برگزیده های پرشین تولز

bham100

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2013
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
8
فروش فوق العاده پوشک بزرگسال و پوشک بچه آبنا ساخت دانمارک

گروه ناجی طب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده و از سال 1392 فروش اینترنتی خود را با هدف خدمت رسانی سریع و فراگیر آغاز نموده است.


فعالیت اصلی فروشگاه ناجی طب در زمینه پوشینه بزرگسال (ABENA) ساخت کشور دانمارک و در مدل های پوشک شورتی(Abri- Flex) و پوشک چسبی (Abri- Form) و زیرانداز بیمار (Abri- Soft) و همچنین پوشک بچه بامبو ضد حساسیت و با کیفیت عالی محصول شرکت آبنا می باشد.


بهترین پوشک بچه بامبو طبیعی اروپا را که در دو مدل پوشک چسبی بامبو و پوشک شورتی بامبو عرضه میشوند ارزان تر از همه جا خرید کنید.

پذیرش سفارش و خرید پوشک با کیفیت و قیمت پوشک بسیار مناسب به صورت جزئی و عمده

صرفه جویی به معنای انتخاب ارزان ترین کالا نیست. برای صرفه جویی باید، بهترین پوشک و با کیفیت ترین را انتخاب کرد.

شماره تماس: 09203189872

آدرس سایت : www.najiteb.com/diaper
 

semake

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
27
با این 5 ماده غذایی برتر در **** غذایی خود با بی اختیاری مبارزه کنید
بسیاری از افراد مسن از بی اختیاری ادرار رنج می برند و باید به آنها توجه و مراقبت ویژه شود. یک سبک زندگی سالم متشکل از عادات غذایی سالم می تواند معجزه کند وقتی که می خواهیم سلامتی مثانه را حفظ کنیم. در اینجا چند ماده غذایی وجود دارد که می توانید در **** غذایی روزانه خود بگنجانید تا بیماری مثانه شما را آزاد نگه دارد.

سالمندی از نظر سلامت جسمی با چالش های بسیاری روبرو است ، از این رو مراقبت ویژه از اهمیت زیادی برخوردار است. بی اختیاری ادرار یکی از نگرانی های بهداشتی است که در آن فرد توانایی کنترل مثانه خود را از دست می دهد که اغلب منجر به ترشح تصادفی ادرار می شود. این بیشتر افراد مسن را تحت تأثیر قرار می دهد اما هنوز هم می تواند در هر سنی برای هر کسی اتفاق بیفتد. در حالی که یک فرد جوان می تواند با یک درمان صحیح سریع بهبود یابد ، اما برای افراد مسن ممکن است زمان بیشتری برای غلبه بر آن کامل باشد. از این رو ، بسیار مهم است که آنها اقدامات صحیح را انجام دهند و با سبک زندگی سالم و عادات غذایی سالم سازگار شوند. یک **** غذایی سالم نه تنها به سلامت جسمی بهتر کمک می کند بلکه ذهن شادتری نیز دارد.
برای داشتن بهترین عادت های غذایی که می تواند بی اختیاری ادرار را بهبود بخشد ، همیشه می توانید از پزشک خود پیشنهاداتی را بگیرید یا اینکه در مورد اینکه میوه ها یا سبزیجات به سلامتی مثانه کمک می کنند ، کمی تحقیق کنید. وقتی از عادات غذایی سالم صحبت می کنیم ، لزوماً به معنای غذاهای کسل کننده و کسل کننده نیست. همه شما باید بدانید که کدام ماده غذایی احتمالاً مثانه شما را تحریک می کند و کدام یک نه. همین که این را بدانید ، مجبور نیستید از تمام غذاهای خوشمزه دست بکشید. با این حال ، اگر قهوه ، چای ، الکل ، غذاهای مرکبات ، شیرین کننده های مصنوعی یا غذاهای پرادویه مورد علاقه شما هستند ، پس برای اینکه عملکرد مثانه شما خوب باشد باید مجبور شوید از آنها دوری کنید.
در اینجا برخی از غذاهای دوستانه مثانه وجود دارد که باید در **** غذایی خود بگنجانید -

● موز - موز میوه مورد علاقه اکثر مردم است. به طور معمول ، در طول سال در دسترس است ، یکی از میوه هایی است که همیشه در آشپزخانه یافت می شود. موز سرشار از فیبر و بسیار غنی از پتاسیم است. هر روز یک عدد موز بخورید و به شما در مدفوع آسان نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، هزاران روش مختلف برای خوردن آن وجود دارد. می توانید یک پنکیک سالم ، اسموتی درست کنید ، تکان دهید یا حتی آن را کامل بخورید.
خیار - سالاد بدون خیار چیست؟ این یکی از سبزیجات است که هیچ خانگی نمی تواند بدون آن زندگی کند. خیار که بیشتر در سالاد استفاده می شود ، سرشار از فیبر ، ویتامین K و آنتی اکسیدان است. مشخص شده است که افرادی که مثانه بیش از حد دارند از خیار زیادی بهره مند می شوند. از این رو ، بروید و هر روز یک بار یک کاسه سالاد خیار کامل بخورید و تفاوت را ببینید.

● عدس - عدس یکی دیگر از غذاهای فوق العاده است که می تواند تفاوت زیادی در احساس مثانه شما ایجاد کند. آنها فیبر زیادی دارند و همراه با ترکیباتی مانند پلی فنول هستند که می توانند سلامت کلی شما را بهبود ببخشند. از این رو ، شما باید عدس را بخشی از **** روزانه خود قرار دهید.

● آجیل - آجیل مانند بادام ، بادام هندی و بادام زمینی وقتی صحبت از مثانه بیش فعال می شود مانند جادو عمل می کند. آنها فوق العاده غنی از پروتئین هستند و همچنین بهترین میان وعده های سالم و خوشمزه را نیز ایجاد می کنند. علاوه بر این ، آنها همچنین منبع خوبی از مواد مغذی و پروتئین سالم هستند.

● تخم مرغ - درست مثل موز ، تخم مرغ برای بسیاری از ما یک گزینه غذایی همیشگی است. آنها همیشه در آشپزخانه یافت می شوند و می توانند به طرق مختلف خورده شوند. می توانید آنها را به صورت آب پز بخورید ، املت درست کنید ، در صبحانه خود مانند ساندویچ قرار دهید یا آنها را با سبزیجات دلخواه مخلوط کنید. آنها غنی از پروتئین هستند و به هیچ وجه مثانه شما را اذیت نمی کنند.
 

radair

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2015
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
82
محل سکونت
تهران
خیلی عالی
 
بالا