کراولر رو هم میتونم به صورت جدا بفروشم. ایمیل بزنید. ولی توصیه میکنم سایت رو هم بخرید چون پیشرفت خوبی داشته.
موفق باشید.
 
بالا