برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت مشاوره آنلاین ( پلتفرم نوبت دهی و اطلاع رسانی) با بهترین قیمت

testabzar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2021
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران- لاله زار

اولین و بزرگترین پلتفرم اختصاصی مشاوره آنلاین کشور


پلتفرم مشاوره آنلاین الو مشاور به صورت اختصاصی برای بحث نوبت دهی و انجام مشاوره های آنلاین طراحی و را اندازی شده که نسخه دموی این پلتفرم در لینک زیر قابل مشاهده است.​
این پلتفرم با مشاوره چند دکتر رواشناس و چند کارشناس دادگستری ایجاد و راه اندازی شده است که با UI و UX اختصاصی با کار آمدی 100 درصدی برای متقضیان قابل اجرا است. زبان برنامه نویسی php خام است و کاملا قابلیت اختصاصی سازی دارد. UI به صورت اختصاصی طراحی و اجرا میشود و سئوی فنی این وب سایت به صورت کاملا استاندارد و تخصصی پیاده سازی میشود.
102.jpg

خدمات اختصاصی قابل عرضه بهمراه پلتفرم اختصاصی مشاوره آنلاین​

با خرید این پلتفرم شما میتوانید از خدمات سئو پلتفرم مشاوره آنلاین که توسط مدیر و مشاور سئوی وب سایتهای مطرحی همچون رسپینا ، جواهری بینا ، خبر فوری ، بهروز و.... بهره مند شوید و رتبه های برتر گوگل را از آن خود کنید. خدمات سئو با تخفیف ویژه بهمراه این پلتفرم مشاوره آنلاین عرضه میگردد. از دیگر خدماتی که به همراه خرید این وب سایت قابل ارائه است عبارتند از :
  • طراحی UI و UX اختصاصی و صد در صد مطابق سلیقه شما با ادوب ایکس دی .
  • کد نویسی اختصاصی ، cms اختصاصی ، قابلت ران کردن crm اختصاصی و ....
  • بهینه سازی و سرعت لود بسیار بالا
  • قابلیت توسعه توسط تیم برنامه نویس پشتیبان
  • امنیت بالا

مشاروه آنلاین در سه سوت !​

این وب سایت ویزارد اختصاصی برای نوبت دهی آنلاین داشته که ux پیاده سازی شده روند سفر مشتری از ورود تا پرداخت را به ساده ترین شکل ممکن ایجاد میکند. احراز هویت در ابتدا صورت میگیرد و شما میتوانید به اطلاعات مشتریان خود به صورت کامل دسترسی داشته باشید. در کنار امر نوبت دهی این وب سایت میتواند به صورت یک وب سایت شرکتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و ویترین کاملی از خدمات شما را ارئه دهد. توسط تیم سئو حرفه ای که این وب سایت را پشتیبانی میکند شما میتوانید در هر کلمه کلیدی رتبه های برتر را کسب کنید.

سفارش پیاده سازی و تحویل در کمترین زمان​

پشتیبانی حرفه ای این پلتفرم زمان پیاده سازی را به حداقل مقدار ممکن میرساند( کمتر از یک هفته ) . قیمت پایه این پلتفرم به صورت استاندارد 15 میلیون تومان است که با توجه به سایر خدمات اختصاصی این عدد متغییر می باشد.
 
بالا