برگزیده های پرشین تولز

فروش سورس اپلیکیشن کدبانو + حق انتشار کافه بازار + پنل مدیریت

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان


اپلیکیشن آموزشی کدبانوی ایرانی ، شامل مقالات، آموزش های ترجمه شده از معتبرترین وب سایت های تغذیه، سلامت و درمانی CNN و دانشگاه های معتبر دنیا بوده که سعی گردیده ضمن ترجمه دقیق و روان به فارسی، مطالبی مستند در اختیار بانوان عزیز ایرانی قرار دهیم. شما در این برنامه به موضوعاتی همچون سلامت، درمان، مجله بانوان (عشق و ازدواج، زایمان، مشکلات حین و پس از زایمان، **** های لاغری موثر، **** های چاق کننده و... دسترسی خواهید داشت. همچنین در بخش آشپزی می توانید دستور پخت و تهیه انواع دسرها، پلوها، ساندویچ ها، پیتزاها، نوشیدنی ها و کیک ها و... را یاد بگیرید!

امکانات کدبانو شامل:

  1. امکان جستجوی مطالب در هر بخشی از اپلیکیشن
  2. دارای سه دسته بندی جامع و کلی
  3. دارای سه اسلایدر جدیدترین مطالب، مطالب پربازدید، مطالب ویژه
  4. امکان عضویت و ارسال نظرات در خصوص هر مطلب
  5. و...


اپلیکیشن اندروید کدبانو بیش از 300 مقاله را در خود دارد. شما با خرید این محصول می توانید سورس نهایی این اپلیکیشن که در کافه بازار منتشر شده، به همراه اسکریپت و دیتابیس پنل مدیریت و امکان انتشار مطالب جدید (جهت نصب روی یک سابدامین و اتصال به اپلیکیشن) و همچنین حق انتشار در پنل توسعه دهندگان کافه بازار را دریافت کنید. اپلیکیشن از طریق پیشخوان بازار به حساب شما منتقل خواهد شد و تمامی فروش های آن برای حساب شما ثبت خواهد شد.

این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده و هیچ کمپین تبلیغاتی برای معرفی آن به کاربران ایجاد نشده است و طبیعتا آمار نصبی هم ندارد! اما با اندکی تبلیغات داخل بازار، می توانید بازدهی این اپلیکیشن را تا حد زیادی افزایش دهید.

پنل مدیریت این اپلیکیشن روی سابدامین قالب نصب می باشد که توسط API به اپلیکیشن متصل خواهد شد و تمامی مطالب منتشر شده را داخل اپلیکیشن نمایش خواهد داد. بنابراین علاوه بر اندروید استودیو، یک هاست و دامین برای نصب پنل مدیریت نیاز خواهید داشت. اسکریپت به همراه دیتابیس آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نصب اولیه پنل مدیریت و تغییر لینک سایت در سورس اپلیکیشن برایتان انجام خواهد شد.

توجه: پس از خرید سورس کامل این اپلیکیشن که با اندروید استودیو نوشته شده به شما داده خواهد شد و برنامه در پنل توسعه دهنده بازار برای شما منتقل خواهد شد. شما باید یک حساب بازار تأیید شده داشته باشید. یعنی تمامی اطلاعات شخصی مانند آدرس و کدملی و اسکن کارت ملی را برای بازار فرستاده باشید و تأیید شده باشد.



صفحه اپلیکیشن در کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/com.talkina.kadbanoo

قیمت: 3.500.000 تومان (سه میلیون و پانصدهزار تومان)

تماس در واتس اپ: 09021620099
 
بالا