برگزیده های پرشین تولز

فروش عطر آزارو کروم ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome حجم 100 میلی لیتر

icepack38

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
181
لایک‌ها
51
عطر ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome حجم 100 میلی لیتر
azzaro-banner.jpg


مروری کوتاه از برند
در سال 1959 برند مشهور آزارو، توسط لوریس آزارو متولد شد. برند آزارو به خاطر محصولات و مدهای فوق العاده جذابش به سرعت گسترش پیدا کرد. این برند در سال 1975 با ارائه اولین عطر زنانه وارد عرصه‎ی عطر و ادکلن جهانی شد و سپس Azzaro for men یعنی اولین عطر مردانه خود را در سال 1978 معرفی کرد.



در حال حاضر آزارو با مدیریت هنری ونسا سوارد، تبدیل به یک برند شیک که نشان دهنده مظهر زندگی مجلل، لوکس و امروزی تبدیل شده است. برند Azzaro در بازه زمانی 1975 تا به امروز، بیش از 48 محصول در کارنامه عطری خود دارد. امروز اینجا هستیم تا به معرفی خصوصیات ادکلن آزارو کروم مردانه بپردازیم.

قطعا حجم 100 میلی لیتری با ماندگاری بالا و بوی مردانه آزارو کروم به اندازه کافی می تواند برای مدت زیادی نیاز شما به ادکلن جدید را برطرف نماید. ادکلن آزارو مدل Chrome اولین بار در سال 1996 میلادی توسط یکی از با سلیقه ترین عطر ساز های جهان به نام لوریس آزارو معرفی گردید و تحت نام برند Azzaro به جهان معرفی و عرضه شد.

حجم 100 میلی لیتر با وزن 100 گرم با بوی مردانه تند و خنک توانسته به خوبی فروش بالایی در جهان و طرفداران بسیاری در ایران داشته باشد.



طراحی ظاهری شیشه ادکلن آزارو کروم
-مدل-Chrome.jpg


اگر از بالا به شیشه ادکلن نگاه کنید، تصویری به صورت حلقه ای با الماس های مربع و خراشیده شده خواهید دید. جنس شیشه بسبار محکم بوده تا بتواند جلوی ضربات خفیف احتمالی که باعث شکسته شدن شیشه می شود را بگیرد. از آنجایی که جنس شیشه کاملا شفاف است به خوبی مایه آبی رنگ ادکلن آزارو CHROM را می توان مشاهده کرد. جلوی شیشه در قسمت بالا به زیبایی و سادگی با حروف بزرگ کلمه CHROME به صورت برجسته و در پایین شیشه، نام برند AZZARO حک شده است.



طراحی ظاهری درب ادکلن آزارو کروم
ظاهر درب ادکلن، مربعی شکل به رنگ نقره ای است. داخل محل قرارگیری اسپری ادکلن، در قسمت درب، یک لایه نازک پلاستیکی شفاف قرار دارد تا از افتادن درب جلوگیری شود.



مشخصات جعبه ادکلن آزارو کروم مردانه
-آزارو-کروم.jpg


رنگ جعبه نقره ای است. جعبه ادکلن کروم آزارا از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت بیرونی آن لوگوی Azzaro در پایین و مدل ادکلن (CHROME) در بالا به رنگ مشکی براق و برجسته حک شده است و در وسط آن مربعی آبی رنگ با خطوط سفید وجود دارد. لایه داخلی با ترکیب رنگ نیلی روشن و خاکستری با استفامت بیشتر ساخته شده تا از ورود ضربه به ادکلن جلوگیری شود.



ماندگاری رایحه در شرایط مختلف
ادکلن آزارو کروم آبی برای آقایان و شرکت در مجالس مهم طراحی گردیده است. گرچه این ادکلن برای آقایان طراحی گردید اما بدلیل بوی رایحه بسیار خاص توانسته نظر بانوان را هم به خود جلب کند. بهترین زمان برای خرید و استفاده از این رایحه، فصل انتهای زمستان و در نهایت بهار و تابستان است که بدلیل گرم و خنک بودن رایحه استفاده در این فصول تجربه واقعا لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد.

کروم یک ماندگاری 48 ساعته دارد اما بوی ادکلن برای اطرافیان شما تا 17 ساعت اول قابل احساس می باشد. برای بهتر متوجه شدن بهتر است بگوییم که در هوای گرم 11 ساعت ماندگاری قابل احساس و در هوای شرجی 8 ساعت و در هوای خنک 17 ساعت ماندگاری قابل استشمام برای اطرافیانتان دارد.

ادکلن Azzaro Chrome دارای خط بو تا 3 متر اطرف شما است، این ماندگاری خط بو تا 3 ساعت اولیه ماندگاری بسبار خوبی دارد که برای یک ادکلن با این قیمت و خصوصیات واقعا منحصر به بفرد است.

-مردانه-کروم.jpg


قرار است چه رایحه ای را تجربه کنید ؟
از آنجایی که آقایان به رایحه های تند و خنک علاقه بسیاری دارند، سازنده این ادکلن از ساختار رایحه میوه، ادویه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل استفاده کرده است و نوع رایحه بر اساس تند، خنک، خوراکی، طبیعت و گل تنظیم شده است. شما به خوبی میتوانید در 10 دقیقه اول رایحه های رزماری، آناناس، شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و لیمو را احساس کنید که در این زمان بدلیل بوی پرتقال و لیمو شما احساس شادی خواهید داشت. در 10 دقیقه دوم شما رایحه های گل کیکلامن، یاسمین، اوک‌موس و تخم‌ گشنیز را احساس میکنید. تجربه ما از استشمام ترکیب بوی گل کیکلامن و یاسمین واقعا کم نظیر بود. در نهایت شما با رایحه چوب صندل، دانه‌ی تونکا، مشک، اوک‌موس، چوب سدر، چوب رزوود برزیلی و هل مواجه خواهید شد که بویی خنک و تند را برای شما به وجود می آورد.



عطر ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome حجم 100 میلی لیتر بوی قوی خنک و تندش، ماندگاری قابل‌قبول، برند آزارو شناخته‌شده، شیشه‌ی زیبا، گارانتی محصول و ضمانت اصالت این ادکلن در کنار قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما تجربه یک روز بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

لینک خرید محصول: http://atr-brand.com/azzaro-chrome-eau-de-toilette-for-men-100ml-
 
بالا