برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی و کاریابی

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
سایت آموزش کسب درآمد اینترنتی با نام پول یابی به آدرس زیر به فروش می رسد :
https://poolyabi.ir/
دامنه سایت حدود 7 سالی است که ثبت شده ولی کمتر فعال بوده تا اینکه در دو سال قبل شروع به ارسال مقالات به صورت جدی در آن شده است .
حدود 960 مقاله تخصصی و بدون کپی دارد تمام مقالات سایت تولید شده خودم است و در موضوعات مرتبط با کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی و راه اندازی کسب و کار می باشد. بازم تاکید می شود تمام مقالات سایت یونیک بوده و اگر مقاله ای در جای دیگر مشابه مقالات سایت پول است کپی از سایت بنده می باشد.

نکته مهم اینکه بیش از 80 درصد مقالات سایت از نوع محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content و همچنین آسمان خراش است یعنی محتوای فوق العاده تخصصی ، یونیک و در عین حال طولانی و بهینه شده می باشد . این نوع مقالات بالای 15 هزار کلمه ( بیش از سی یا چهل صفحه word) می باشند .
حدود یک سالی می شود که عملا نمی توانم سایت را به روز کنم به دلیل بیماری چشم ، نمی توانم از سیستم استفاده کنم برای همین مجبور به فروش سایت شدم .

سایت از نظر فنی ، قالب ، نرم افزارها ، سئو ، پلاگین ها و... هیچ ایرادی ندارد و همه چیز کاملا به روز می باشد . فروشگاه سایت هم نصب شده ولی به دلیل بیماری نتوانستم محصولاتم را قرار دهم همه چیزش مهیا است. همه محتواها سئو شده هستند.
سایت پول یابی روی هاست سون قرار دارد و هزینه سالیانه آن حدود 600 هزار تومان است . دامین سایت پنج ساله ثبت شده است.
از نظر درآمدی پیشنهادهای زیادی از طرف سایت های: پاپ آپ ، سایت های کسب درآمد ، کلیکی ، همکاری در فروش ، مشاغل ایران، بک لینک ، رپورتاژ آگهی، اشتراک گذاری ، فروش فایل، کارآفرینی ، مشاغل زنانه ، فعالان در شبکه های اجتماعی داشته و دارم ولی هیچ نوع تبلیغاتی را قبول نکردم . دلیلش این است که خودم برنامه کسب درآمد داشتم ولی به دلیل بیماری چشم نتوانستم اجرایی کنم . حتما برنامه کسب درآمد را به خریدار آموزش خواهم داد.

موارد زیر در فروش سایت لحاظ می شود:
1- واگذاری وب سایت با تمام مقالات تخصصی. حتی منابع و چگونگی تولید محتوا هم در صورن نیاز آموزش داده می شود.

2- واگذاری کتاب آموزش شروع کسب درآمد اینترنتی . این کتاب نوشته خودم است که در 260 صفحه تنظیم شده و دو سال برای این کتاب پژوهش کرده ام و تازه نگارش ان اتمام یافته است. امتیاز و حق التالیف آن کامل به خریدار سایت واگذار می شود . هیچ کس حتی خودم نمی تواند در آینده ادعایی در موردش مطرح کند.

3- واگذاری 150جزوه آموزشی در موضوعات کسب درآمد اینترنتی ( رمز ارزها، همکاری در فروش ، آموزش کسب درآمد ده میلیونی در ماه، موفقیت در کسب درآمد و....) . هر کسی می تواند این جزوه ها را به صورت مجزا و یا با سر هم کردن تبدیل به کتاب علمی و قابل فروش کند.

4- منابع برای نگارش مقاله و نیز چگونگی نوشتن مقالات هم معرفی و آموزش داده خواهد شد.

5- راههای کسب درآمد پایدار که مدنظر بنده بود به خریدار آموزش داده می شود . تا در ادامه بتواند کسب درآمد دائمی از سایت داشته باشد.

6- چندین وبلاگ پشتیبان از سرویس های مختلف همراه سایت پول یابی واگذار می شود (ن وبلاگها همه دارای مقالات تخصصی مرتبط با کسب درآمد اینترنتی بوده و نکته خوب اینکه محتوای وبلاگ ها متفاوت با محتوای سایت اصلی یعنی پول یابی می باشند)

آخرین رتبه آلکسای جهانی سایت 181 هزار و رتبه ایران سه هزار بوده است . (یک روز قبل از تعطیلی آلکسا)

در صورت بسته بودن این تاپیک در پرشین تولز ، جهت تماس برای خرید و یا طرح سوال می توانید از طریق ایمیل سایت پول یابی و یا قسمت تماس با ما و همچنین بخش ارسال نظر و دیدگاه وبسایت پول یابی ، با بنده تماس بگیرید.

قیمت پایه سایت با حق التالیف و امتیاز کامل کتاب و همچنین بیش از 150 جزوه جمع آوری شده : 50 میلیون تومان می باشد. توجه کنید که با توجه به تعداد مقالات تخصصی و پرحجم سایت، با این قیمت ناچیز ( هر مقاله 50 هزار تومان) محاسبه شده است.

سایت به بهترین پیشنهاد واگذار می شود. به خریدار واقعی تخفیف داده می شود ضمن اینکه راههای کسب درامد از سایت هم آموزش داده می شود.
در پناه حق
 
Last edited:

mehdeejay2020

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2015
نوشته‌ها
729
لایک‌ها
570
سن
33
سلام
قیمت سایت رو لطف می کنید؟
 

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
سلام
با وجودی که برای سایت زحمت زیادی کشیدم ولی همان طور که در اطلاعیه فروش عرض کردم ، به دلیل بیماری دیابت که شدیدا به چشمانم فشار آورده علیرغم میل باطنی می خواهم به مناسب ترین پیشنهاد که بالاترین هم هست سایت را واگذار کنم . پیشنهاداتی از چند نفر از دوستان داشتم که حتی نزدیک به قیمت پایه نبود ( یکی تقریبا نصف و چند تا کمی بیشتر از نصف قیمت پایه)
در اینجا قصد بازارگرمی ندارم چون خودم عرض کردم که علیرغم انتظارم ، هیچ کس حتی قیمت پایه هم پیشنهاد نداد با وجودی که واقعا سایت مقالات خاص داشته و در بسیاری از محتواها لینک اول گوگل است حتی بسیاری از نرم افزارهای پولی و افزونه های خاص و کاملا سئو شده را دارد ولی چاره ای نیست این واقعیت بازار است .
به چند نفر از دوستان عرض کردم حتی به این واقعیت توجه کنند : (بیش از 50 درصد مقالات سایت از نوع محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content و همچنین آسمان خراش است یعنی محتوای فوق العاده تخصصی ، یونیک و در عین حال طولانی و بهینه شده می باشد . این نوع مقالات بالای 15 هزار کلمه ( بیش از سی یا چهل صفحه word) می باشند .) اعتراف می کنند که اگر مقاله های تخصصی سایت را حساب کنند با توجه به قیمت پایه ، قیمت هر مقاله فقط 50 هزار تومان است که بهتر می دانید نوشتن مقالات طولانی چقدر سخت و زمانبر ست
خلاصه واقعیت بازار است و چاره ای نیست . سایت را به بهترین پیشنهاد قیمتی که ارائه شود ( البته اگر واقعا مناسب و منصفانه باشد) ارائه می دهم البته چند نفری در پیام خصوصی قیمت داده اند و به آن بزرگواران هم عرض کردم سایت به بالاترین و مناسب ترین پیشنهاد واگذار می شود .
کسانی که تمایل به خرید دارند از طریق ایمیل سایت پول یابیhttps://poolyabi.ir/ یا قسمت نظرات سایت پول یابی و یا پیام خصوصی در این انجمن در خدمتشان هستم
در پناه حق
 
Last edited:

mainrezadalir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2019
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
19
سن
25
محل سکونت
مشهد
سلام لطفا قیمت ارسال کنید + آمار گوگل سرچ کنسول
 

nsco

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2010
نوشته‌ها
917
لایک‌ها
120
محل سکونت
ایران
سلام برای من هم ارسال کنید و اینکه درامد سایت هم بفرمایید ممنون
 

the boy

ستاره پاتوق
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2010
نوشته‌ها
3,186
لایک‌ها
7,236
سلام لطفاً قیمت سایت تنها و آمار از آمارگیر معتبر رو ارسال بفرمایید
 

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
سلام
علاوه بر امکانات و مواردی که همراه با سایت واگذار می شود و در تاپیک ذکر شد چندین وبلاگ متناسب با کسب درآمد اینترنتی که مرتبط با سایت بوده هم واگذار می ود . مجموعه این وبلاگها همه دارای مقالات تخصصی مرتبط بوده و نکته خوب اینکه محتوای وبلاگ ها متفاوت با محتوای سایت اصلی یعنی پول یابی می باشد .
 

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
سلام و درود
به خریدار واقعی سایت تخفیف ویژه داده می شود علاوه بر این، راههای کسب درآمد و نیز منابع تخصصی همراه با چند وبلاگ پشتیبان که اختصاصی برای همین سایت می باشند و محتوایشان هم غیر تکراری است همراه با سایت ، واگذار می شود.
به دلیل بیماری در فروش سایت جدی بوده و به خریدار واقعی که دارای برنامه کاری مشخص باشد واگذار می شود ضمن اینکه راهنمایی ها و مشاوره لازم برای رشد سایت و کسب درآمد به خریدار داده می شود.

در صورت بسته بودن این تاپیک در پرشین تولز ، جهت تماس برای خرید و یا طرح سوال می توانید از طریق ایمیل سایت پول یابی و یا قسمت تماس با ما و همچنین بخش ارسال نظر و دیدگاه وبسایت پول یابی ، با بنده تماس بگیرید.
در پناه حق
 
Last edited:
بالا