برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت فروشگاهی با حوزه فعالیت هدیه

adpla

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2019
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
با سلام خدمت دوستان
قصد فروش یک سایت فروشگاهی رو دارم با حوزه فعالیت تابلوها و طرح های هنری و هدیه.
به آدرس yun.ir/o0owe9
متأسفانه به دلیل کار روی پروژه های دیگه فرصت کافی برای رسیدن بهش و بازاریابی و ... رو ندارم وگرنه محصولات کاملا اختصاصی هست و با تلاش مناسب خیلی زود به مشتری و سوددهی خواهد رسید. به خاطر عدم فرصت برای بازاریابی کلا فقط دو تا سفارش انجام شده.
برای طراحی تک تک محصولات کلی زحمت کشیده شده.
فایل طراحی ها هم به طور کامل در اختیار خریدار قرار می گیره که می تونه موقع طراحی کار سفارشی بهتون کمک کنه.
هم امکان فروش فایل طراحی ها هست هم امکان فروش فیزیکی شون.
سایت نسخه انگلیسی هم داره به نشانی yun.ir/pira75 که اگه امکان جذب مشتری خارجی هم داشته باشید خیلی راحت درآمد دلاری کسب می کنید. البته نسخه انگلیسی با نسخه فارسی متفاوت هست و می تونید بعد از ثبت سفارش با مشتری خارجی تون تماس بگیرید و مثلا از طریق وب مانی یا یک پی و ... وجه رو دریافت کنید.
فرصت مناسبی هست برای کار در حوزه فروشگاه های آنلاین و کسب درآمد ریالی و دلاری برای کسانی که وقت کافی داشته باشن
قیمت: دو میلیون تومان
سوالی بود بفرمایید در خدمتم
 

adpla

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2019
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
دوستان گرامی. اگر پیشنهادی برای قیمت دارید خصوصی ارسال بفرمایید. چون خودم فرصت ندارم کار کنم ظرف چند روز آینده به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد.
توجه داشته باشید بنده تو همین یک ماه صرفا پنج شش تا مشتری تابلوی فیزیکی می خواستن که بنده چون فرصت نداشتم برای چاپ و ارسال و غیره صرفا می تونستم فایل طراحی رو بفروشم. الآن هم سایت در همین وضعیته. ولی خریدار سایت می تونه تابلوی فیزیکی رو ارسال کنه و مشتری جذب کنه.
البته لطفا قیمت های خیلی عجیب و غریب ندین مشخصه سایت و طرح ها روشون کار شده. به هرحال کسی که واقعا می خواد کار رو ادامه بده بنده در خدمتم و با قیمت معقول کنار میام.
ممنون.
 

adpla

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2019
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
دوستان، سایت هنوز فروخته نشده. سایت با طراحی و کدنویسی اختصاصی برای صفحات مربوط به پخش صداها بروزرسانی شده. مشتری ها افزایش پیدا کرده ولی به دلیل نداشتن فرصت کافی فروخته خواهد شد. طی این مدت فروش از طریق درج آگهی در سایت های نیازمندی و همینطور همکاری با فروشگاه های فیزیکی بوده که طبیعتا به بازاریابی خود شما بستگی داره. قیمت پیشنهادی صرفا با توجه به کدنویسی اختصاصی و طرح ها سه و نیم میلیون تومان. با خریدار واقعی که بخواد کار رو واقعا ادامه بده کنار میایم.
 
Last edited:
بالا