برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت درسی و آموزشی ( **** جدید آموزشی)

alirezanezam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
43
سلام خدمت دوستان
قرار شده که یکی از دوستان ( صاحب سایت ) به خاطر اینکه مشغله زیاد دارند سایت زیر با جزئیات که نوشتیم رو برای فروش بزارن البته اگر خریدار با قیمت مناسب و در حد سایت وجود داشته باشه.
گفت شد که در این انجمن قرار داده بشه که اگر خریداری هستش اعلام کنه
سایت درسی تی وی یا به آدرس www.tvya.ir که حدودا یک سال و خورده ای هست از راه اندازیش میگیزره
همینطور که میبینید به طور کلی دامین رند ؛ خوانا و همچنین قابلیت برند سازی رو داره حتی میتونید کار رو از سایت درسی به سایت جامعتری گسترش بدید .
همچنین کلی کاور - پوستر - جلد فایل های پی دی اف - تبلیغات مخصوص شبکه های اجتماعی مثل اینستا و تلگرام و... برای تی وی یا توسط گرافیست اجرا و آماده شده .
همانطور که میدونید سایت های درسی با توجه به تعطیلی مدارس و پایان یافتن کنکور الان مقدار بازدیداشون کم شده و تا اواخر شهریور بازدیدهای مثل روزهای سال تحصیلی ندارند.
رتبه الکسا این سایت در زمان سال تحصیلی و برگزاری امتحانات به 2 هزار ایران رسیده که البته با توجه به افت همه گیر سایت های درسی الان افت داشته که از نمودار خود سایت الکسا میشه فهمید این موضوع رو .
این سایت دارای بیش از 100 مطلب که بیش از 95 درصدشون کاملا اختصاصی و کم نظیر در سطح وب هستند آماده شده که همه مطالب دارای سئو بندی مناسب و همچنین کاور یا تصویر گرافیکی اختصاصی و جالب هستند.
این سایت درآمد زایی هم داشته
همچنین یک کانال مخصوص به ادرس @tvya_ir از این سایت وجود داره که اردیبهشت 97 تعداد اعضاش تقریبا به 9 هزار نفر رسید ولی با توجه به اینکه تلگرام فیلتر شد و البته کانال هم چند روز بعد دیگه فعالیتی نداشته الان یکم ریزش داشته.
در صورتی که با توضیحات داده شده تمایل به خرید این سایت دارید
و برای دریافت اطلاعات بیشتر ( آمار - درآمد و ... ) به ای دی زیر در تلگرام پیام دهید .
@tvyafa
باتشکر
*پ . ن : لطفا فقط به ای دی زیر پیام بدید برای ارتباط مستقیم با فروشنده
اگرم تلگرام در دسترستون نیست میتونید به ایمیل سایت پیام بدید = [email protected]
 

reza.rahnama

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 فوریه 2018
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
4
سن
27
سلام لطفا میزان درآمد سایت رو بفرمایید
 
بالا